• Het liefst geen fanfiction (:
    en:
    - Meerdere personen, ongeveer 10/15 mensen
    - Thriller/horror/avontuur, en een beetje romantiek
    - Niet te veel spelfouten
    En ik vind het altijd leuker als er in het begin van het verhaal foto + beschrijving van de personages is (:


    night thinking, day dreaming

    Ik denk dat dit wel wat voor je is. (: Het verhaal begint met ongeveer vijftien personen, maar er komen in de verloop van het verhaal veel erbij en er gaan er ook veel dood. Hij is alleen net begonnen, dus hij is nog niet zo heel spannend :'P.



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    - en er zit natuurlijk ook een beetje romantiek in. :p Het fantasy gehalte is alleen niet zo heel groot, dat blijkt pas in een later deel.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Het Negende Silhouet

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aangeraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    O, en ik heb deze ook nog. Het is een beetje in de trant van het andere verhaal dat ik poste, maar toch wel volledig anders. :) Het zijn alleen maar zeven personen en het verhaal heeft al wel aardig wat hoofdstukken. ;)


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    SYNxGATES schreef:
    Ik denk dat dit wel wat voor je is. (: Het verhaal begint met ongeveer vijftien personen, maar er komen in de verloop van het verhaal veel erbij en er gaan er ook veel dood. Hij is alleen net begonnen, dus hij is nog niet zo heel spannend :'P.

    (...)

    - en er zit natuurlijk ook een beetje romantiek in. :p Het fantasy gehalte is alleen niet zo heel groot, dat blijkt pas in een later deel.

    Thanks, leuk verhaal!


    night thinking, day dreaming

    SYNxGATES schreef:
    O, en ik heb deze ook nog. Het is een beetje in de trant van het andere verhaal dat ik poste, maar toch wel volledig anders. :) Het zijn alleen maar zeven personen en het verhaal heeft al wel aardig wat hoofdstukken. ;)

    (...)
    Die heb ik al eens gezien, sorry maar ik vind stories met emo/gothic niet echt leuk haha


    night thinking, day dreaming





    "Elise! Elise! Het sneeuwt buiten! Kom je mee? Anders wint Jonas weer het hele gevecht." Bij het woordje 'sneeuw' krulden Elises mondhoeken zich omhoog tot een glimlach. Haastig volgde ze haar neefje mee naar buiten, maar tot haar zoveelste teleurstelling zag ze hem weer niet. Enkel de witte sneeuw die naar beneden dwarrelde en op alles en iedereen een wit laagje vormden. "Wanneer toon je me eindelijk dat al wat je me vertelde echt was, mam? Hoe moet ik het Geloof helpen bewaren als niets van wat je me ooit vertelde waar blijkt te zijn?" prevelde het meisje radeloos.
    Niet ver van haar, onzichtbaar voor al wie niet tot het Duistere Leger of de Bewakers behoorde, zat een jongen met wit haar op de afsluiting. Zijn heldere, ijsblauwe ogen staarden voldaan naar de spelende kinderen en zijn handen omklemden een lange, houten staf waar zich ijskristallen op hadden gevormd.


    Okay, het is niet helemaal OP, het idee heb ik van de film Rise of the Guardians, een animatiefilm van Dreamworks, maar het verhaal dat ik ga schrijven lijkt er zelfs in de verste verte niet op. xd

    Het is eerder fantasy, maar ook avontuur. En er komt zeker romantiek in voor. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:17 ]


    help

    Ishfallen. Wezens die leven op het sprankje hoop dat in de ziel van ieder mens schuilt. Ze creëren het lot aan de hand van persoonlijkheid, wensen en behoefde. Zowel mens als Ishfall kunnen niet zonder elkaar en beide werelden storten in wanneer het bestaan van de ander ophoud. 
    Maar er is een probleem. De twee leven gescheiden. Om een realistische toekomst te behalen en zo het menselijk ras instant te houden, moet de Ishfallen het enige wat hen bind met de mensen bemachtigen. Dromen, de waren reflectie van iemands hart. 

    Maar hij vond iets met meer kracht. 
    Angst. 
    En creëerden hetgeen wat de Ishfallen ooit verboden. 
    Nachtmerries.

    Verbannen door zijn zonde, moet hij op aarde dromen verzamelen als een van de mensen om terug te mogen naar zijn eigen wereld. 

    Het is vooral fantasy met onbekende personen c; Als het je wat lijkt


    > http://www.quizlet.nl/stories/105238/the-dreamcatcher/

    HE WACHT.

    Rise of the Guardians is een Dreamworks film, geen Pixar. xd Sorry.


    help

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    Bonnie is terug op haar favoriete plek, hun tweede huis in Spanje. Ze was van plan om een relaxte vakantie te hebben op het strand, maar haar kleine zusje maakt dit voornemen erg moeilijk voor haar. Uit het niets gebeurt er iets wat niemand had verwacht , Bonnie is gestrand op een eiland. Nu ze eindelijk zonder Abby is en het daar best wel fijn heeft, vraagt ze zich af of ze nog wel terug wil. Maar wat nog belangrijker is: hoe?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 7 hoofdstukken
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt, dus het lijkt totaal niet op de serie!)
    - Post nu nog onregelmatig, heb nog maar een paar abbo's... Maar hoe meer abo’s hoe sneller ik post!
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    Als Jason zijn ogen opent weet hij niks meer, alleen wie hij is. Hij kan maar niet bedenken hoe hij hier terecht is gekomen en voelt zich hopeloos. Maar dan krijgt hij een smsje: Dit is het begin van een lange weg terug naar waar je vandaan komt, doe wat ik zeg of je zult voor altijd jezelf kwijt zijn. Jason schrikt hiervan, maar besluit toch maar te doen wat er in het smsje staat, via allerlei opdrachten en hints herinnert hij zich steeds meer van wat er gebeurd is en wie hij werkelijk is, maar wil hij dit allemaal wel weten?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 11 hoofdstukken
    - Volledig ABN
    - Minimaal 1x per week post, maar meestal veel vaker ;)
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (het is nog niet echt een heftig verhaal/thriller omdat ik nog niet helemaal weet welke kant ik er mee op wil..), 12+, origineel




    Het zou echt super zijn als je het zou lezen om een indruk op te doen van mijn stories en misschien n abbo neemt als je het leuk vindt!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!