• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:44 ]

    michellexoxo schreef:
    Mijn opa krijgt morgen een open hart operatie en ik ben zenuwachtig !!!

    Heel veel sterkte en 't komt vast wel goed. :3
    ----
    Ik heb het gevoel dat ik meer emotionele waarde hecht aan mijn laptop dan heel veel dingen die belangrijker zouden moeten zijn. Blijkbaar ben ik dus het type dat een intense band met een dood voorwerp kan krijgen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I feel nauseous.
    And crying would be such a relief right now.
    Or a hug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Argh.


    26 - 02 - '16

    Colfer schreef:
    I feel nauseous.
    And crying would be such a relief right now.
    Or a hug.

    *hug* (:

    Ik wilde jou voor kerst. Niet gekregen.

    Ardina schreef:
    Ik wilde jou voor kerst. Niet gekregen.

    Aaawwwwh ;c Komt wel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meh.


    26 - 02 - '16

    Do you hate me? Waar ben je bang voor? Ik doe je niks aan, ik probeer hem echt niet van je af te pakken, als je dat soms denkt.
    Falling in love? I don't do that. Talk to me, please.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Wauw mijn vriendje kwam net even met een mededeling waar ik pissig van wordt. We hebben al meer dan een jaar en dan komt hij daar nu nog even mee. En dan is het van 'Ik dacht dat wij elkaar alles kunnen vertellen' Ja dat kan ook uiteraard, maar betekent niet dat ik overal leuk op reageer ._.


    -

    Het was gezellig. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Genius schreef:
    Wauw mijn vriendje kwam net even met een mededeling waar ik pissig van wordt. We hebben al meer dan een jaar en dan komt hij daar nu nog even mee. En dan is het van 'Ik dacht dat wij elkaar alles kunnen vertellen' Ja dat kan ook uiteraard, maar betekent niet dat ik overal leuk op reageer ._.


    Tja...sommige jongens...misschien is zijn tijdsgevoel net zo belabberd als dat van mijn vriend...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hopelijk gaat het nu wat sneller.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wou dat veel dingen anders waren. Ik mis zoveel in mijn leven,

    Het is het één of het ander. Ik moet niet gaan lopen zeuren dat ik niets te doen heb in de vakantie als ik er bewust voor heb gekozen afstand te nemen van bepaalde personen... En toch vind ik het niet leuk dat ik hier in mijn eentje zit weg te rotten.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    xMissMarije schreef:
    Wou dat veel dingen anders waren. Ik mis zoveel in mijn leven,


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean