• Zoals de titel zegt zoek ik verhalen. Ik heb een lege abonnementen lijst en ben vrij kieskeurig, dus wees discreet. Daarentegen ben ik een vaste lezer en zal ik ook gewoon reacties en dergelijke plaatsen.

    De verhalen die ik lees
    -> One Direction
    Alleen in combinatie met een goede verhaallijn en niet te veel drama. Ook geen constant gezeur om kudo's en reacties zou fijn zijn.
    -> Onbekende personen
    Alleen in combinatie met een goede verhaallijn, romantiek en een sterk plot. Ook moet er regelmatig worden gepost, anders haak ik al snel af.
    -> 16+
    Alleen in combinatie met een goede verhaallijn en regelmatige updates.
    -> Fanfictie op boeken/films
    Beperkt, hoewel je altijd een poging kunt wagen. Een goede fanfictie sla ik nooit af. Wel op voorwaarde dat er regelmatig wordt gepost.
    -> Degrassi/Teen wolf/Vampire diaries/Twilight
    Enkel de bovenstaande onderwerpen op voorwaarde van regelmatige hoofdstukken, een goede verhaallijn en goed ABN.

    Alles dat hier niet boven staat lees ik over het algemeen niet. Denk je dat ik toch nog iets heb gemist kun je het altijd proberen, hoewel ik het meeste geloof ik wel heb gehad. x


    Requiem for a dream

    Aangezien jij ook niet van te veel drama, en gezeur om abo's en reacties houdt is mijn verhaal misschien wat voor jou.




    ''Uit het diepst van mijn hart''


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    Mad Man. • One Direction.

    "If a random Mad Man stole all our fans, how would we get them back?"



    "I would probably... become Vas Happenin' Man and save 'em all!" -Zayn
    "Throw Sherbert on him." -Louis
    "Make him watch Peppa Pig!" -Niall




    But, what if a random Mad Man really kidnapped their fans?
    What would they do?






    | One Direction bestaat. | "Time is Running Out." |
    | Nederlands geschreven. | Nederlands gesproken. |


    You are what you love, not who loves you.

    Risks || ft. Harry E. Styles

    A school trip where something unexpected happened
    One house full of suspects



    trust nobody.


    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat niet


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    The war against our death


    Cover: coming soon
    Soundtrack: one & two
    Start: 10-05-2013
    Language: Dutch
    Unkown characters
    Inspired by the terminator
    Written by IanOshea


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/103325/my-beautiful-princess--niall-horan/[url/]



    Een vieze stalker achter je aan. Dat zijn van die dingen die wel eens gebeuren, maar meestel gewoon in zo'n oude soap ziet. Of als het in het echt gebeurt dat het wel mee valt. Maar nee, ik heb er echt een achter me aan. Een vieze toerist die ons eiland eenmaal komt bezoeken. Iedereen weet het hier, als je iets met een toerist krijgt ben je een hoer. Ze willen toch alleen maar seks, en daar lijkt heel hun leven om te draaien. En als ze het dan een keer wel uit liefde doen, heeft het nog geen zin. Na een zomer zijn ze weg. Na een zomer zie je ze nooit meer, en flikfloien ze wel weer met een ander aan. Ik moet er niet aan denken dat ik ook maar een moment verliefd word op een toerist. Dat is dan ook vaak de reden dat ik iemand negeer als die met mijn flirt. Maar heel soms gebeurt het gewoon plots. Dan kan je er niks aan doen en maakt het niet uit dat je word beschoud en uit geschoolden word door heel het eiland als hoer. Maar dan komt de verdriet. Dan zie je plots in dat het niet kan. En dan, dan is je hart gebroken, en kan het niet meer gemaakt worden!

    Ruby is een meisje van 17 jaar, en woont op het eiland mooie eiland Bora Bora. ze komt eigenlijk uit Nederland maar is hier heen verhuist van wegen de gezondheid van haar moeder. Die zegt altijd dat dit de mooiste tijd is van je leven, en dat je er voor moet gaan. En ja, je bent 17, en je pubert, daar horen liefdes bij, ruzie en moeilijke beslissingen bij. Maar het moeilijkste is nog, wanneer weet je nou dat je het juiste doet!?

    Hoofdpersoon: Ruby bakker
    Speelt zich af in: Bora Bora
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek


    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.


    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint 9 December 2012
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in

    [/url]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Assassins Creed ~ The Rise Of The Assassin ~


    http://www.quizlet.nl/stories/115870/assassins-creed---the-assassin-rises-/

    Wanneer de wereld dreigt ten onder te gaan, zijn zij degene die opstaan.
    Een credo wordt gevormd en een legende gaat de geschiedenis in….


