• Elke keer als ik verliefd op iemand word, wil ik altijd bij de jongen zijn, praten we supervaak tot hij dan ook op mij word....

    dan loopt het elke keer mis...

    zodra we samen zijn , word ik afstandelijk voel ik me niet op mijn gemak bij hem,weet ik niet wat ik moet zeggen en lijkt het helemaal niet alsof we samen zijn, laat staan vrienden zijn. En zodra het dan uit is krijg ik weer gevoelens! zo heb ik 6 jaar lang een knipperlicht relatie gehad met een jongen, ik was altijd degene die het aanvroeg of uitmaakte... En toch bleef hij mij kansen geven....

    Nu zijn wij twee heel goede vrienden!

    Maar onlangs was ik verliefd op een andere jongen, we ware super open tegen elkaar op chat en in het echt en waren supergoede vrienden! en zodra we samen waren werd het langs mijn kant weer stil en ongemakkelijk... Terwijl hij eigenlijk verder wou gaan in een relatie (niet verkeerd denken, gewoon kussen). we zijn ruziënd uiteengegaan... En nu zijn we weer goede vrienden!

    Nu durf ik eigenlijk niet meer een relatie te beginnen omdat het altijd slecht eindigt....

    is er iets mis met mij?

    Je bent 12 en hebt 6 jaar lang een relatie gehad?


    Your make-up is terrible

    Er is niets mis.
    misschien zie je die jongens wel gewoon als vrienden, wil je stiekem niets meer.
    Geef het in ieder geval even de tijd zou ik zeggen (:

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 18:46 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Assassin schreef:
    Je bent 12 en hebt 6 jaar lang een relatie gehad?



    26 - 02 - '16

    Misschien ben je gewoon nog niet toe aan een vaste relatie. Je bent nog jong hè. Toen ik 12 was speelde we nog allemaal verstoppertje op het schoolplein, dus komt wel goed.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Misschien ben je gewoon nog niet toe aan een vaste relatie. Je bent nog jong hè. Toen ik 12 was speelde we nog allemaal verstoppertje op het schoolplein, dus komt wel goed.


    oei oei dat doen we niet meer hoor (-;

    nee serieus, de helft van mijn vrienden (van 12/13 ik word 13 binne 7 dagen) hebben al een serieuze relatie (gehad). We zijn nogal volwassen voor onze leeftijd.

    Fuzzypants schreef:
    (...)



    ja (-; in het eerste leerjaar betekende dat natuurlijk niet zo veel maar we waren samen, het is voor mij pas moeilijk geworden in het vijfde, maar daarvoor was het ook al zo.

    lunae19 schreef:
    (...)

    oei oei dat doen we niet meer hoor (-;

    nee serieus, de helft van mijn vrienden (van 12/13 ik word 13 binne 7 dagen) hebben al een serieuze relatie (gehad). We zijn nogal volwassen voor onze leeftijd.


    Ach, het is bij wijs van spreken. Kijk, je mag misschien al redelijk volwassen zijn voor je leeftijd, voor een serieuze relatie heb je toch ook wel enige ervaring nodig en er komt uiteindelijk toch een zekere intimiteit bij kijken. Dat zijn twee dingen die kids van jouw leeftijd (vaak) niet hebben, dus het is niet heel vreemd dat je niet helemaal weet wat je ermee moet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat anderen zeggen, je bent nog maar twaalf. Je komt ooit wel een jongen tegen waarbij je je wel op je gemak voelt.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sorry, noem mij maar ouderwets, maar 13 jaar oud vind ik (te) jong om een te kunnen spreken van een serieuze relatie. ;x


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    (...)




    Everything is illuminated by the light of our past.

    Nee sorry heel flauw maar if you really like someone dan komt het vanzelf, ya an independed woman and you'll be fine - je wilt wss gewoon niet alleen zijn. It's going to be all fine.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Als je je niet op je gemak voelt bij een jongen, moet je niet met hem kussen, en zeker niet verder gaan! Meisjes die zulke stappen te vroeg wagen, krijgen daar later flink spijt van! Aan zo'n dingen moet je niet beginnen, voor je je heel erg op je gemak voelt bij iemand, zodanig verliefd bent dat je niet anders wilt dan dicht bij hem te zijn en hij je zo goed over jezelf laat voelen, dat je hem heel erg diep vertrouwd. Voel je dit allemaal niet bij deze persoon, wat zo is, want je hebt de reflex om hem op afstand te houden, in plaats van naar hem toe te trekken, onderneem daar dan zeker geen verdere intimiteiten mee!!!

    Laat het los, denk niet meer aan een relatie, tot je dat gevoel niet meer hebt, en je het gevoel hebt dat je heel hard, en met heel je hart naar iemand toe wil trekken, iemand waarbij je je op je gemak voelt. Laat het los, begin niet aan relaties, als je afstand wilt houden tot iemand. Relaties zijn heel ingrijpend en iemand toch toelaten in je intieme zone, die je op afstand duwen wilt, is alles behalve een goed idee.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 19:21 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Fuzzypants schreef:
    Sorry, noem mij maar ouderwets, maar 13 jaar oud vind ik (te) jong om een te kunnen spreken van een serieuze relatie. ;x


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Fuzzypants schreef:
    Sorry, noem mij maar ouderwets, maar 13 jaar oud vind ik (te) jong om een te kunnen spreken van een serieuze relatie. ;x


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Fuzzypants schreef:
    Sorry, noem mij maar ouderwets, maar 13 jaar oud vind ik (te) jong om een te kunnen spreken van een serieuze relatie. ;x

    Dan ben ik als veertienjarige ook ouderwets of zo, lol :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt