• Zoals de titel zegt zoek ik verhalen. Ik heb een lege abonnementen lijst en ben vrij kieskeurig, dus wees discreet. Daarentegen ben ik een vaste lezer en zal ik ook gewoon reacties en dergelijke plaatsen.

    De verhalen die ik lees
    -> One Direction
    Alleen in combinatie met een goede verhaallijn en niet te veel drama. Ook geen constant gezeur om kudo's en reacties zou fijn zijn.
    -> Onbekende personen
    Alleen in combinatie met een goede verhaallijn, romantiek en een sterk plot. Ook moet er regelmatig worden gepost, anders haak ik al snel af.
    -> 16+
    Alleen in combinatie met een goede verhaallijn en regelmatige updates.
    -> Fanfictie op boeken/films
    Beperkt, hoewel je altijd een poging kunt wagen. Een goede fanfictie sla ik nooit af. Wel op voorwaarde dat er regelmatig wordt gepost.
    -> Degrassi/Teen wolf/Vampire diaries/Twilight
    Enkel de bovenstaande onderwerpen op voorwaarde van regelmatige hoofdstukken, een goede verhaallijn en goed ABN.

    Alles dat hier niet boven staat lees ik over het algemeen niet. Denk je dat ik toch nog iets heb gemist kun je het altijd proberen, hoewel ik het meeste geloof ik wel heb gehad. x


    Requiem for a dream


    De enkele kaars verlichtte hun gezichten, terwijl het duister alle andere voowerpen in zich leek op te slokken. De stilte is overal en geen enkel geluid weerklinkt door de dichte muren, en dat is alles wat er gebeurde, als in een stilleven; stilte, duisternis en berouw. Er werd op de deur geklopt, één... twee... drie... vier... vijf... zes... zeven... acht... het teken. De vrouw keek op van het tafelblad, ze greep de stoelleuning vast en stond op, met kleine stappen liep ze naar de deur. Ze deed met trillende handen de deur open zodat de man tergend langzaam in beeld kwam. Hij duwde een klein, tenger meisje naar binnen, hoogstens een jaar of 4. De vrouw deed moeite om niet in tranen uit te barsten en zei met een schorre stem 'Dank u wel.', en sloot het meisje in haar armen als of ze nooit meer los zou laten.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Jacob Black] Life isn't that bad


    Camille Charlie Cooper is 17 jaar oud als ze met haar moeder naar La Push verhuist. Haar moeder Madeline Cooper is hertrouwd met Sean Bowton die al zijn hele leven in het reservaat woont. Camille en haar moeder vallen meteen al op door hun lichte haarkleur en huidskleur. Camille voelt zich niet op haar gemak in het reservaat, doordat ze anders is wordt ze buitengesloten. Totdat ze Jacob Black ontmoet, kan hij haar leven in het reservaat opfleuren? En wat als die mysterieuze jongen veel geheimen en gevaren met zich meedraagt?

    http://www.quizlet.nl/stories/104658/jacob-black-life-isnt-that-bad/


    To love is to destroy.

    Where dreams are made of ~ Niall Horan



    Melissa and her brother Harry move from Belgium to Ireland. There is where Harry auditions for X-factor and where Melissa meets Niall who also auditions for the X-factor. Will Niall and Harry get through the auditions? She really likes Niall but she soon knows that he’s dating another girl called Emma. Will they somehow get together or will she leave Ireland and never come back again?




    -Written in English
    -Love
    -Friendship
    -Dreams
    -One Direction bestaat/ bestaat niet/ ontstaat


    "Being single doesn't mean you're weak, it means you're strong enough to wait for what you deserve."


    The night whispers and the darkness embraces you.
    An angel is crying her song, pure and clear.





    But when the night fades, she dissapears.
    Not for that little girl, but for the world.


    'Prepare that girl and give her care,'
    that's what the angel hears.


    And when that girl falls down to deep,
    she can surmount her fears.


    'One day you will fly away,
    just spread your wings, pray and believe.'


    That little girl, she's flown away,
    there's a new task she receives.




    A Madhouse production.
    Onbekende personen
    Story of the year - Urban fantasy
    Starts: 06-01-2013
    Ends: before 01-12-2013


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Titel spreekt voor zich zelf ^^
    Imprintée | Wolfpack



    I said my love was forever
    For you know it’s true
    For I would swim the seven seas just to stand by you
    I would die one thousand deaths just lye by your side
    So to you I must confide ill love you till the end of time
    For I am yours and you are mine.


    I long to share the wholeness of your life and for you to share mine.
    I long to say your name out loud.
    Your love brings me such joy but to be apart from you is hideous in equal measure.
    I love, I adore you and cannot be without you.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    Bonnie is terug op haar favoriete plek, hun tweede huis in Spanje. Ze was van plan om een relaxte vakantie te hebben op het strand, maar haar kleine zusje maakt dit voornemen erg moeilijk voor haar. Uit het niets gebeurt er iets wat niemand had verwacht , Bonnie is gestrand op een eiland. Nu ze eindelijk zonder Abby is en het daar best wel fijn heeft, vraagt ze zich af of ze nog wel terug wil. Maar wat nog belangrijker is: hoe?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 7 hoofdstukken
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt, dus het lijkt totaal niet op de serie!)
    - Post nu nog onregelmatig, heb nog maar een paar abbo's... Maar hoe meer abo’s hoe sneller ik post!
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    Als Jason zijn ogen opent weet hij niks meer, alleen wie hij is. Hij kan maar niet bedenken hoe hij hier terecht is gekomen en voelt zich hopeloos. Maar dan krijgt hij een smsje: Dit is het begin van een lange weg terug naar waar je vandaan komt, doe wat ik zeg of je zult voor altijd jezelf kwijt zijn. Jason schrikt hiervan, maar besluit toch maar te doen wat er in het smsje staat, via allerlei opdrachten en hints herinnert hij zich steeds meer van wat er gebeurd is en wie hij werkelijk is, maar wil hij dit allemaal wel weten?
    - Zelf geschreven
    - Gestart, 11 hoofdstukken
    - Volledig ABN
    - Minimaal 1x per week post, maar meestal veel vaker ;)
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (het is nog niet echt een heftig verhaal/thriller omdat ik nog niet helemaal weet welke kant ik er mee op wil..), 12+, origineel




    Het zou echt super zijn als je het zou lezen om een indruk op te doen van mijn stories en misschien n abbo neemt als je het leuk vindt!

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Hey,

    Mischien is mijn story iets voor jou??


    Survive everyting [Niall Horan]


    Eva en Niall hebben al 4 jaar een relatie. Ze wonen samen en zijn heel close met elkaar.
    De ouders van Eva wonen in de buurt en de ouders van Niall wonen 5 minuten ervandaan.
    Ze zijn smoorverliefd op elkaar en hebben weinig ruzie. Als alles zoals altijd gaat willen ze samen boodschappen doen. Maar wat als dat nou een grote verandering in hun leven veroorzaakt waar Niall geen zekerheden meer heeft? Zal de liefde winnen?

    Ik hoop dat je hem gaat lezen en een abo neemt(Y)
    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Wanneer papier sneetjes mes steken worden
    http://www.quizlet.nl/stories/107417/wanneer-papier-sneetjes-mes-steken-worden

    Het is een onbekende personen verhaal
    Kan 16+ in voorkomen maar voorlopig nog niet =)

    Myrra jonge vrouw die leeft in een middeleeuwse vestingstad, deze stad word echter geterroriseerd door dieven moordenaars en meer van dit soort onkruid.
    Haar broer zit in een ondergrondse beweging die de strijd aangaat met dit onkruid, echter word zij mee gezogen in de problemen die ontstaan. Ze besluit dat het nu beter is om te vechten dan te blijven wachten tot ze aan haar deur komen. Natuurlijk is het ongehoord dat een vrouw zich mengt in deze situaties.

    Ik probeer iedere dag een stukje te posten.
    het is nederlands gesproken en geschreven


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    some people dream of success, others stay awake to achieve it


    - er zitten geen beroemde mensen, onbekende personen dus!

    Ik ben er net vandaag mee gestart (A)


    dream, dare, fly!

    Behind these castle walls • Vampire diaries


    ‘‘Everyone thinks that I have it all
    But it's so empty living behind these castle walls
    .’’


    His heart was a secret garden and the walls were very high

    Soundtrack || Second soundtrack
    • Onbekende personen
    • Gebaseerd op ‘the vampire diaries’
    • © Casuality


    -

    ik ben een storie begonnen met One Direction & Demi lovato

    Mischien wil je het wel lezen ?

    Problems - Demi Lovato & OneDirection

    Ik zelf vind de inhoud best mooi.. Geen kapsones

    Als je hem gaat lezen...

    THANK YOU SO MUCH

    xEsmee


    @xEsmeeOfficial (cody simpson follows)

    It’s like meeting the man of my dreams, and then meeting his beautiful wife

    Je dacht de man van je dromen te hebben gevonden? Ha, krijgen zal je hem niet! Wie is in staat zijn eigen hart te breken, omdat je zoveel van je droomman houdt? Wie is in staat om met lede ogen aan te moeten zien hoe jouw droomman toebehoort aan de mooiste vrouw op aarde? Jezelf voor de gek houdend, gooiend in het grootste kwaad van de wereld. Valt er uit dit onmogelijke web nog te ontkomen?


    Actie, liefde, onbekende personen, spanning.

    The Man Of My Dreams

    *ik post meerdere keren per dag


    Bad decisions make good stories.

    Hier heb ik een nieuw verhaal van Twilight, heb overigens nog een Twilight verhaal op me profiel staan.

    Hier is de link van me nieuwste verhaal.

    Mysterieus


    Enjoy the little things in life, because one day you wi