• Hoi mensen ik ga een WvW wedstrijd houden :)
    ik heb toestemming van Yoda

    Het spel en de lynch
    Iedereen ontvangt van mij een pb met zijn of haar rol er in. Het is niet de bedoeling dat je die rol aan andere verteld behalve als je een zielsverwant of weerwolf bent! Hou je hier ook aan ik wil niet dat er vals gespeeld wordt. Elke dag brengt iedereen een dikgedrukte stem uit. Het is verboden om je bericht waarin je gestemd hebt te wijzigen! eens gestemd, altijd gestemd. Deze stem ronde heet de lynch. Als je vergeten bent er iets bij te zeggen dan zet je gewoon nog een reactie. Het doel van het spel is natuurlijk om te winnen, er zijn 3 manieren. Manier een: de burgers en andere goederikken winnen door alle andere mensen te vermoorden! Manier twee: de fluitspeler heeft iedereen befloten en wint het spel! Manier drie de wolven winnen door iedereen uit Wakkerdam te vermoorden!

    Voorbeeld stem
    ik stem vandaag op BigFatLiar

    Burgemeester
    Op dag 1 van het spel wordt er een burgemeester verkozen, dit gaar doormiddel van stemmen. Iedereen stemt dus op de gene die hij of zij wil dat burgemeester wordt. De burgemeester kiest wie er sterft als er gelijkspel is tijdens de lynch. Als de burgemeester sterft dan zal hij/zij een nieuwe kiezen.

    De lunch
    De wolven kiezen ook elke dag een iemand die ze willen lunchen, opeten dus. Ze mogen dit overleggen via PB en sturen voor het einde van de dag wie ze besloten hebben te vermoorden.

    Ik zoek 15 spelers
    Je kan elke dag stemmen tot 9 uur 's avonds Nederlandse tijd, ik zal waarschijnlijk bijna gelijk na de sluiting van de stemdag een verhaal online zetten aangezien het bij mij dan 4 's middags is. Stemmen die na 9 uur zijn tellen niet! de stemdag opend om 00.00 uur.

    -Puan 2
    -Regal
    -Seaver
    -kittje 1
    -Candela 2
    -Everdeen
    -Kwijt 2

    1x niet stemmen is een waarschuwing, 2x niet stemmen ook, maar als je 3x niet stemt kick ik je uit de wedstrijd
    Uitstel kan moet minimaal de dag van te voren worden gevraagd!

    de goede rollen
    1x burgers
    Dit is een normale bewoner van Wakkerdam. Hij heeft geen speciale krachten.

    1x jager
    Als jager hoef je niet te vrezen voor de dood. Hij heeft altijd een geweer bij zich en als hij dood gaat stuurt de jager de host een PM wie hij mee wil nemen in zijn graf. Deze persoon zal direct een kogel in zijn kop krijgen en sterven.

    1x weerhamster
    De weerhamster gaat dood als deze gezien word door de ziener. Hij kan niet ge luncht worden.

    Let op een van deze rollen is misschien een geconventeerde wolf!

    De slechte rollen
    2x normale wolf
    deze wolven kunnen samen met de andere wolven beluiten wie ze gaan lunchen, is iedere niet slechte speler dood winnen de wolven

    1x medusa wolf
    De medusawolf is een gewone wolf met één speciale kracht. Wanneer de medusawolf door de ziener wordt gezien, zal de ziener direct sterven.

    1x Conversie wolf
    Dit is een oude wolf, die in de loop der jaren de kracht heeft gekregen om een van zijn vijanden om te zetten naar een vriend. Welke rol de nieuwe wolf ook had, in zijn nieuwe leven is hij een normale wolf. De Conversiewolf kan deze kracht eenmalig gebruiken vanaf dag 3. Is dit een van de zielsverwanten dan zullen hun krachten vervallen en verandert die geconverteerde in een wolf en de andere in een normale burger.

    Misschien 1x geconventeerde wolf
    alleen als de conversie wolf zien krachten heeft gebruikt is dit zo
    duidelijk? vragen mag altijd :)

    Okey mensen voor de burgers onmogelijk om te winnen :( wolven zijn in de meerderheid :/
    Win voor de wolven dus aplaus willen jullie dat ik alle rollen ga opzoeken enzo en ze dan post of zoeken jullie het zelf uit door het gewoon in het forum te posten (ik zou jullie dankbaar zijn dan)
    De story

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 20:42 ]


    Dont say why me, say try me

    Ohh ik wil meedoen :3


    I'm not short D: I just live in a big world

    oooh mag ik meedoen?


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    I'm in! (:


    Do what people say you can't.

    Ik doe ook mee (: ( als het mag)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Geen heks viel me btw op (;


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ik wil ook wel meedoen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik wil ook wel mee doen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik wil ook meedoen :)


    Can't control my second personality

    iSlytherin schreef:
    Geen heks viel me btw op (;


    klopt ik ken namelijk verschillende versies van de heks en had geen zin om ze uit te leggen :P
    en ja iedereen mag meedoen zolang ik niet meer dan 15 mensen krijg haha
    oja dubbel users zijn nogal verboden in dit spel ;)


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    (...)

    klopt ik ken namelijk verschillende versies van de heks en had geen zin om ze uit te leggen :P
    en ja iedereen mag meedoen zolang ik niet meer dan 15 mensen krijg haha
    oja dubbel users zijn nogal verboden in dit spel ;)


    heks is een iemand doden, een iemand tot leven wekken, dat is alles.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Mag ik meedoen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Regal schreef:
    (...)

    heks is een iemand doden, een iemand tot leven wekken, dat is alles.


    haha geloof me er zijn minsten 3 verschilnde heksen en meer dan 1000 rollen voor dit spel dus ja ik kan een van de normale rollen wel vervangen of een van de burgers als jullie dat liever hebben


    Dont say why me, say try me

    Dubbelpost.:3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 15:37 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil wel, maar ik weet niet of he uitmaak dat ik de komende week zonder wifi zit.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Count me in;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.