• Keira Elizabeth Knight is een meisje van 17 die samen met haar vader in een groot landhuis woont midden in de bossen. Haar moeder is overleden toen ze 15 was. Ze leidt haar leven, maar niet meer zo enthousiast als vroeger. Haar moeder was de belangrijkste persoon in haar leven, belangrijker dan haar vader. Beetje bij beetje komt ze achter de leugens in haar leven. Haar leven lijkt minder perfect dan iedereen denkt. Iedereen denkt dat ze het heeft: het uiterlijk, het geld, perfecte vader, perfecte huis. Enige minpuntje, moeder overleden. Niks van wat ze denken is waar. Haar leven is verre van perfect. Er zijn verboden vriendschappen, vriendschappen vol leugens, verboden liefdes, maar vooral de eeuwige leugens. Haar leven is niet wat het lijkt. Haar leven is vol van leugens. Wat hebben die leugens met haar moeder te maken? Welke rol spelen de bediendes daarin? Wat is het volgende doel van die leugens? En wat heeft die ene jongen ermee te maken? Het is Keira haar leven, waarvan ze de touwtjes niet in eigen handen heeft.


    Wat denken jullie? Ik weet niet echt een titel en ik weet ook niet of het verhaal jullie aanspreekt.

    Doen: Ja/ Nee
    Waarschuwen: Ja/Nee
    En belangrijkste: Weten jullie een titel?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 19:35 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Doen; yesh
    waarschuwen; yesh
    titel; yesh, no kidding. Le titel; Mijn leven is een leugen, Truth comes out, ehm, An other side, waarheid vs leugens

    lol, mijn titels falen weer eens ^^

    Waar is de waarheid,

    ik ga nog even voor je nadenken over een titel :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Thank you Jaimzz (: Ik zal even kijken, zelf dacht ik meer aan nederlandse titel aangezien het nederlands geschreven en gesproken is, maar engels is ook mooi, dus dat maakt me niet zoveel uit (:

    Ik dacht zelf een beetje aan:

    - Verloren in Leugens
    - De waarheid van leugens

    Nou ja zoiets hahaa


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faker
    Verdronken in leugens
    Liar, liar

    etc.


    26 - 02 - '16

    The other side of paradise.
    Paradise hell
    Show the truth
    ...
    A bottle of lies

    (ja ik heb iets met engelse titels xD)
    hopelijk zit er een goeie tussen of heb je inspiratie gekregen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Doen: Jap.
    Waarschuwen: Jap.
    Titel?: Ah, god, dat moet je net aan mij vragen. D: Haha. Ik ben er een ramp in, maar ik zal nadenken voor je. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leugens, Eeuwige leugens, Mijn leven is een leugen, De geheimen die mijn moeder achterliet.
    Ik ben niet echt origineel. Sorry.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:39 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dinaggo schreef:
    Doen: Jap.
    Waarschuwen: Jap.
    Titel?: Ah, god, dat moet je net aan mij vragen. D: Haha. Ik ben er een ramp in, maar ik zal nadenken voor je. :'D


    •*• Lululu •*•

    Doen: Ja/ Nee Ja
    Waarschuwen: Ja/Nee Ja^^
    En belangrijkste: Weten jullie een titel? Umh... Even denken.
    Beautiful lie. (want iedereen denkt dat haar leven perfet is)
    Truth between the lies.
    All that's left over (Want ja.. haar leven bestaat eigenlijk alleen nog maar uit leugens)
    A mom's lie.
    Finding out.

    Ik faal in titels^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dankje wel iedereen, er zitten wel leuke tussen en ik krijg er zo ie zo ideeën door (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wat dachten jullie van Lost in lies? Ik denk dat ik simpel doe en kies voor Lost of verloren ofzoiets.... Ik vind het lastig... Hahah, ook om te kiezen (:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lost in lies klinkt wel goed c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Doen: Yes!
    Waarschuwen: Graag c:
    Titel: Daar vraag je het net aan de goede :') Ik ben echt slecht in titels xd Maargoed, even denken...
    -Life of lies
    -The life of a womans lie

    Hopelijk heb je er wat aan (:


    Inspiration can hit you any time

    Iedereen bedankt ! Ik denk dat ik Lost in lies doe (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Doen: Ja
    Waarschuwen: Ja
    En belangrijkste: Weten jullie een titel? Lost in lies is een hele goede inderdaad! (: Toch doe ik stiekem nog een bericht omdat je me moet waarschwen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.