• Ja, het jaar is bijna ten einde, en ik kwam er achter dat ik er ook al 1 heel jaar op zit. Ik kwam namelijk hier op 7 December, en wat ben ik er blij mee. Genoeg overcreatieve, gekke, aardige mensen. Maargoed, daarom, hier allemaal een stukje taart!


    Of als je daar niet van houdt:



    Nou, ik vond dit een mooi moment om even terug te kijken op hoe mijn jaar verlopen is. Ik heb besloten eindelijk afscheid te nemen van de school waar ik 3 jaar lang gepest werd en een rottijd heb gehad, en ben naar een andere school gegaan. Daar heb ik 11 geweldige nieuwe vrienden ontmoet, en we zijn heel close. Natuurlijk heb ik nog 3 geweldige vrienden die me overeind bleven houden op mijn vorige school, die ik natuurlijk niet vergeet en met die ik nog steeds spreek en nog steeds close mee ben. Ik moet nog wel over wat dingen heen komen, maar ik denk dat het wel lukt met de mensen die ik nu heb. Wauw, jank much? Ik dan...
    Kortom, mijn jaar was wel goed ;P.

    Maargoed, het perfecte moment om je jaar even te revisen dus! Dus, hoe ging jou jaar, goed, slecht? Belangrijke keuzes gemaakt? Heb je voornemens?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:55 ]


    Tijd voor koffie.

    Mijn jaar was voornamelijk nogal kut
    Half jaar terug gestuurd op school
    Ik heb wel leuke en aardige mensen ontmoet hier op Q, dat was wel weer leuk (:
    Anyway, ik hoop dat 2013 beter wordt
    Me wants taart :9~
    Thank you (:
    Ohja, ik was ook nog in Eindhoven dit jaar, dat was zo amazing (:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 20:47 ]

    Toulon schreef:
    Mijn jaar was voornamelijk nogal kut
    Half jaar terug gestuurd op school
    Ik heb wel leuke en aardige mensen ontmoet hier op Q, dat was wel weer leuk (:
    Anyway, ik hoop dat 2013 beter wordt
    Me wants taart :9~


    Volgend jaar wordt dan vast beter, plus; je hebt ons nog!
    *Geeft stuk taart*


    Tijd voor koffie.

    Ik wil de chocolade taart.:Y)
    Wel, mijn jaar was oké. Ik heb mensen ontmoet hier op Q die ik nooit meer kwijt wil.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik wil de chocolade taart.:Y)
    Wel, mijn jaar was oké. Ik heb mensen ontmoet hier op Q die ik nooit meer kwijt wil.:3

    I know what you mean ;P

    Mensen zeggen vaak dat internet echt slecht is, maar het heeft -dus ook Quizlet- heeft me vaak genoeg geholpen, met school, maar ook met problemen, en vrienden ;P


    Tijd voor koffie.

    Ik heb een zwaar jaar gehad waarin ik nog vele dingen merkte van mijn depressie, die ik hopelijk, eindelijk achter de rug heb. Ik heb wel een heel lief vriendje gekregen en die zou ik echt nooit meer kwijt willen.


    26 - 02 - '16

    Nah, redelijk jaar gehad aan de ene kant, ik mag niet klagen. Vorig schooljaar in een ongelofelijke kutklas gezeten, ondanks dat wel mijn examen gehad, baantje gevonden waar ik het naar mijn zin heb, en na te denken dat het niet erger kon kom ik in een nog ergere klas terecht met mensen waarvan ik er misschien hooguit één nog wel mag, ugh. Op Quizlet ongelofelijk leuke en lieve mensen ontmoet waar ik echt goed mee op kan schieten, moderator geworden, hihi. Einde van het jaar een domper, laten we zeggen dat er nogal wat rouwkaarten binnen zijn gekomen, ugh. ;x Maarja, het leven kent zo zijn ups and downs.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kan niet kiezen, dus ik neem gewoon van beide een stukje. :Y)

    En mijn jaar was prima. Er zijn verder niet echt ingrijpende dingen gebeurd, geloof ik; in ieder geval dus niet zo ingrijpend dat ik me ze nog herinner, heh. De belangrijkste dingen die ik zou kunnen verzinnen zijn het aantal fandoms en ships dat er voor mij bij is gekomen, en de lawine van Perciver die gedeeltelijk door mijn toedoen over Q is uitgestort. In mijn 'echte leven' is eigenlijk niet zo veel veranderd. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Opzich een redelijk goed jaar gehad..
    Op twee dingen na: het overlijden van m'n opa en een ruzie die begin zomervakantie begon en nog niet -of nooit- zal worden opgelost..

    Ik heb super leuke mensen hier op Q gevonden, heb geweldige plannen voor komend jaar maar eerst mijn verjaardag over 2 dagen vieren. :Y)

    Gezakt voor vwo, een baantje gekregen, begonnen op de vavo, een vriendje gehad die nu gelukkig mijn ex is, nieuwe vriendinnen gemaakt en besloten dat ik volgend jaar op zoek wil naar een kamer in Groningen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hmmm mijn schooljaar net gehaald 3 maanden in Italie gewoond.. Ruzie met mn baas daar waarvan ik nu nog steeds geld krijg. Nieuw schooljaar begonnen met vrijwel geen motivatie. Beetje een winte rdip.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Mijn jaar was wel goed eigenlijk. :p
    Naar schotland en Londen geweest en dat waren wel twee hoogtepunten voor mijn jaar.
    Ik heb leren autorijden en hmm.... Volgens mij was het dat wel zo'n beetje.
    De geweldige tijd die ik in Londen had dit jaar zal ik nooit vergeten. ^^


    Take me to wonderland

    @Eluveite, Mooizo, maar ook veel sterkte...

    @Everdeen, Zoals ik al zei, internet helpt echt met nieuwe vrienden maken.
    Gecondoleerd wel. Maar als er een down is gekomen, dan komt er ook weer een up :3.

    @Square, Ach, zolang de kleine veranderingen niet slecht zijn ;P

    @Bieberen, That sucks D: Hopelijk wordt het toch nog opgelost (H) Je kan altijd met me praten!

    @Barnabas, Jammer ):. Maar wel fijn dat je dan weet waar je wilt studeren/wonen. Ik heb zelf sinds al vrij lang een voorliefde gehad voor Utrecht :Y)

    @Qiayau, Italie?! Awesome! Maar wel kut van je baas en de winterdip :c

    @Irischarm, Schotland? Londen? Oh, ik hou van het Britse accent! Ik doe mijn best hem ook te krijgen, maar ik denk dat áls ik die wil krijgen, ik gewoon een jaar daar moet gaan wonen ;P


    Tijd voor koffie.

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! deze super late reactie omdat het al twee januari is!!! jay
    mijn jaar was goed. ik ben begonnen aan mijn examens XD stress maar wel leuk.
    ik mis sophie op school maar ik zie haar nog en ook op quizlet(H)
    jaj er zijn veel rpg doodgegaan maar er zijn er ook veel gereanimeerd XD super leuk!

    btw. nogal lullig voor de wereld omdat hij eerst zou vergaan in 2012 en toen 21 dec. en nu is het 2013. ongeluksjaar XDXD


    welkome to my garden of fantasy