• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    ColouredWind
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aislinn
    TeamZouis
    Brosey
    Emrys
    DarkMark
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Sonnet
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL
    Exposure
    Theodora
    Frodo
    MrBelieber
    Raccoon
    StilesOBrien
    ShadowNight
    Naamsveranderingen s.v.p doorgeven! (:

    Sterek verhalen
    We're in this together now. - van Oswin
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van ColouredWind
    The ghost of jealousy [AO3] van ColouredWind
    Shattered Dreams • Derek Hale/Stiles Stilinski van ColouredWind
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Breathless van TeamZouis
    I'm the alpha now van TeamZouis *inactief*
    Little sour wolf van TeamZouis
    We all got bruises [A3o versie], [Q versie] van TeamZouis.
    Silence is a girl's loudest cry van TeamZouis
    Beautiful Surprise [AO3 versie] [Q versie] (vervolg We all got Bruises) van TeamZouis
    Bruised [AO3 versie] [Q versie] (vervolg op Beautiful Surprise) van TeamZouis
    I give it a year [Q versie] [AO3 versie van TeamZouis
    Words I never said van TeamZouis en Halinski
    Werewolves and humans van Halinski
    ~ Sterek van Theodora
    Drunk on Love • Stiles Stilinski &nd Derek Hale van StilesOBrien

    Sterek fanart
    Derek Hale - ColouredWind
    Stiles Stilinski - ColouredWind
    Sexual Tension - ColouredWind
    Ready to fight - ColouredWind
    Saving - ColouredWind
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Werewolf oven [1][2] - Square
    Van Cherish
    Sterek Love - StilesOBrien

    Sterek Gedichten.
    Sterek van Gancanagh
    Sterek van ColouredWind
    He is always there van ColouredWind


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    Vorige topic's.
    Sterek fantopic 1
    Sterek fantopic 2
    Sterek fantopic 3
    Sterek fantopic 4



    (made by: MPepina).

    Warning
    Once bitten by a Sterek Alpha you'll die or you'll join us. When you're part of our pack, you can never escape.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:35 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    teamZouis schreef:
    (...)
    Haha vet snel :3

    Jij had me de link via Facebook gegeven en toen heb ik gelijk aangepast ^^

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:55 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bruised, A3O versie

    Bruised, Q versie


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    MrBelieber schreef:
    STEREK!!!!! Finaly I found my people :)

    I'm just gonna put you in the list ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wait, MrBelieber, you're a guy? JE BENT DE EERSTE JONGEN DIE DIT TOPIC JOINT ZO VER IK WEET! Time to party! *doet een vaag dansje* Just so you know, I'm just a tiny bit crazy


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    I can't wait for tonights episode... but I'll have to wait till tomorrow to see it. : ( -And there will be spoilers all over the internet before I even saw it...-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:


    I can't wait for tonights episode... but I'll have to wait till tomorrow to see it. : ( -And there will be spoilers all over the internet before I even saw it...-


    Naw, ik vind Denny/Ethan en Lydia/Jackson anders ook heel schattig. Scott/Allison op zich ook wel, maar dat is dan al bijna een beetje over the top. x')
    Ik ben alleen bang dat Danny in de problemen komt of dat zijn hart (of nek) wordt gebroken doordat hij met Ethan omgaat, zelfs al is het duidelijk dat Ethan ook voor hem aan het vallen is. Er zijn twee personages die niemand een haar mag krenken, en dat zijn Danny en Sheriff Stilinski. (cat) En Stiles, maar als ze hem iets ernstigs aandoen kijkt niemand meer, dus hij blijft sowieso wel leven.

    En ik kan ook niet wachten. Yay voor een serie die in de zomervakantie wordt uitgezonden, juist wanneer er overal pauzes zijn. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Naw, ik vind Denny/Ethan en Lydia/Jackson anders ook heel schattig. Scott/Allison op zich ook wel, maar dat is dan al bijna een beetje over the top. x')
    Ik ben alleen bang dat Danny in de problemen komt of dat zijn hart (of nek) wordt gebroken doordat hij met Ethan omgaat, zelfs al is het duidelijk dat Ethan ook voor hem aan het vallen is. Er zijn twee personages die niemand een haar mag krenken, en dat zijn Danny en Sheriff Stilinski. (cat) En Stiles, maar als ze hem iets ernstigs aandoen kijkt niemand meer, dus hij blijft sowieso wel leven.

    En ik kan ook niet wachten. Yay voor een serie die in de zomervakantie wordt uitgezonden, juist wanneer er overal pauzes zijn. :9~

    Ik hou ook van Lydia/Jackson & Danny/Ethan (god ik schrijf zijn naam echt altijd verkeerd)... ^^ Ik vind Scott en Allison alleen zo... ik weet niet, er is zoveel drama omheen dat ik het gewoon niet meer zo interessant vind. Oh god ja. Als ze Danny of the Sheriff killen, ga ik echt huilen. Ze zijn allebei zo leuk in de show en oh my god, kun je nagaan wat er met Stiles zou gebeuren als the Sheriff ook dood zou gaan? D:
    Ik denk niet dat de Sheriff dood zal gaan, omdat Linden Ashby liet weten dat hij het nieuwe script voor 3B al heeft gezien en het heel erg geweldig zal worden volgens hem :3
    Yeah als ze Stiles of Derek afmaken dan ga ik helemaal dood. D:

    Hihi, true! ^^ Ik haat het dat bijna alle series die ik nog volg nu ook een break hebben... (zoals Awkward ook, ze zeiden een seizoen van 20 episodes. Ik heb tien afleveringen gezien en ze houden een break tot oktober....). Naja ik mag niet klagen want er zijn series waar je nog langer bij moet wachten. En ook al is 3A al bijna afgelopen, we hebben dan wel iets om te kijken in januari want dan komt 3B ^^
    Jeff heeft gezegd dat er dan duidelijk is wat er met Stiles' moeder is gebeurd en dat het tragisch was (oh god, I already fear for my feels). En dat er een werefox in komt! ^^ Ik kan amper wachten :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZouis schreef:


    I can't wait for tonights episode... but I'll have to wait till tomorrow to see it. : ( -And there will be spoilers all over the internet before I even saw it...-

    So true, so true ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    oh holy gods the new season is like wtf and epic


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DarkMark schreef:
    oh holy gods the new season is like wtf and epic

    I'm biting my nails constantly ^^ (may I ask who you are? Are you on the list?)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zie je niet op de lijst staan... May I add you as a Sterek shipper or have you changed your username and are in fact on the list? @DarkMark
    Welcome either way


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Ik zie je niet op de lijst staan... May I add you as a Sterek shipper or have you changed your username and are in fact on the list? @DarkMark
    Welcome either way
    I am on that list As...let's see... IanOshea I've got a few new names


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DarkMark schreef:
    (...)I am on that list As...let's see... IanOshea I've got a few new names

    I'll edit ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    I'll edit ^^
    ben er lang niet geweest ik vond jullie bijna noooit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DarkMark schreef:
    (...)ben er lang niet geweest ik vond jullie bijna noooit

    Haha, gewoon dezelfde titel as ever en anders waren het altijd Karin (momenteel TeamZouis) en ik die het topic aanmaakten. + volgens mij staat er altijd een link in het vorige topic. Ah well, je bent er nu ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis