• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Malino
    Quinn Fabray:
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson:
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Malino
    Sunshine Corazon:
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Lizz
    Lachend loop ik naar boven en duw de kamerdeur open.
    "nope" vervolgens loop ik verder en zoek alles af.
    "hij is opgegeten" pruil ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach even, 'aww' grinnik ik..
    'Jammer dan' zeg ik lachend, en plof op een bank..


    El Diablo.

    LIzz
    "drinken?" vraag ik grinnekend.
    Damon wist mijn humeur echt vrolijk te houden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik schud mijn hoofd.
    'Neh' lach ik en trek haar op mijn schoot...


    El Diablo.

    lizz
    ik glimlach even en geeuw snel.
    "ook niets om te eten, ik bedoel je hebt je trainigen gehdad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Waarom deed Kurt zo?! Hij deed nooit zo of schreeuwde helemaal niet tegen mij, dat had hij nog nooit gedaan. Tranen rolden nog steeds over mijn wangen en ik moest nog steeds moeite doen om rustig te ademen. Ik vond het helemaal niet leuk dat Kurt en ik nu ruzie hebben. Af en toe liet er een pijnlijk kreuntje van mijn lippen en zuchtte ik gefrustreerd. En waarom had ik pijn aan mijn buik. Ik hoorde dat iemand op de deur klopte en hoorde Finn dat het Finn was. Hij zag hoe ik er aan toe was en pakte een beker met water en een kalmeringstablet en liep naar mij toe. Ik ging voorzichtig overeind en pakte het aan en dronk het op. Ik zette het trillig neer op het nachtkastje en zuchtte. Waarnaar ik Finn naar me toetrok, waardoor hij naast me zat en ik nestelde ook in zijn armen net als Emily. 'Mama, boos?' vroeg ze pruilend en ik glimlachte zwakjes. 'Ik ben niet boos, maak je geen zorgen. Ik heb ook geen pijn' zeg ik lief, ik wou niet dat Emily ommij zorgen hoefde te maken, dus en leugentje om best wil. Finn wist het natuurlijk en ik kijk hem verdrietig aan. 'Ik snap niet, waarom Kurt zo deed tegen mij' zeg ik gekwets en legde mijn hoofd in zijn nek. Ik voelde me altijd veilig of gerustgesteld als Finn bij mij was. 'Ik hou van je' zeg ik gemeend en plaats mijn lippen op de zijn om een kus te geven.

    Blaine Anderson:

    Ik zuchtte nu ook net als Finn en werd gewoon om van de bezorgdheid. Om Bella zowel om Kurt. Bella die pijn had en die overstuur was weggelopen, zelfs Finn wist ook niet wat hij moest doen en mompelde tegen zichzelf. Kurt rende weg en begon over te geven. Ik maakte nu enorme zorgen om Kurt, dit was niet meer goed meer en ik ging nu even de baas spelen en Kurt hoefde nu niets tegen mij uit te proberen. Finn liep gelijk weg met Emily naar Bella en ik liep nu ook naar Kurt. Ik zag hem in mijn kamer op bed en ik klopte aan, als teken dat ik binnen kwam. Ik deed vervolgens de deur achter mij dicht en liep naar het bed. Ik ging op bed en ging zo zitten dat ik tegen de muur aan leunde en trok Kurt op mijn schoot. Ik hield hem in een baby-houding vast. Ik wreef geruststellend over zijn rug en begon kusjes te geven over zijn gehele gezicht om hem wat op te buren. 'Wat is er allemaal aan de hand in jouw hoofdje' verzucht ik bezorgd en kijk hem doordringend aan. Ik bekeek Kurt even en zag dat hij heel bleek eruit zag en vermoeid. 'Je gaat niet protesteren tegen je verloofde, maar we gaan ook met jouw naar de huisarst, want ik vertrouw het niet' zeg ik vervolgens streng. Kurt heeft de hele tijd zitten overgeven, zijn gedrag is helemaal anders, zo kende ik hem niet. Ik haalde een hand door zijn haar, ookal wou hij dat niet. Ik was zijn verloofde en hij moest niet boos tegen mijn reageren. Ik bedoelde het goed en ik was enorm bezorgd om hem. Net als finn en Bella.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik beantwoorde haar kus, en die groeide uit tot een hartstochtelijke zoen, vervolgens keek ik haar weer aan. 'Ik weet het ook niet, schat.' zei ik zuchtend. Voor mij was het ook helemaal een raadsel. 'Ik hou ook zielsveel van jou.' zei ik naar waarheid, en ik streelde haar haren en zuchtte even. Ik was er van van overtuigd dat het vast wel goed zou komen tussen hen. Ze waren beste vrienden, en dan zou het vast wel weer goed komen. 'Laat het even rusten, het komt allemaal wel goed.' stelde ik haar gerust. Het deed me pijn om haar zo overstuur te zien. En ik maakte me gewoon heel erg veel zorgen om haar en dat ze buikpijn had, stelde me helemaal niet gerust. Waarom had ze toch nog steeds steken in haar buik? Rachel had dat bijna nooit, en volgens de huisarts was dat al helemaal niet goed. Ik drukte nu ook een kus op Emily 's hoofdje, waarna ze haar grote oogjes op mijn richtte. 'Papa en mama, lief.' zei ze waarna ik haar vertederd aankeek en weer een kus op haar hoofdje drukte. 'Emily is ook lief.' zei ik lachend, waarna ik weer naar Bella keek. 'Neem even je rust, Bella. Dat zou je even goed doen en zo kun je even alles laten bezinken en alles.' adviseerde ik haar. Misschien kon ze even rustig in bad gaan, of misschien dat ze even kon liggen of iets. Ik wist zeker dat dat haar wel even goed zou doen. Ik maakte me nog steeds zorgen om haar, waarom kwamen die steken telkens maar terug? Er was toch niets met de baby he? Ik zou dat echt vreselijk vinden. Maar ze had er al een maand last van, en dat baarde mij echt zorgen. Ik wreef nu over haar buikje met mijn vrije hand en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Het komt allemaal goed.' herhaalde ik nu fluisterend, zodat ze zich gerust gesteld kon voelen, hopelijk.

