• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:44 ]

    Zo moe x______x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wandelen.>.<


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kerst voelt toch altijd een beetje incompleet als er geen sneeuw ligt.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Emotionele stabiliteit: None, ik ga al janken als ik een verdrietig lied hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Emotionele stabiliteit: None, ik ga al janken als ik een verdrietig lied hoor.


    Wat is er, Mitchell? D:

    Ik mis je ik mis je ik mis je.

    't Is alweer twee jaar geleden. De tijd gaat snel.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ardina schreef:
    (...)

    Wat is er, Mitchell? D:

    No idea ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Emotionele stabiliteit: None, ik ga al janken als ik een verdrietig lied hoor.


    Had ik gister ook.. Je kunt proberen er over te schrijven. En ga anders gamen/series kijken om jezelf af te leiden.


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    (...)

    Had ik gister ook.. Je kunt proberen er over te schrijven. En ga anders gamen/series kijken om jezelf af te leiden.

    Gamen ga ik vandaag sowieso. Iedereen waarmee ik normaal om ga is weg en anders moet ik me de hele dag vermaken met een stomme hond waarop we moeten passen.

    Misschien ga ik ook eens beginnen met een gedicht voor PercyWood's gedichtenwedstrijd. Moet over 2 dagen al af zijn.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 10:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Gamen ga ik vandaag sowieso. Iedereen waarmee ik normaal om ga is weg en anders moet ik me de hele dag vermaken met een stomme hond waarop we moeten passen.

    Misschien ga ik ook eens beginnen met een gedicht voor PercyWood's gedichtenwedstrijd. Moet over 2 dagen al af zijn.


    Ik moet er ook nog aan beginnen :') ik heb het liedje nog niet eens geluisterd ghehe. Maar het is wel een geruststelling dat ik een punt extra krijg c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik moet er ook nog aan beginnen :') ik heb het liedje nog niet eens geluisterd ghehe. Maar het is wel een geruststelling dat ik een punt extra krijg c:

    Ik kon niet eens wat verzinnen met die vorige opdracht, maar goed. Ik heb al een idee in mijn hoofd, nu moet het nog veranderen in een begin zin en dan ben ik zo klaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bah. Ik wil me niet zo abnormaal voelen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Andere families zitten gezellig op kerstochtend aan hun kerstontbijt, ons gezin niet, neee waarom ook wel? ;s We beginnen met z'n vijfen. 1 jankend, 1/2 of 3 schreeuwend, en de rest zit stil hun voedsel naar binnen te werken. Iemand maakt verkeerde opmerking, waardoor jankwijf naar boven rent en de sfeer voor de rest van de dag verpest, zoals ze altijd doet. En uiteindelijk zitten we nog maar met z'n 3'en aan tafel, die niks tegen elkaar zeggen. Wat gezellig toch weer. (krul) ..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Straks begint onze jaarlijkse hel weer: LotR marathon 8D


    Caution first, always.