• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ja ik ben met Harry aan het wachten op een reactie van Zora..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Oh, sorry. Ik was even aan het rondkijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Kun je, je reactie quoten?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [jij moet reageren op de reactie van Catherine. En er is geen bar he, anders was er geen waterput waar het hele dorp drinken moet halen hahahah]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Sorry, was nogal vaag. Ik heb totaal geen inspiratie]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 20:35 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik zit eigenlijk te wachten totdat Catherine naar het huisje van de meiden komt... Daarom reageer ik niet]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    (Gaat goed hier. ;p Heb ik wel gereageerd? ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik weet nauwelijks wat te reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [lalala, we lopen een beetje vast...]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    (*Zucht*

    Ehm... Even kijken. De meiden kunnen regelen dat Harry hen naar de sheriff brengt, hem doodschieten en Harry ervoor laten opdraaien om er vervolgens vandoor te gaan. ;p Of ze gaan er gewoon vandoor...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    Ik keek Melody nog even met vernauwde ogen aan, maar uiteindelijk legde ik me erbij neer en knikte langzaam. "Goed dan, ik geloof je." antwoordde ik, waarna ik nog even met haar haren speelde en me ondertussen op Louis richtte. "We kunnen weer gaan, ik heb Melody nu toch gezien." zei ik met een grijns om vervolgens te bukken en een kus op Melody's voorhoofd te drukken.
    "Ik en Louis zijn pas laat terug vanavond, waarschijnlijk... Zeg jij tegen mama dat ik bij Louis ben? Hou maar geen rekening met het eten. En geen vragen stellen, Mel... Ik leg het uit als ik terug ben."
    Zo, dat was duidelijk gemaakt. Nu maar hopen dat Melody niet bleef hameren op het feit dat ik haar nog niets vertelde.


    Deze was nog voor Naomi...


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik haalde mijn schouders op en knikte uiteindelijk. 'Half tien is goed genoeg..." zei ik met en grijns eventjes. Ik bedacht alvast de smoes dat Louis bij Liam zou eten vanavond omdat Liam paardrijles zou krijgen. Dan zou moeder toch niet helemaal naar mevrouw Payne gaan lopen om het te controleren. Ik liep naar de stallen, opende Snowwhite's staldeur en wachtte totdat Zayn Vanity erin had gezet.
    "Je mag trots zijn op zo'n prachtpaard." zei ik gemeend, waarna ik glimlachte naar hem. Ik had er toch daarnet nog op gereden en ze was inderdaad hartstikke makkelijk... En nog een mooi beestje ook.


    En deze was nog voor Joyce.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik loop achter Eve aan met Vanity. Ik zet haar in de stal van Snowwhite en aai haar even. Ik kijk even naar Eve en glimlach. 'Dat ben ik ook,' zeg ik en ik kijk naar Vanity. Ze was echt geweldig. Al sinds dat ik haar had, was ik dol op haar. We hadden op de een of andere manier zo'n goede band. Ze was lekker makkelijk, snel en mooi. Ook was ze niet irritant of moeilijk bij anderen, iets waar ik ook heel blij om was.
    Ik loop samen met Eve de stal weer uit. Als het maar allemaal goed ging met de jongens. Ik haal even een hand door mijn haren. 's Ochtends duurde het soms aardig lang voordat ik het had zitten hoe ik wilde. Andere dagen ging het weer vrij gemakkelijk. Ik snapte niks van mijn haar. Mja, als het maar goed zat.


    I've become so numb

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik glimlachte eventjes en liep met Zayn terug naar voren, waarna ik de deur met een luid gekraak opende en de geur van versgebakken vlees me alweer toekomt.
    "Ik ben thuis!" riep ik door de kamer heen, waardoor ik mijn moeder alweer de keuken uit zag komen met haar haren opgestoken en nette kledij. Ze keek van mij naar Zayn en trok haar wenkbrauwen even op. "Waar is je broer?"
    Ik beet even op mijn lip. "Hij eet bij Liam, ik heb gevraagd of Zayn wilde komen eten in zijn plaats."
    Moeder knikte en liep weer terug naar de keuken, waardoor ik een opgeluchte zucht slaakte en me weer naar Zayn draaide. Hij had altijd zo'n schattige blik in zijn ogen staan en dan zijn haar... Ik zwijmelde bijna weg, maar gelukkig wist ik mezelf nog wakker te houden. Niet doen, Eve...
    "Dus... Zullen we naar boven gaan?" vroeg ik hem, waarna ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. Ik had op mijn kamer weliswaar niet heel veel interessants staan, maar volgens mij was Zayn daat nog nooit geweest en bovendien had ik daar ook geen last van een moeder die de hele tijd ons aan het controleren was...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    'Hallo mevrouw,' zeg ik tegen Eve's moeder. Ja, ik had echt wel manieren hoor. Eve's moeder kijkt me even bedenkelijk aan en vraagt dan waar Louis is. Eve legt het uit en ik glimlach maar. Mijn ouders maakte er nooit zo'n probleem van als ik bij andere at. Ik at soms wel bij één van de jongens en dan legde ik het na afloop wel uit. Mijn ouders lieten me gelukkig heel vrij.
    Ik knik naar Eve. Ik was wel eens bij Eve boven geweest, alleen nog nooit op haar kamer. De kamer van Louis had ik wel een aantal keren gezien. We moesten toch nog wachten tot het eten klaar was, dus waarom niet. Al wilde ik eigenlijk helemaal niet alleen met haar zijn, maar toch ook weer wel. Ik begon haar echt leuk te vinden, maar het mocht gewoon niet.
    Ik loop naar boven, door naar de kamer van Eve. Ik kijk even rond, het was niet veel bijzonder's maar niemand in dit dorpje had een goede kamer. 'Je hebt een leuke kamer,' zeg ik tegen haar.


    I've become so numb