    Kurt Hummel

    Ik snikte zachtjes en probeerde even te stoppen toen ik hoorde dat er iemand op de deur klopte. Ik had geen idee wie het was, maar mijn vermoedens gingen toch uit naar Blaine. Mijn vermoedens werdn bevestigd toen hij me op zijn schoot trok en me vasthield in een baby-houding. Hij wreef geruststellend over mijn rug en gaf kusjes over mijn hele gezicht. Dankzij hem werd ik rustiger en zakte de boosheid helemaal weg. Ik werd echt veelste snel boos en dat was gewoon helemaal niets voor mij. En al helemaal niet op Bella, op haar was ik nog nooit boos geworden. Ook niet als ze een keer geirriteerd reageerde, dan liet ik het gewoon van mijn schouders zakken en liet ik haar met rust. Maar nu was ik opstandig en heel snel aangebrandt en schreeuwde ik telkens. Terwijl ik bijna nooit boos werd. Ik keek naar Blaine en snikte weer zachtjes. 'Ik weet het niet,' zei ik terwijl ik met mijn hoofd tegen zijn borst rustte. Ik voelde me gewoon vermoeid van alles en ik voelde me nog steeds niet helemaal lekker. Het was pas ochtend en ik was nu alweer moe, het kwam vast door mijn griepje. 'Ik heb het verpest.' snikte ik vervolgens iets luider, doelend op onze vriendschap. Mijn reacties waren veel te overdreven en zij had gewoon last van haar zwangerschapshormonen. Ze kon er niets aan doen en nog schreeuwde ik terug naar haar, terwijl ik dat niet eens wilde.Ik zuchtte toen hij over de huisarts begon. 'Blaine alsjeblieft,' smeekte ik hem zo onderand, ik haatte het om voor mezelf naar de huisarts te gaan. Ik was op één of andere altijd bang dat hij iets ergs ontdekte. En ik werd gewoon altijd nerveus en zenuwachtig als ik daar kwam. 'Ik wil niet naar de huisarts.' jammerde ik zachtjes, maar het was niet onaardig. 'Ik voel me weer goed.' loog ik, ook al was dat dus niet zo. Hij haalde zijn hand door mijn haar, waarna ik in een snelle reactie zijn arm wegduwde. 'Niet mijn haar.' zei ik streng maar niet onaardig, en probeerde te doen alles er niets aan de hand was. Ik voelde me alles behalve goed en ik wist ook wel dat Blaine dit niet zou geloven. Hij zag het gewoon wanneer ik loog.

    MissStoran schreef:

    Lizz
    Ik haal mijn schouders op "ik heb geen idee waar hij is"
    geef ik toe en glimlac.

    rachel
    Ik knik "het lag ook aan mezelf, maar ik heb besloten nu even van ons te genieten en daarna de rest"
    "zullen we wat zwemmen?"
    [ bericht gewijzigd door MissStoran op 28 dec 2012 - 17:23


