• Zoals de titel al duidelijk maakt ben ik opzoek naar stories.

    De story moet aan het volgende voldoen:
    * Nederlandstalig (Engels gesproken mag)
    * Originaliteit
    * Regelmatig posten

    Als het niet aan deze eisen voldoet, lees ik je verhaal niet

    Ik lees geen:
    * Bromance
    * Anime

    Als je verhaal hierover gaat, lees ik je verhaal niet

    De reactie die je op deze topic plaats moet me aantrekken,
    is dat niet het geval dan heb je een grote kans dat ik geen kijkje neem bij je verhaal.


    Dus gelieve een korte samenvatting over waar je verhaal over gaat.
    Eventueel een afbeelding.
    En een link naar jou verhaal.
    Ik bedoel dit niet om lullig over te komen, maar als iemand er een leuke korte samenvatting bij schrijft en een afbeelding
    dan kijk ik daar sneller naar dan als iemand alleen de link naar het verhaal geeft.


    Ben je hier zelf om een verhaal te zoeken?
    Dan kan je ook een kijkje nemen bij mijn verhaal die op 1 februari zal beginnen:


    Ik denk dat de titel wel genoeg zegt (;


    'I believe in myself and that is more than enough.'

    Ik heb een aantal verhalen. (: Ik weet niet wat je regelmatig posten vindt, maar bij de eerste twee post ik 1-2 stukjes per dag en bij de andere twee 1-2 stukjes per week.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden, 1-2 stukjes per dag




    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *minimaal een hoofdstuk per week





    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 17:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes uren onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?

    • Onbekende personen, KLIK


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story


    ‘Waar ben ik?’ vroeg Kailyn na een moment van stilte. Ze wist de twijfels die ze voelde aan de kant te schuiven en kreeg de noodlottige woorden over haar lippen geperst.
    ‘Je bent in Cidonya,’ antwoordde Galênê. Er had zich een verzachtende trek rond haar mondhoeken gelegd toen Kailyn duidelijk niet veel was met het antwoord. ‘Misschien dat de benaming ‘Atlantis’ je meer bekend is,’ voegde ze er daarom aan toe.



    Strijd om Cidonya ~
    Fantasy ~
    Nederlands geschreven ~

    Ik neem de tijd voor het schrijven aangezien ik kwaliteit boven kwantiteit verkies. Normaal gesproken is het de bedoeling dat ik 1 x in de week post, maar wegen privéproblemen is dat enkele maanden niet mogelijk geweest. Nu is het terug beter hier en probeer ik terug 1x in de week - 1 keer in de twee weken zeker te posten.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 18:28 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Misschien vind je dit wel leuk? Het is ook een soort van sprookje. Ik ga ook een kijkje bij jouw story nemen.

    Misschien vind je dit wel leuk?

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Louis Tomlinsen:

    Daar zitte we dan, in de bus voor onze wereldtour: Liam, Harry, Niall, Zayn, Eleanor, Danielle en ik. Niall is weer eens aan het eten terwijl hij op zijn gitaar tokkelt. We waren op weg naar het vliegveld voor ons privé vliegtuig. De bus moest er ook in kunnen dus moesten we wel in een privé vliegtuig zitten en omdat niet alle fans om onze nek gingen hangen. Allereerst gingen we naar Noord-Amerika. Daar waren al onze concerten al binnen 10 min uitverkocht. Ik had er zin in en blijkbaar de andere ook. Al snel kwamen we aan in het vliegveld en een half uur later waren we op weg naar Noord-Amerika.

    hier is de link


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    A battle against time



    Cold sweat, cannot breath, I'm loosing my mind
    Reflection in the mirror shows a different man at night
    And as hours and seconds pass by
    I feel my every feeling wither and die
    Do I really feel this pain
    'cause sometimes I can't tell if I'm awake

    I am covered with cold ice,
    Fighting everyday, but it feels like, it's just the same

    I feel nothing, but hate and love
    So much fire inside, so much left undone


    ~Net begonnen!
    ~Het is onbekende personen, Fantasy
    ~Nederlands geschreven


    It's never gonna happen, Guys.

    Written In The Stars
    - Net begonnen.




