• Aangezien ik het zelf niet kan op deze computer, wilde ik vragen of iemand me soms kan helpen.
    Mijn computer valt enorm veel uit, vooral wanneer ik werk met zulke programma's.
    Ik zocht daarom iemand die zo lief wilt zijn om voor mij een cover te maken voor een nieuwe RPG die ik binnenkort op zal starten.

    Het onderwerp is kung fu en nee, ik heb het niet over Kung Fu panda(cat)

    Voor de cover, is er één foto die ik er zeker in wil hebben, de rest mag je volledig kiezen.
    Foto
    Op de foto, mogen zowel mannen als vrouwen, tempels, beeldjes, maakt niet uit, zolang het echt maar iets te maken heeft met Shaolin of kung fu.
    Als tekst, wil ik graag dat er dit op komt te staan -> In the temple of Shaolin

    Diegene die mij de beste cover schenkt, krijgt 3 credits en een naamsvermelding, omdat ik de cover heel dringend nodig heb.
    Het is niet veel, maar het is toch iets in tijden van crisis, lol.
    Ok nee, gewoon omdat ik nog steeds geen nieuwe credits kan kopen.

    Dus, wie voelt zich geroepen?(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil wel iets proberen c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    groter

    Ik ben er niet helemaal tevreden mee, maar het is iets (: Misschien dat ik er nog een maak. x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Als ik het kon had ik het voor je geprobeerd ^^ als je iets technisch had gevraagd over de computer zelf had ik het antwoord eerder geweten. Maar Photoshop :') nehh.

    Trouwens.. Ik had niet verwacht dat zo'n mannetje sneakers aan had >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb twee 'versies'.



    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Er zitten wel al erg leuke tussen (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben er niet helemaal tevreden over dus misschien maak ik er vanavond nog een maak.


    Groot


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Mousider schreef:
    Ik ben er niet helemaal tevreden over dus misschien maak ik er vanavond nog een maak.


    Groot

    Ik denk dat ik rond 23uur vanavond mijn beslissing ga maken (:
    Als er dan nog mensen zijn die in willen leveren, kan ik hun uitzendingen ook bekijken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    srry dat het niet is gelukt zoiezo voor het einde van de week krijg je hem;)


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Befree schreef:
    srry dat het niet is gelukt zoiezo voor het einde van de week krijg je hem;)

    Ze zegt net dat ze vanavond om 11 uur haar beslissing gaat maken. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb, na lang nadenken, er voor gekozen om de cover van Slither te gebruiken.
    Het is wat later dan ik had gezegd.
    De drie credits zijn al gedoneerd en de naamsvermelding staat ook in de RPG (:
    Hier kan dus een slotje op.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Slotje op aanvraag van de topicmaakster.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.