• Ik verveelde me verschrikkelijk dus ik besloot mijn oogkleur te veranderen. Ik vind die blauw/grijs zo mooi, ik ben m'n groene ogen echt een beetje zat af en toe. Het valt zo op.


    klik

    Anyways, zouden jullie je oogkleur willen veranderen?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 22:42 ]


    To infinity and beyond •

    Oo
    kee


    i put the fun in funeral

    Ik vind je origineel veel mooier!


    The odds are néver in our favor.

    Tja, je moet iets doen als je je verveelt.
    Ik ben eigenlijk best happy met mijn oogkleur in combinatie met mijn haar (bruin haar en blauwe ogen), dus dat zou ik niet veranderen.


    From these ashes, I will rise

    Ik wou dat ik groene ogen had, dat vind ik zo mooi D: Maar ik moet het met mijn blauwe doen haha, al krijg ik daar ook vaak veel complimenten over omdat ze zo groot en helder zijn :')

    Ik vind jouw ogen trouwens mooi zoals ze zijn!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik vind groene ogen juist zo mooi. Maar ja, als jij je verveelt moet je idd wel wat doen.


    -

    fallenbadass schreef:
    Ik wou dat ik groene ogen had, dat vind ik zo mooi D: Maar ik moet het met mijn blauwe doen haha, al krijg ik daar ook vaak veel complimenten over omdat ze zo groot en helder zijn :')

    Ik vind jouw ogen trouwens mooi zoals ze zijn!


    Ik wil juist blauw (no_chears) Ik vind dat zo ongelofelijk mooi..


    To infinity and beyond •

    Verwelken schreef:
    Ik vind groene ogen juist zo mooi. Maar ja, als jij je verveelt moet je idd wel wat doen.


    Heb ook m'n haarkleur verandert. Blond haar en groene ogen is niet echt een geslaagde combi bij mij..


    To infinity and beyond •

    Jouw oogkleur is echt mooi.Als ik mijn oogkleur kon veranderen,dan wil ik blauwe ogen.Ik heb nu bruine bijna zwarte ogen.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Ik zou willen dat ik groene ogen had, dat is zo mysterieus, heerlijk.
    Toch ben ik blij met mijn blauwe ogen, omdat ik er regelmatig complimenten over krijg en dan niet enkel
    over de kleur. Dus daar ben ik wel trots op. [:


    everything, in time

    Ik zou willen dat ik groene of blauwe ogen had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Knight schreef:
    Ik vind je origineel veel mooier!

    + Nee hoor, ik ben blij met mijn eigen oogkleur. En trouwens, ik vind bruine ogen juist het allermooist - en laat dat nou juist mijn oogkleur zijn :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, je hebt mooie ogen!
    Ik ben blij met mijn ogen. Ze zijn apart, lichtblauw dat neigt naar grijs met nog groen erin. Het past ook goed bij mij haarkleur: geen blond maar ook geen bruin. Ik zou geen andere kleur ogen willen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vind je originele kleur het mooist. (:

    Sorry ik ging je na-apen. Ik verveel me dood namelijk. :'D
    Jonge, als ik regenboog ogen had... omfg fabulous.


    Ik weet niet. Ik kan nu wel zeggen dat ik misschien liever groene ogen had, maar ik weet zeker dat als ik groene ogen had, ik zou zeggen dat ik weer liever een andere kleur zou willen hebben.

    Ik ben trots op mijn goudbruine megakijkers :'D
    En mijn neus, dat zijn twee dingen waar ik helemaal tevreden mee ben van mij gezicht x'D

    Maar ik vind groene ogen echt geweldig, bij jou ook ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom, groen is juist zo mooi !


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.