    I was the one that could save my home planet. But I failed. Now I am all alone
    I lost the battle against my enemy.
    I lost my family
    I lost myself



    Het sterren schip de U.S.S Enterprise komt in aanmerking met een nieuwe crew member. Ze verloor haar gevecht tegen haar grootste vijand en verloor haar thuis planeet. Op aarde heeft ze nog een familie member bekent als Superman. Maar zij gelooft er niet meer in. Ze verloor haar familie en door het zware gevecht kan ze tijdelijk niet meer vliegen. Ze dacht dat dit het was, haar lot om te sterven, tot dat ze op iets hards neer terecht kwam en ze de letters groot zag staan 'U.S.S Enterprise'.
    Misschien was het toch nog geen tijd om te sterven.



    You think your world is safe? It is an illusion. A comforting lie told to protect you. Enjoy these final moments of peace. For I have returned, to have my vengeance!






    "Love Bites."


    Fayah komt in de wereld vol vampieren, heksen, weerwolven en hybrids terecht op het moment dat ze het Mikaelson landhuis binnen stapt.
    Het bal dat wordt gegeven door Esther Mikaelson, de Original heks, lijkt voor alle 'mensen' heel normaal, maar de bovennatuurlijke wereld betwijfeld dat.
    Zodra er dingen uit de hand lopen op het bal, wordt Fayah nieuwsgierig en ziet ze dingen die ze niet kan geloven. Ze ziet dat Kol Mikaelson van het balkon wordt gegooid door Damon Salvatore en vanaf dat moment krijgt haar leven een andere wending.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Titel spreekt voor zich zelf ^^
    Imprintée | Wolfpack



    I said my love was forever
    For you know it’s true
    For I would swim the seven seas just to stand by you
    I would die one thousand deaths just lye by your side
    So to you I must confide ill love you till the end of time
    For I am yours and you are mine.


    I long to share the wholeness of your life and for you to share mine.
    I long to say your name out loud.
    Your love brings me such joy but to be apart from you is hideous in equal measure.
    I love, I adore you and cannot be without you.


    '' Type Sangster if you can see this. "



    Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.

    Fantasy
    Onbekende personen
    Link in plaatje


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes


    Say "I love you"



    Friends are useless.
    Don't think that way

    They are only there to hurt you.
    Then, do you hate me already?

    Why would I care less if you where my friend?
    Say "I love you,"

    Miu is een meisje die wordt bestempeld als 'weirdo'. Dit komt voornamelijk omdat ze niet praat en iedereen totaal negeert.
    In haar verleden is ze vaak gepest door haar klasgenoten, wat er voor zorgde dat Miu nu erg afstandelijk is en geen vrienden heeft.
    Vrienden heb je niet nodig, zo bekijkt zei de wereld.
    Ze kan al het pestgedrag van haar medeklasgenoten nog perfect negeren, totdat een jongen haar rokje omhoog doet, ze trapt de jongen in zijn gezicht, maar ziet tot haar schrik dat het iemand anders is.
    De meest populaire jongen van de school: Zayn Malik.
    (1D bestaat niet, 12+, Romantica in the air.)
    Link is in the picture~
    Reactie, Kudo's, abbo's geven inspi en motivatie om verder te gaan.
    Ik reageer snel en heb op dit moment een inspi boost voor dit verhaal ^^

    Lots of Love, me~


    Should I care less, if you where my friend?

    Broken Minds - Harry Styles




    Jaren lang al wordt Grace gepest door Harry en zijn meelopers. Wanneer ze achter het schokkende geheim van Harry komt, en Harry achter dat van Grace, wordt alles opeens anders. Maar is anders wel goed genoeg?

    x Nederlands geschreven en gesproken.
    x Bevat gevoelige onderwerpen.
    x 16+ stukjes worden aangegeven.
    x One Direction bestaat niet.

    heey,



    The Never Ending Story Of Odyne || Zayn Malik ||

    Once upon a time in the kingdom of Odyne, far far away, there lived a girl named Symphony. She was a poor orphan, and she worked in the castle of King Edward the 3th. She had to do all kinds of dirty chores. She worked long and hard and after her day of work her feet hurt and she was so tired, but there was one person that made her life bearable, and that person was prince Zayn. His skin was a bit dark, his hair was the most purest color of black and his eyes were beautiful deep brown. Every time Symphony saw him her heart start beating so loud she was afraid he could hear it. Of course he didn’t notice her, but she didn’t mind, she was willing to wait as long as necessary. Unfortunately for his staff, King Edward was a very harsh man since his wife, Queen Elisabeth, died in a war between Odyne and the nearby kingdom Laster, which King Logi controlled.