    Logan Hudson

    'Is goed, lieverd.' glimlachte ik zwak, vervolgens stond ik op en tilde ik haar op en liep richting de zee met haar in mijn armen. Ik kwam bij het water terecht en voelde de koude zeewater aan mijn benen en gooide haar vervolgens iets dieper in de zee. Lachend zwom ik nu weer naar haar toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach als hij me optild.
    Voor ik het weet gooit hij me in het water.
    Snel kom ik boven en ik slaak een gil.
    Het water was best lekker maar nog.
    ' logan hudson hier ga jij spijt van krijgen' roep ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Een veelbetekende grimas verscheen er op mijn gezicht. 'Oeh, nu word ik bang, zeg.' Zei ik plagend, waarna ik haar plagend onder water duwde en het uitlachte. Rachel plagen was echt leuk.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:07 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry
    Voor ik iets kan zeggen ben ik weer onder water.
    Lachend kom ik boven en zwem naar Logan.
    Behendig klim ik op zijn rug en klem me vast aan hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik moest lachen omdat Rachel op mijn rug klom, en zich behendig vastklemde aan me. Ik liet mezelf voorzichtig achterover vallen zodat we beiden achterover vielen in het water en dat Rachel los kwam van mij. Doordat ik deze beweging maakte, voelde ik ineens een ongelofelijke pijnlijke steek door mijn hoofd geen gaan. Ik zag even sterretjes onderwater, maar zwom vervolgens weer naar boven en knipperde met mijn ogen totdat alles weer helder was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel berry
    Net vior hij zich laat vallen neem ik een hap lucht en laat snel los

    Toen ik bohven kwam knipperde hij een paar keer.
    Snel zwem ik naar hem,aangezien het hier te diep was voor me.
    " liefie gaat het?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Laat me even,' mompelde ik een beetje beduusd, ik liet Rachel even voor wat het was en ging voorzichtig liggen op een handdoek en sloot mijn ogen, om zo te hopen dat de pijn wat minder werd. Ik wilde niet dat Rachel zich zorgen hoefde te maken om me, ik wilde gewoon een mooie dag maken met haar zodat ze niet aan alles hoefde te denken. Zoals aan die ruzie van toenet, maar die hoofdpijn blijft me maar keer op keer kwellen. Ik dacht dat het wel meeviel, maar op sommige momenten was het echt even niet meer te doen. Ik sloot mijn ogen, nam mijn rust en daarna ebte de pijn langzaam maar wel weg. 'Logan?' hoorde ik een zachte, hoge stem zeggen die ik ergens vaag van kende. Ik knipperde mijn ogen en zag Amy staan. Amy was mijn ex en ik had twee jaar verkering gehad met haar, totdat het plots uitging tussen ons. Amy is meisje met rijke ouders, maar ze was toch wel lief. Maar ik wist ook wel dat ze een bitch kon zijn. Toen het uit was tussen ons, was ik daar kapot van. Ik was er niet trots op om het te zeggen, maar zij had het uitgemaakt. En maanden lang voelde ik me vreselijk. Het was niet bepaald mannelijk om dat te zeggen, maar het was de waarheid. Maar nu ik Rachel had, had ik daar natuurlijk geen last meer van, en hield ik van haar. Ik stond op en omhelsde haar. Amy had een chique strandjurkje aan, en haar bruine haren zaten gebonden in een nette en schattige paardenstaart. 'Wat doe jij nou hier?' vroeg ik verbaasd aan haar. 'Ik wilde je weer even zien.' was haar korte antwoord. Ik was een beetje beduusd, ze moest vast naar Lima gereist zijn en had vast van Carole of Burt gehoord dat ik in Spanje was en alles.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel Berry
    Bezorgd keek ik hem na, ik wist dat hij niet wou dat ik bezorgd was.
    Snel pak ik geld en loop voor wat ijs.
    Nadat ik een bak ijs gekocht had liep ik richting Logan als ik hem een meisje zie omhelzen.
    Ze was echt super knap met gebruinde huid en volle lippen.
    Ik voelde jaloerse steken in mijn buik, misschien was hij niet op mij maar wou hij iemand jaloers maken.
    Aarzelend liep ik dichterbij en ga ik zitten terwijl ik het meisje bekijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ben je niet blij om me te zien?' vroeg Amy met een glimlach die een beetje flirterig overkwam. Op dat moment kwam Rachel bij me zitten met een bak ijs, een beetje beduusd glimlachte ik naar Amy. 'Natuurlijk,' zei ik aarzelend, waarna ik me half omdaaide naar Rachel. 'Dit is mijn vriendin, Rachel.' stelde ik Rachel voor aan Amy. 'En Rach, dit is dus Amy.' stelde ik ze aan elkaar voor. Amy leek een beetje verrast en nam Rachel onderzoekend in zich op. Ze liep naar haar toe en stak haar hand uit. 'Leuk om je te ontmoeten.' zei ze met een lieve glimlach, maar ergens had ik het idee dat die glimlach niet helemaal gemeend was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.