• We are the Sterek Alpha's!



    We hebben verschillende 'ships' die al een eigen topic hebben hier op Quizlet, maar Sterek nog niet.

    Wat is Sterek?
    Sterek is een combinatie van de namen Stiles en Derek. Met de namen Stiles en Derek worden twee personages uit het televisieprogramma Teen Wolf bedoeld. Sterek staat dus eigenlijk voor Stiles en Derek als een koppel (ik zeg nu niet dat ze een koppel zijn).

    Sterek-shippers
    ColouredWind
    Square
    Cherish
    Bogaert
    Aislinn
    TeamZouis
    Brosey
    Emrys
    DarkMark
    Oswin
    Ellis
    Khione
    Sonnet
    StilesHale
    Kurt
    TICKETTOHELL
    Exposure
    Theodora
    Frodo
    MrBelieber
    Raccoon
    StilesOBrien
    ShadowNight
    Naamsveranderingen s.v.p doorgeven! (:

    Sterek verhalen
    We're in this together now. - van Oswin
    Abominable Snowman - Sterek One Shots van ColouredWind
    The ghost of jealousy [AO3] van ColouredWind
    Shattered Dreams • Derek Hale/Stiles Stilinski van ColouredWind
    Dude, you could have warned me - Sterek drabbles van Square
    Don't be such a sour wolf van Square
    Thanks [EN][NL] van Square
    Breathless van TeamZouis
    I'm the alpha now van TeamZouis *inactief*
    Little sour wolf van TeamZouis
    We all got bruises [A3o versie], [Q versie] van TeamZouis.
    Silence is a girl's loudest cry van TeamZouis
    Beautiful Surprise [AO3 versie] [Q versie] (vervolg We all got Bruises) van TeamZouis
    Bruised [AO3 versie] [Q versie] (vervolg op Beautiful Surprise) van TeamZouis
    I give it a year [Q versie] [AO3 versie van TeamZouis
    Words I never said van TeamZouis en Halinski
    Werewolves and humans van Halinski
    ~ Sterek van Theodora
    Drunk on Love • Stiles Stilinski &nd Derek Hale van StilesOBrien

    Sterek fanart
    Derek Hale - ColouredWind
    Stiles Stilinski - ColouredWind
    Sexual Tension - ColouredWind
    Ready to fight - ColouredWind
    Saving - ColouredWind
    Don't be such a Sour Wolf - Square
    Stiles Stilinski - Square
    Stiles & Derek - Square
    Lose My Mind - Square
    Wolf Among Men - Square
    Wallpaper 1 - Square
    Wallpaper 2 - Square
    Wallpaper 3 - Square
    Stiles Chibi - Square
    Derek Chibi - Square
    Werewolf oven [1][2] - Square
    Van Cherish
    Sterek Love - StilesOBrien

    Sterek Gedichten.
    Sterek van Gancanagh
    Sterek van ColouredWind
    He is always there van ColouredWind


    Vertel het me als je Sterek shipt en ik zet je op de lijst.
    Zet hier je plaatjes (zelfgemaakt wordt in lijst geplaatst), filmpjes (hetzelfde verhaal) en verhalen neer.


    Vorige topic's.
    Sterek fantopic 1
    Sterek fantopic 2
    Sterek fantopic 3
    Sterek fantopic 4



    (made by: MPepina).

    Warning
    Once bitten by a Sterek Alpha you'll die or you'll join us. When you're part of our pack, you can never escape.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:35 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vond dit op Tumblr. Het is dan wel geen Sterek, maar weliswaar hilarisch:




    Ik denk nu gewoon dat het Isaac is in plaats van Derek, dat past beter :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Er is weer zo'n poll tussen verscheidene Ships. En jammer genoeg is het momenteel Destiel tegen Sterek. Destiel staat op 77.nogwat% en Sterek 22.nogwat% D:
    Link voor vote

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 18:43 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    Er is weer zo'n poll tussen verscheidene Ships. En jammer genoeg is het momenteel Destiel tegen Sterek. Destiel staat op 77.nogwat% en Sterek 22.nogwat% D:
    Link voor vote


    Ik stem op Stestiel! :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik stem op Stestiel! :'D

