• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    Ik grijnsde eventjes. "Bedankt, Lou. Ik hou ook van jou." zei ik met een plagerige ondertoon, terwijl ik glimlachte en wuifde zijn vraag weg. Ik hoefde het niet te zeggen, het was compleet overbodig geweest. Ik drukte mijn benen iets steviger tegen Snowwhite aan zodat ik iets vaster zou zitten en knikte hevig. "Dat weet ik nou wel, Boo! Kom, we gaan eens een kijkje nemen." zei ik een tikkeltje te nieuwsgierig. Ik wachtte ietsjes te ongeduldig totdat Louis zou aansporen en keek over zijn schouder heen met hem mee. "Wat als ze daar zijn, trouwens? We hebben niks om ze tegen te houden." Dadelijk werden we overhoop geschoten en waren we twee lijken verder, iets wat niet bepaald handig was. Ik slaakte een zachte zucht en keek voor me uit, waarna ik nog een zacht, aanmoedigend kusje in Louis nek drukte. Gewoon om een beetje te plagen voordat we zouden gaan, dat mocht wel, toch?

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Zayn's glimlach probeerde ik zo min mogelijk te bestuderen en ik bleef hem aankijken, totdat ik zachtjes slikte bij zijn woorden. Zayn mocht dan wel stil zijn, maar zijn nieuwsgierigheid ebde nooit weg. Ik was af en toe nog een graad erger, dus in principe was dit niet meer dan logisch. Langzaam schudde ik mijn hoofd en leunde ik tegen de muur aan.
    "H-Het kan gewoon niet." zei ik zachtjes, terwijl ik hem verontschuldigend aankeek en dit keer hartstikke serieus wist te blijven. Normaal was ik lacherig bezig en zag ik overal wel humor in, maar dit keer viel er weinig voor mij te lachen. Ik was bang voor zijn woorden en nog banger voor zijn reactie. "Dat is het ook niet, het is gewoon dat ik..." Ik beet aarzelend op mijn lip en wendde mijn blik af. Evelynn, normaal ben je het meisje met de grote mond en nu sta je met de mond vol tanden. Zeg het gewoon, die jongen zei net nog dat je hem alles kon vertellen en daarstraks had hij je ook nog geholpen... Ik slaakte en diepe zucht en durfde hem weer aan te kijken. "I-Ik heb gevoelens voor je, meer dan je denkt." sprak ik uit, waarna ik mijn ogen neersloeg en op mijn lip beet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.
    Ik zette een onschuldige glimlach op. 'Graag gedaan, Liam. Maar ik hou ook heel erg veel van jou' zei ik zonder de plagende ondertoon, want ik meende wel elk woord. Ik knikte toen hij mijn vraag wegwuifde en keek toen toch maar weer naar voren toe. Het leek me wel een stuk handiger en misschien zou dat me helpen om me te concenteren. 'Maar daarom is het wel waar en leuk om te zeggen. Het is trouwens niet de bedoeling dat je mijn tekst steelt of hetzelfde gaat reageren.' zei ik lachend en spoorde Snowwhite aan om die kant op te gaan. Een 'uh' geluid erliet mijn mond bij zijn volgende vraag. 'Jij bent de slimste en het altijd de beste plannen, dus volgens mij kan ik het beter aan jou vragen.' Dit was echt typisch iets voor mij. Eerst doen en dan pas denken. Ach we konden altijd nog terugkeren als we de plaats hadden gevonden. Ik keek rond en een vreemd geluid verliet mijn mond toen Liam een kusje in mijn nek drukte. 'Oké, dat is niet aardig van je en daarbij...heb je nooit geleerd dat plagen niet mag?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (xAmore => Crudelis.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Wat is het hier stil ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Brookie --> Little]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."