    -spoken and written in Dutch

    hoop dat je het wat vind
    xxx


    A tiger doesn't lose sleep over a opinion of a sheep


    I was looking outside the window
    It looks cold and grey outside

    My mind was somewhere far away
    I could not find it anymore

    I took my backbag
    Ready to leave town

    I turn my back and go on with this heavy load on my back
    I meet new people, seeing new towns

    I know things that nobody else know
    I travel on the broken roads

    I have seen people cry
    And i have seen people pray

    I have seen the worst conditions
    But i've always seen hope

    But now... I kind of miss that old place
    I miss you

    So far away from me
    Broke all contact with each other

    And I wonder... Will you still know me
    If I return




    x - Geschreven door avoire
    x - Gebaseerd op The Vampire Diaries
    x- Wijkt af van de originele verhaallijn
    x - Geschreven in het Nederlands behalve de proloog

    Dying Slowly | The Vampire Diaries


    To love is to destroy.

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Soundtrack
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Lost in Lies

    Keira Rosalie Knight leidt een leven die voor vele perfect lijkt. Ze woont in een groot huis, heeft eigen paarden. Alles wat met rijkdom te maken heeft. Alles wat met liefde te maken heeft mist ze. Twee jaar geleden is haar moeder overleden. Sindsdien loopt het heel slecht tussen haar en haar vader. Haar leven dat vroeger altijd op een sprookje leek wordt steeds meer een hel. De toen zo mooi waarheid, blijkt nu een leugen. Wat is je leven nog waard als je leven bestaat uit alleen maar leugens? Wat als je leven helemaal niet zo veilig is en er honderden gevaren op de loer liggen? Er is niemand die je kan vertrouwen. Het gevecht moet je alleen aan. Een gevecht tegen de leugens.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne



    In een land waar mensen zich terugtrekken in hun eigen kringen en geen kennis bezitten over de wereld om hun heen, heerst een angstaanjagende legende die hen in zijn greep houdt. "Als de zon oplost achter de wolken en het licht verdwijnt uit de wereld, zullen grote donkere wezens ieders gedachten overnemen. Lichamen zullen vervormen, herinneringen vervagen, totdat de geest al het besef heeft verloren." Ouderlingen trekken zich 's nachts terug in hun huizen, maar de nieuwe generatie sluit zijn ogen voor het in hun ogen onzinnig gefluister.
    Guendolyn Aerona is een jonge vrouw van zeventien jaar die haar hele leven al bij haar grootouders in een huisje in het dorp Arven heeft geleefd, maar naarmate haar achttiende naamdag dichterbij komt, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar het verleden wat haar grootvader en grootmoeder altijd al voor haar verzwegen hebben en ze zelf niet kan herinneren. Op een dag neemt ze een besluit en trekt ze weg, op zoek naar de waarheid, op zoek naar de ouders waarvan ze niet zeker weet of ze die heeft. Onderweg zal ze vele reizigers ontmoeten, ieder met een geheel ander doel, maar later blijkt dat hun paden langzaamaan samen worden gevoegd door het lot. En de oeroude legende die haar grootmoeder haar als jong meisje altijd vertelde, blijft maar in haar gedachten rondzweven.

    "Ik weet niet hoe lang ik al dwaalde door de donkere bossen en de ijskoude regen, het besef van tijd was al bij me weggevlogen als ganzen die vertrokken naar het warme zuiden, maar ik vond het niet eens erg. Het gevoel van vrijheid overweldigde me, waardoor ik niet eens doorhad dat ik geen idee had waarnaartoe ik op weg was. Mijn voeten droegen me haastig, steeds verder de grote, wijde wereld in en vaag doken ergens in mij de gedachten op dat ik helemaal niets mee had genomen en hoe onverstandig dat wel niet was, maar het gevoel van vrijheid was sterker dan mijn verstandigheid. Hoewel het regende, speelde er een glimlach met mijn lippen en ik genoot van de enorme druppels die uiteen spatten op mijn blanke huid en zich nestelden in mijn lange, donkere haren, waardoor ze zwaar langs mijn kin gingen hangen. Ik genoot ervan hoe ik telkens het water uit mijn ogen moest vegen, om te voorkomen niet verblind te worden en de kou die ik eigenlijk zou moeten voelen, kwam maar niet mijn lichaam binnen. Vrijheid. Vrijheid was wat ik voelde, was wat mijn lichaam overnam en ik wilde dansen in de regen, in het donkere bos, in de wereld, de vrije, wijde wereld. Nu was hij van mij. Eindelijk was de wereld van mij."


    ~ Fantasy/historisch
    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de story

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 21:35 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)