    Haha. Ik heb op Sterek gestemd omdat ze achter staan :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Haha. Ik heb op Sterek gestemd omdat ze achter staan :')


    Ja, ik ook, maar ik zou het op zich ook geen ramp vinden als Destiel wint. Ik kijk geen Supernatural, maar Tumblr is voldoende om me ervan te overtuigen dat ze in ieder geval erg shipwaardig zijn. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, ik ook, maar ik zou het op zich ook geen ramp vinden als Destiel wint. Ik kijk geen Supernatural, maar Tumblr is voldoende om me ervan te overtuigen dat ze in ieder geval erg shipwaardig zijn. (:

    Ik zou het ook niet erg vinden. Ik kijk het wel, maar Castiel is nog niet tevoorschijn gekomen dus ik kan nog weinig shippen zonder Tumblr afbeeldingen/gifs nodig te hebben :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jeff beantwoord momenteel vragen op Tumblr. Krijg je bijvoorbeeld de vraag "Will there be more Sterek this season?", krijg je als antwoord "What is Sterek?" of "What can we expect more of from Stiles this season?", antwoord: "More hair". Hehe x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    Jeff beantwoord momenteel vragen op Tumblr. Krijg je bijvoorbeeld de vraag "Will there be more Sterek this season?", krijg je als antwoord "What is Sterek?" of "What can we expect more of from Stiles this season?", antwoord: "More hair". Hehe x'D


    De meeste van zijn antwoorden zijn zo ongelofelijk nietszeggend. Het is haast knap hoe hij overal iets op kan zeggen zonder in feite wat dan ook te zeggen, maar het is vooral erg frustrerend. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    De meeste van zijn antwoorden zijn zo ongelofelijk nietszeggend. Het is haast knap hoe hij overal iets op kan zeggen zonder in feite wat dan ook te zeggen, maar het is vooral erg frustrerend. x')

    Jup, maar wel hilarisch. Ik lach me momenteel dood.
    "Can we have a whole hour episode of Dylan O'Brien naked?"
    "Yes! But it probably wouldn't be called Teen Wolf."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Jup, maar wel hilarisch. Ik lach me momenteel dood.
    "Can we have a whole hour episode of Dylan O'Brien naked?"
    "Yes! But it probably wouldn't be called Teen Wolf."


    Haha, Jeff is gewoon awesome. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MusicMyAlibi wordt IanOshea


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gancanagh = Roane

    En ik heb gisteren zo'n mooi verhaal gevonden. Het heet The Sanctuary
    Ik wil wel even waarschuwen dat ze "the big nasty" doen en dat het expliciet beschreven staat, maar de spanning die opgebouwd wordt en hoe het verhaal verder ineen zit vind ik echt goed verzonnen. Het is een soort van AU maar ook weer niet helemaal en Derek is naar het einde toe iets minder sourwolf.
    Ik heb t in een ruk uit gelezen. Je moet er wel goed bijblijven want soms is het ietwat verwarrend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Gancanagh = Roane

    En ik heb gisteren zo'n mooi verhaal gevonden. Het heet The Sanctuary
    Ik wil wel even waarschuwen dat ze "the big nasty" doen en dat het expliciet beschreven staat, maar de spanning die opgebouwd wordt en hoe het verhaal verder ineen zit vind ik echt goed verzonnen. Het is een soort van AU maar ook weer niet helemaal en Derek is naar het einde toe iets minder sourwolf.
    Ik heb t in een ruk uit gelezen. Je moet er wel goed bijblijven want soms is het ietwat verwarrend.

    Die kende ik al :3
    Geweldig verhaal, ik heb het ook in een keer uitgelezen. Ik kan wel meer van dat soort verhalen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Haha, Jeff is gewoon awesome. :3

    Agree. Samantha en ik hebben ons er om doodgelachen (Samantha zit wel op Quizlet, ze shipt Sterek, maar ze staat niet in dit topic, Karin weet wel over wie ik het heb)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Die kende ik al :3
    Geweldig verhaal, ik heb het ook in een keer uitgelezen. Ik kan wel meer van dat soort verhalen (:


    Als je aanraders hebt, dan hoor ik het graag :Y)
    Ik heb alleen een bloedhekel aan mpreg en meer van dat soort onmogelijkheden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.