• Hooi,
    Ik heb een klein probleempje.
    Vorige jaar was ik dus onwijs verliefd op een jongen maar hij kreeg een vriendin en ik voelde me echt heel slecht erover..
    Nu ben ik dus niet meer verliefd op hem, ik hou namelijk onwijs veel van mijn eigen vriend.
    Maar de laatste tijd doen die jongen die ik eerst leuk vond ( laten we hem W noemen) heel raar tegen mij.
    We hadden dus donderdag kerstbal en onze ouders verwachtten altijd een foto van ons samen vinden ze leuk.
    Dus wij gingen samen op de foto maar W had zijn armen heel stevig om mijn middel daar begon het dus al.
    Daarna was ik mijn vrienden kwijt, waardoor ik met hem ging dansen maar ook tijdens het dansen was hij heel klef.
    Ik had onwijs hoge hakken aan en mijn voeten deden uiteindelijk zoveel pijn dat ik er niet meer op kon staan.
    W was heel zorgzaam die avond en tilde me dus eerst naar de jassen en droeg me daarna naar de fietsen.
    Hij zei dat ik wel bij hem achterop kon maar wel stevig vast moest houden.
    We kwamen bij mijn huis en we namen afscheid door middel van een knuffel maar voordat ik me kon omdraaiden drukte hij een kusje op mijn lippen..
    Daarna zei hij: slaap lekker en ging weg.
    Maar ik vind het verschrikkelijk wat hij deed en weet niet wat ik moet doen.
    bedankt voor het lezen van mijn vele gezeik haha :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dus je had een cruch op die jongen terwijl je zelf al een vriend had?
    Ik denk dat die jongen je gevoelens wel door zal hebben, en wie weet voelt hij ook aan dat je uiteindelijk niets meer voor hem voelde en wild hij daar weer verandering in brengen, dat is erg lullig aangezien hij zelf ook al een vriendin heeft. Mocht hij opnieuw beginnen duidelijk maken dat je er niet van gediend bent, en dat al met het kleinste knuffeltje die hij je wilt geven.
    Hier heb ik niet echt ervaring mee dus een echte goede tip kan ik je niet geven.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ik denk dat de beste manier is om eerlijk te zijn en zodra hij weer klef begint te doen zeggen dat je liever hebt dat hij dat niet doet, omdat je niks voor hem voelt & een vriend hebt..


    To love is to destroy.

    avoire schreef:
    ik denk dat de beste manier is om eerlijk te zijn en zodra hij weer klef begint te doen zeggen dat je liever hebt dat hij dat niet doet, omdat je niks voor hem voelt & een vriend hebt..


    •*• Lululu •*•

    Ik heb ook een tijdje met iemand te maken gehad die ongelooflijk klef deed, tegen mijn wil in. Het beste is om gewoon de waarheid te vertellen, daarmee ben je er het snelst vanaf.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als je het niet leuk vindt, laat dat dan merken.
    Mijn voeten doen ook soms pijn als ik hakken aanheb, maar dan doe ik ze uit en loop op mijn blote voeten rond, dan laat ik me niet dragen door iemand die ik niet leuk vind. Laat je vriend je naar huis brengen, in plaats van die W.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Als je het niet leuk vindt, laat dat dan merken.
    Mijn voeten doen ook soms pijn als ik hakken aanheb, maar dan doe ik ze uit en loop op mijn blote voeten rond, dan laat ik me niet dragen door iemand die ik niet leuk vind. Laat je vriend je naar huis brengen, in plaats van die W.


    Mijn vriend zit niet bij mij op school dus die was er ook niet


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Amused schreef:
    Als je het niet leuk vindt, laat dat dan merken.
    Mijn voeten doen ook soms pijn als ik hakken aanheb, maar dan doe ik ze uit en loop op mijn blote voeten rond, dan laat ik me niet dragen door iemand die ik niet leuk vind. Laat je vriend je naar huis brengen, in plaats van die W.

    This! :Y)

    OP: Omdat jij vorig jaar met hem zat te kleffen, terwijl hij jou niet wou, zal hij nu wel geloven dat je, -ondanks dat je een vriend hebt-, nog steeds verliefd bent. En als ik het zo moet lezen, geniet je gewoon hartstikke van al die aandacht van W,maar laat je dat nu niet merken. Je laten dragen? C'mon schat, als je niet op 'onwijs hoge hakken' kan lopen, doe dat dan niet. Gewoon de waarheid zeggen tegen hem. Hard zijn.

    En ik vind 'crush' echt zo'n gaar woord. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Pffft, als je iets niet leuk vind moet je voor jezelf opkomen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vertel gewoon de waarheid, dan ben je van hem af.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Vertel gewoon de waarheid, dan ben je van hem af.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    iSlytherin schreef:
    (...)

    Mijn vriend zit niet bij mij op school dus die was er ook niet

    Dan loop je op je blote voeten en fiets je met vriendinnen naar huis.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik had een keer ook hoge hakken aan, ging ik maar op blote voeten naar huis lopen.. :Y)

    OT :
    Snel de waarheid te vertellen als je het niet leuk vindt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zeg gewoon dat je hem niet meer leuk vind in de zin van vriendje en dat je het helemaal niet fijn vond wat hij deed omdat je een vriend hebt. Ook zou ik tegen je vriend zeggen wat er is gebeurt, want als het uit de mond van een ander komt, kan het allemaal wel eens anders verteld worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amortentiae schreef:
    Zeg gewoon dat je hem niet meer leuk vind in de zin van vriendje en dat je het helemaal niet fijn vond wat hij deed omdat je een vriend hebt. Ook zou ik tegen je vriend zeggen wat er is gebeurt, want als het uit de mond van een ander komt, kan het allemaal wel eens anders verteld worden.


    26 - 02 - '16

    Was ie dronken? Speelde jij mee? Was je vriend er niet?
    Tja, weet je, dan kan je nu wel zielig gaan doen, maar volgens mij weet je zelf ook wel dat dit te verwachten viel. Bovendien is pijn aan je voeten niet echt het beste excuus om je te laten dragen...


    i put the fun in funeral