• Ja een zielige titel hehaha. Ik speel het nu ong. 2 dagen en vind het leuk om met meisjes te mailen en zo haha. Dus ja, mail maar als het jeleuk lijkt om te mailen. :p

    Er komen vanzelf mensen met dezelfde interesses als jij, daar zul je een klik mee krijgen en dat worden dan je vrienden (;


    26 - 02 - '16

    Bij mij kwam het ook niet direct, hoor. (: Intussen heb ik hier wel veel fantastische mensen leren kennen!

    Hetzelfde als hetgeen al de rest zegt ;D

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 22:59 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dan ben ik het sneue geval hier, ik zit hier al 2 jaar ofzo en ben nog steeds koos-vriendloos.


    Food.

    Scharry schreef:
    Dan ben ik het sneue geval hier, ik zit hier al 2 jaar ofzo en ben nog steeds koos-vriendloos.


    Dat geldt ook voor mij.


    Physics is awesome

    Haha aaw, hoe krijg je dat voor elkaar :p


    I look at you all, see the love there that's sleeping. While my guitar gently weeps. <3

    Ik zit hier al een jaar ofzo en ik heb ook geen 'vrienden' hoor, ik zit hier eigenlijk eerder voor het forum en de stories.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Ik zit hier al een jaar ofzo en ik heb ook geen 'vrienden' hoor, ik zit hier eigenlijk eerder voor het forum en de stories.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Je speelt het x').


    I solemny swear I'm up to no good.

    Het komt wel (: Maar ik zie dat je Belieber bent hier nog een, en er zijn er nog veel meer. Dus het komt wel goed haha.


    To infinity and beyond •

    Beckett schreef:
    Ik zit hier al een drie jaar ofzo en ik heb ook geen 'vrienden' hoor, ik zit hier eigenlijk eerder voor het forum en de stories.


    Same here.
    En al mijn vrienden zijn er allemaal weer af.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Met mijn vroegere 'vriendengroep' hier heb ik geen contact meer dus ik ook niet, achja ik zit op Q voor mezelf :p


    Has no one told you she's not breathing?

    Ten eerste: Q "speel" je niet
    Ten tweede: Dat komt allemaal goed. Ik had al een oud account, en nu was ik weer terug, en heb ik juist weer heel veel nieuwe mensen ontmoet. Het gaat vanzelf. Echt.


    Miep

    Welch schreef:
    Bij mij kwam het ook niet direct, hoor. (: Intussen heb ik hier wel veel fantastische mensen leren kennen!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ga niet op zoek, is mijn advies. :Y)
    Spontane gesprekken zijn juist het leukst en daardoor heb ik ook een van mijn beste vriendinnen ontmoet die op nog geen 15 km van mij af bleek te wonen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"