    Ezio Auditore Da Firenze - Nothing is True, Everything is permitted

    soundtrack



    gemaakt door : WhiteTigerproductions
    gestart : 18.05.2013
    genere : historie, avontuur,
    muziek : bevat echte soundtrack van de populaire game Assassins Creed die te horen zijn bij elk hoofdstuk.
    waarschuwing : nee, neem een abo.
    taal : Nederlands kan soms Engelse of Italiaanse woorden bevatten
    leeftijd : vanaf 12 +


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Risks || ft. Harry E. Styles

    A school trip where something unexpected happened
    One house full of suspects




    trust nobody.


    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat niet


    Risks gaat over April die wordt gepest. Ze gaat met haar klas op een werkweek. Daar gebeurt iets onverwachts. Haar enige vriendin wordt bijna vermoord, en komt in een coma te liggen. April is hier kapot van. Harry leert April kennen, en ziet hoe ze echt is. Samen gaan ze op onderzoek uit.


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.




    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpful girl,
    And a new future..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Slenderman | Larry Stylinson


    Don't run, or it takes you.


    Slenderman, slenderman, all the people try to run
    Slenderman, slenderman, to him it's a part of the fun.

    Slenderman, slenderman, dressed in darkest suit and tie
    Slenderman, slenderman, you most certainly will die.




    I'm not who you think I am


    De Engelse boyband One Direction gaat op vakantie. Om even los te komen van alle gillende fans, gaan ze naar een plek waar niemand ze kent. Maar dat is niet zo makkelijk als je eenmaal internationaal bent. Uiteindelijk vinden ze een klein houten huisje, in het bos. De jongens hebben het er prima naar hun zin, zeker de jongens Louis en Harry, tussen wie een mooie liefde opbloeit. Maar waar komen die geluiden vandaan? Zijn ze alleen in het bos, of is er nog iemand anders aanwezig? Kunnen ze elkaar nog vertrouwen, of is er iemand die minder zegt dan hij weet?


    - One direction bestaat
    - Nederlands geschreven
    - Romantiek, Komedie, Horror
    - 16+ stukjes

    SOUNDTRACK

    The Uncommon

    Het verhaal gaat over een meisje dat is geboren met een vloek - al het levende dat ze aanraakt, sterft.

    - Onbekende personen + fantasy + romantiek

    Misschien iets voor jou :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Allemaal ALL leeftijden, fantasy en onbekende personen (jup, ik voel me origineel ;) )


    In a network of power
    Four people collide
    All bound by the past
    They'll have to fight

    In secret.

    Clam.




    Er zijn er acht, zoals jij
    Acht vertegenwoordigers
    Acht kinderen
    Vechtend over Lotis
    Ieder zijn eigen element

    De jouwe, is Clava: Het vuur, het licht en de warmte van deze wereld.



    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.

    Één was een marteling, maar drie... En dan nog te bedenken dat ze overal konden zijn, onbewust afwachtend tot het lot hen bij elkaar zou brengen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Hey, ik heb hier 3 stories, misschien zit er wel wat voor je tussen!




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Het zou super zijn als je het zou lezen en miss zelfs een abo zou nemen!
    xx

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 21:19 ]


    The best way to make your dreams come true is to wake up!



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk

    Maybe I'm a different breed || Stiles Stilinski


    Do you think I'm sort of alive?
    Should I set these motives aside?
    Do I feel? Well sort of, but not
    When you walk your body through mine

    What's keeping my tongue tied?
    I see when you roll your eyes
    I swear any moment you will hear
    My spirit explode

    - Written by StilesOBrien.
    -Heeft een compleet andere lijn dan de originele Teen Wolf serie en gebruikt wel de originele personages.
    -De originele personages uit de Teen Wolf serie behoren toe aan Jeff Davis &nd MTV.
    -Kan soms 16+ bevatten, word wel vooraf aangegeven!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 21:54 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Geïnspireerd op de vampire diaries.
    Genres: Fantasy, Actie, Romantiek


    Beschrijving

    Macy Gilbert was fascinerend. Ze was onweerstaanbaar mooi en had een elegantie die werkelijk iedereen versteld deed staan. Toch was ze altijd al een buitenbeentje geweest. Vele verhuizingen volgden, waarbij ze na de dood van haar ouders ook nog eens terecht kwam in Mystic Falls. Vanaf toen veranderde alles. Macy had nooit gedacht dat ze iets speciaals had. Ze trok hiermee verschillende mensen aan – waarvan ook mensen die eigenlijk helemaal niet menselijk bleken te zijn. Vele geheimen moesten bewaard blijven, en vele gevaren moesten uitgesloten worden. Het werd een spel van leven en dood, waarbij de liefde een grotere rol speelde dan ze ooit voor ogen had gehouden.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.