• ik kan dus 22 maart naar parijs disneyland met heel klas 4.
    We zouden dan snachts om 3 uur vertrekken en om ongeveer 3 uur sochtends weer aankomen.
    Maar mijn ouders gaan smoesjes verzinnen en nu mag ik dus niet mee, ze zeggen dat mijn vader savonds medicijnen heeft en daardoor niet snachts kan rijden.(dit had zo'n mooie kans voor mij geweest.)
    vervolgens zegt ze ja al had je het geld mee kunnen betalen mag het, toen stelde ik voor om mijn verjaardags geld te gebruiken maar dat mocht niet en nu mag ik waarschijnlijk niet eens mee.
    is dit redelijk?
    nee toch?
    kennen jullie nog mooie smoesjes zodat ik voor het eerst in mijn leven naar het buitenland kan en een mooie droom kan waarmaken?
    plz help me


    If you can dream it, you can do it❤️

    Dat is niet redelijk.. En ik zou het voorbeeld van je ouders op dat vlak even niet overnemen (smoesjes verzinnen). Waarom willen je ouders eigenlijk niet dat je gaat?


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb er niets van begrepen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    wist ik dat maar, mischien te bezorgt omdat ik best wel een problemen kindje ben.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Nou, denk daar dan eens over na. Wat is het precies waar ze bang voor zijn? Als jij zeker weet dat jou problemen geen moeilijkheden zullen veroorzaken moet je proberen ze daarin te overtuigen.


    You are beautiful, you are love.

    al geprobeerd en dan komt het verhaal weer aanbod, we zijn zuinig op je en we willen je niet kwijt en er zijn genoeg gekken op de wereld en als er iets is met je kan ik niet 1,2,3 na je toe komen. =.=


    If you can dream it, you can do it❤️

    Je moeder kan je toch brengen? Of je logeert bij een vriendin en dat jullie dan samen gaan 's nachts. Da's ook veiliger. Ik vind het persoonlijk een beetje bullshit dat ze jouw plezier de grond inboren omdat ze het zelf zo lastig vinden om van jou vandaan te zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ja, maar dan moet je wel vrienden hebben, maar ik kan het voorstellen idd, het is wel een goed idee, mischien dat het dan wel mag.en ehm mijn moeder heeft geen rijbewijs xD


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    ja, maar dan moet je wel vrienden hebben, maar ik kan het voorstellen idd, het is wel een goed idee, mischien dat het dan wel mag.en ehm mijn moeder heeft geen rijbewijs xD

    Of niet eens logeren, gewoon samen fietsen kan ook. En ehm dat geld wat je ervoor nodig hebt, sparen of een baantje?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn moeder zou dit toejuichen :'D

    Maar oké, wat ik zou doen is proberen een baantje te scoren. Het geld wat je daarmee verdient, is echt jouw geld. Daarbij gewoon mensen van je verjaardag informeren wat je plannen zijn - vaak vang je dan ook nog eens meer ^^ -.
    En als je met de Thalys of de TGV shit gaat hoeft je vader ook niet te rijden dus dan is dat probleem ook weer opgelost. Natuurlijk moeten je ouders wel toestemming geven etc. maar dit is hoe ik het zou aanpakken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stel anders eens voor dat als je niet met je klasgenoten meemag, je gewoon met je ouders gaat? Dan ben je én in het buitenland geweest en moeten je ouders nergens bang voor zijn, want je bent dicht bij hen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik had een baan, maar ik ben ontslagen en het was niet eens mijn schuld.
    ik mag niet fietsen in het donker, dus dat was toch logeren.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    ik had een baan, maar ik ben ontslagen en het was niet eens mijn schuld.
    ik mag niet fietsen in het donker, dus dat was toch logeren.


    Dan zoek je een nieuwe baan want hiermee los je het niet op. Haha. Gewoon
    je ouders proberen te overtuigen, al is het via een vriendin ofzo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    haha ga ik doen


    If you can dream it, you can do it❤️

    Slither schreef:
    Dat is niet redelijk.. En ik zou het voorbeeld van je ouders op dat vlak even niet overnemen (smoesjes verzinnen). Waarom willen je ouders eigenlijk niet dat je gaat?


    •*• Lululu •*•

    Het is niet redelijk.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."