• In Noordholland lag vandaag de hele dag alles van KPN eruit. Dat betekent dat er in de meeste winkels niet gepint kon worden, maar het ergste was nog wel dat de meeste geen internet hadden. Ook ik was hiervan het slachtoffer. Ik heb dus de hele dag geen internet gehad en ik begon serieus afkikverschrijnselen te vertonen. Is dat niet heel ernstig? Ik had geen zin om te tekenen of lezen, dus heb ik de halve avond op mijn computer mijn plaatjes gesorteerd en nutteloze stukken tekst geschreven.

    Wie van jullie heeft ook last gehad van die storing? En wie begint ook afkikverschrijnselen te vertonen na een dag (of langer) zonder internet?

    Ik was gisteren van 9 tot 17 aan het werk, maar ik heb een relaxt baantje waar ik gewoon op mijn laptop kan zitten. Daar was gelukkig wel internet. Alleen bij ons thuis was geen internet, dus toen was het toch even niet erg om te moeten werken.


    To live would be an awfully big adventure

    Echt? Heb ik niks van gemerkt x'D.


    i put the fun in funeral

    Ik heb geen KPN, dus ik heb er niets van gemerkt.
    Over het algemeen kan ik toch best goed zonder internet. Zolang Word het doet en ik mijn Sims bij de hand heb, kan ik het wel een paar dagen uithouden. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Ik heb geen KPN, dus ik heb er niets van gemerkt.
    Over het algemeen kan ik toch best goed zonder internet. Zolang Word het doet en ik mijn Sims bij de hand heb, kan ik het wel een paar dagen uithouden. :Y)

    Dit, alleen kan ik geen Sims spelen doordat ik een notebook heb. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nope hier in Rotterdam niet;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb van het hele leed niks meegekregen, want ik woon gelukkig ergens in het midden van Nederland c:
    Wel vervelend though.


    26 - 02 - '16

    Infinitum schreef:
    Ik was gisteren van 9 tot 17 aan het werk, maar ik heb een relaxt baantje waar ik gewoon op mijn laptop kan zitten. Daar was gelukkig wel internet. Alleen bij ons thuis was geen internet, dus toen was het toch even niet erg om te moeten werken.


    War voor baan is dat? Ik wil ook wel zo'n baan!

    Ik woon vlak bij Den Haag en heb Ziggo en heb er dus geen last van gehad :Y)
    Ik word alleen wel altijd vet chagrijnig als mijn internet er uit ligt x'D Ga meestal wel iets anders doen, maar zodra het internet er weer is, zit ik weer op mijn laptop.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik woon vlakbij Schiphol en dus bij A'dam. Maar wij hebben Ziggo, dus heb geen last gehad. :Y)


    To infinity and beyond •