• Je moet roeien met de riemen die je hebt dacht Hanne Claeys. Het meisje slaagde erin om met haar koe Fleur over een balk van 80 cm hoog te springen.
    Ligt het aan mij of is dit gewoon erg voor de koe?
    Eigenlijk vond ik het best wel zielig, het leek in mijn ogen alsof het beest dit echt niet wilde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    MY GOSCH. ERRUH!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind het ergens wel grappig. Als je naar sommige pony's kijkt met overenthousiaste baasjes/verzorgstertjes zien die er ook nooit bijster enthousiast uit, maar echt zielig vind ik dat ook niet. Deze koe lijkt het gewoon aan te kunnen, dus zielig vind ik het niet - eerder een beetje sullig. Koeien springen best lomp. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hmm... Ik betwijfel of de koe het leuk vind. De meeste paarden/pony's hebben net als honden een zogezegde will to please.
    Maar uit mijn eigen ervaring met koeien, hebben koeien dit niet. Die willen alleen maar eten, herkauwen en gemolken worden.
    En als ze tochtig zijn hebben ze ook de neiging om achter je aan te rennen en -als je pech hebt- je te bespringen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Als een koe iets niet wil laat hij zich heus niet dringen door 2 meisjes en een halstertouw.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Als een koe iets niet wil laat hij zich heus niet dringen door 2 meisjes en een halstertouw.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor mij zag het er meer uit alsof die koe dacht van 'Hee, een hinderhis, ah ja, boeie' en er gewoon overheen hupste. Anders had ze zich heus niet laten dwingen. ^^


    life is awesome

    Heb ik eerder gezien... Een paar jaar terug al.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nou, dat is een brave koe... Moest ik zoiets proberen met een koe, zou ik sws neergestampt worden... Die koeien...
    Hoh, ja, die koe kan er blijkbaar niet tegen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    In tegen stelling tot paarden, hebben koeien echt niet de goede bouw hiervoor x]. Die koe zal heus niet dood gaan van een sprongetje maken en ze lijkt het ook niet heel erg te vinden, maar een koe is niet gemaakt om op te rijden (een paard in principe natuurlijk ook niet, maar da's wat anders). Het zou slecht zijn als ze die koe regelmatig dit soort dingen laten doen, want dat is echt niet goed voor haar.
    Maar hee, zo te zien krijgt ze genoeg aandacht. Koeien zijn slimme beesten, vinden ze leuk c:


    i put the fun in funeral