• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:44 ]

    » You have delighted us long enough. - Jane Austen


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom is het zo moeilijk. Zoveel vragen maar nog steeds geen antwoord. Ik wil ook eens wat leuks doen met vrienden ( waarvan ik er maar 1 heb en niet veel mee spreek.)

    Oké, nou heb ik het lang genoeg gepikt allemaal. Jullie denken dat jullie zulke goede ouders zijn, maar jullie maken mij doodongelukkig. Ik ben helemaal geen voorbeeldig kind dat altijd maar rustig is. In mijn hoofd gaat meer om dan jullie met jullie hersentjes kunnen indenken. Vanbinnen huil ik, ga ik kapot. En dat komt allemaal door de verschrikkelijke sfeer waar ik thuis in moet leven. Als ik geen goede zelfbeheersing had gehad, had ik alles in dit huis kort en klein geslagen en huis tot de grond aan toe afgebroken. Ik kan er niet meer tegen. Ik wil een beetje vrijheid, een beetje ruimte om op eigen benen te kunnen staan. Ik ben het zat dat ik niks zelf mag doen, zelfs solliciteren voor een baantje mag ik niet, want ik zou niet geschikt zijn voor een normaal baantje. Dat ik autisme heb wil niet zeggen dat ik niks zelf kan. Ik ben een meisje van 17 jaar. Ik heb redelijk wat levenservaring en ik zou zelf geen baan kunnen vinden? Wat een onzin! Jullie zouden jezelf eens na moeten laten kijken. Zijn jullie wel redelijk bezig? Eerst was ik zo zeker van wat ik wilde, maar jullie hebben mijn grote droom aan diggelen geslagen. Jullie zijn gestoord.


    26 - 02 - '16

    Godverdomme, ik ben nu echt boos. Stom tyfus wijf dat het is. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nog drie dagen en dan zie ik je weer, eindelijk.

    Frans en ik, dat gaat echt niet samen!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wie is die gast die mij "hey ouwe" stuurt? O.O


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Wie is die gast die mij "hey ouwe" stuurt? O.O

    Ik :x Nee, grapje. Vraag het hem?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik :x Nee, grapje. Vraag het hem?

    Stiekem ben jij het wel. :Y)
    Heb al gevraagd wie het was, maar nog geen reactie. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zenuwachtig! Zo werken :x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik kan weer horen! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hahahaha. We dachten dat zijn ouders pas om 12 uur thuis zouden zijn, dus we konden nog wel even naar boven. Komen ze ineens om 11 uur thuis en dat was totale paniek.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Winkelen in Amsterdam! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oh, alsjeblieft, laat het snel 12 januari zijn... Ik wil niet meer. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gooooooooooodmorninggggggg <3


    •*• Lululu •*•