• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:44 ]

    Altijd als we met de hele familie bij elkaar zitten, heb ik het gevoel alsof het me against te world is. Al die uren zit ik rustig af te wachten tot ik weer naar huis kan. Niemand praat tegen me, en waarover zou ik met jullie moeten praten? En als jullie wel praten, vragen jullie of ik een vriendje heb, omdat ik niet uit de kast ben bij jullie, en hoe het gaat op school. Fuu.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Arghh, c'mooon!


    You are beautiful, you are love.

    Bitch!


    26 - 02 - '16

    Dat jij nou toevallig met de familie kerst wilt vieren, is nog niet mijn probleem. Ik spendeer Kerst liever met een bak chips achter de tv met Doctor Who op, zonder mensen om me heen, zonder drukte. Ik vind het prima dat ik toch even sociaal moet doen, maar me vervolgens weghouden van een kerstspecial waar ik me al maanden op verheugd heb, is best wel een klotestreek van je.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom durf ik niet te zeggen dat ik je leuk vind?


    Remember to be ridiculous.

    Depri.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ga tvd kijken :9~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yay, tvd gekregen<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb er wel zin in. (:
    Eindelijk had ik gister weer het gevoel dat... dat wat je altijd tegen me hebt gezegd waar is. En dat voelt goed. <3


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Memoria schreef:
    Yay, tvd gekregen<3


    Het is zo geweldig :9~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Het is zo geweldig :9~

    Inderdaad ^^


    •*• Lululu •*•

    Ik houd helemaal niet van mijn nieuwe username >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Goddamnit, ik keek er zo naar uit! Komen ze er ineens mee dat ik vrijdag de hele dag maar even moet werken. MUHUHUUUUUHHHH ik keek er zo naar uit ! Nu moet ik het afzeggen.. %^&#*#$*& :(


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb alleen maar goede herinneringen nu, dus misschien is het wel beter zo.
    en ik kan er met bijna niemand over praten, want mensen weten niet hoe het is, en weten niet wat ze moeten zeggen.
    Ik snap dat, maar het is moeilijk als niemand je écht begrijpt.

    Don't think twice, it's alright.


    "I shut my eyes in order to see.'