• Losse lijnen op papier. Het begin van wat ooit een meester werk kan zijn.
    Sketches!

    Well, ik weet niet of heel veel mensen geïnteresseerd zijn in het feit dat ik het Latijn heb laten vallen in van Incedunt naar Sketches ben gegaan.
    En ook een toepasselijkere foto heb genomen. Namelijk Winnie the Pooh een van mijn grote jeugd helden.


    Nu vroeg ik me af. Hoe hebben jullie je username gekozen en je profiel foto?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    I like c;

    De mijne komt van de film Tangled.


    26 - 02 - '16

    Wat een leuke naam en profielfoto! c:

    Ik ben een Disnerd, dus zo heb ik mezelf maar genoemd. Mijn profielfoto is Jane van Tarzan, de Disney animatie waar ik momenteel obsessed mee ben. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nice! Ik vind 'm echt heel nice. ;D
    Eh, ik wou eigenlijk Lolita, maar die was al bezet - dus ik heb er Lolicia van gemaakt.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 20:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, ik wist eerst niet dat het over je username ging. Ik dacht dat je de tekening op die foto zelf had geschetst of zo, hahaha. Pas toen ik de laatste zin las. :')
    Maar ik vind het een geweldige username, ik weet niet wat dat in het Latijns is, maar ik denk dat het dan ook mooi zou zijn. Latijns is gewoon altijd mooi. :'D Mijn naam heeft niets te maken met mijn profielfoto, maar mijn naam komt van kerstmis, wat onlangs voorbij is gegaan. Ik wilde dus iets kerstachtigs als username en ondanks dat kerstmis allang voorbij is, vind ik het niet erg om hem nog te moeten houden. Mijn profielfoto is Alecia Moore, ofwel P!nk. Ik vind haar geweldig en nam daarom een profielfoto van haar. Ik heb ook eens Moore als username gehad. :')
    Google Vertaler zegt trouwens Adumbretur of Invitatus, ik weet niet of het klopt maar die twee woorden als username nemen vind ik ook leuk ;3

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 20:44 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Lolicia schreef:
    Nice! Ik vind 'm echt heel nice. ;D
    Eh, ik wou eigenlijk Lolita, maar die was al bezit - dus ik heb er Lolicia van gemaakt.


    Je kon LoIita doen, de eerste l vervangen door hoofdletter i. :') Maar toen je die koos, was het nog niet een hype. So. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    (...)

    Je kon LoIita doen, de eerste l vervangen door hoofdletter i. :') Maar toen je die koos, was het nog niet een hype. So. :'D

    Ja, I know hehe. Lief van je dat je het zegt, maar ik vind dat niet leuk staan en ik heb toch 'Lolicia' die ervan afgeleid is, dusja. :]
    Ik moet het even zeggen, en misschien is het wel wat slecht van me, maar Alecia is met een c. :x

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 20:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn username is een stof die je aanmaakt als je verliefd bent. (En bij andere dingen, maar daarvoor heb ik hem niet gekozen. :') )
    Mijn foto is Lorde. Ik vind haar muziek gewoon leuk en ik heb een zwak voor getekende profielfoto's.


    Take me to wonderland

    Het is echt leuk om te lezen hoe mensen op deze dingen komen ^^.
    Eigenlijk heb ik zelf nog niet echt verteld hoe ik op mijn naam ben gekomen;
    Ik vind schetsen altijd heel interessante dingen, vaak een geheel maar toch niet helemaal compleet.
    Dat en ik houd gewoon heel erg van tekenen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ja, I know hehe. Lief van je dat je het zegt, maar ik vind dat niet leuk staan en ik heb toch 'Lolicia' die ervan afgeleid is, dusja. :]
    Ik moet het even zeggen, en misschien is het wel wat slecht van me, maar Alecia is met een c. :x


    Oh, dat wist ik wel. Typefoutje, thanks dat je het op hebt gemerkt.


    Some people are art and do art at the same time

    Leuk! Vooral je profielfoto (:
    Ik heb mezelf vernoemd naar een nogal onbekende Britse band, die vaak samenwerkt met Franse artiesten, maar toch mis ik wel een beetje een diepere betekenis in een username. Mijn plaatje heb ik gewoon willekeurig gekozen, omdat ik hem mooi vond (:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 20:45 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Sketches schreef:
    Het is echt leuk om te lezen hoe mensen op deze dingen komen ^^.
    Eigenlijk heb ik zelf nog niet echt verteld hoe ik op mijn naam ben gekomen;
    Ik vind schetsen altijd heel interessante dingen, vaak een geheel maar toch niet helemaal compleet.
    Dat en ik houd gewoon heel erg van tekenen.

    Me too. ;]
    Daarom vind ik 'm ook echt zo nice!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn naam is een karakter uit League of Legends. Ze is mijn favo champ, dus daarom heb ik deze naam gekozen. Mijn avatar is Koi Nami. Dat is een skin van Nami.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn naam is de benaming van het recht van voren tekenen of fotograferen van een gezicht. Ik houd erg van tekenen dus ik vond hem wel leuk :) En recht van voren is lekker direct, dat vind ik ook wel wat. Mijn foto is gewoon zomaar gekozen.

    Ik wou me eerst ehm anders noemen maar ik weet nu al niet meer hoe dus toen bedacht ik dit omdat ik dus hoe raad je het een big 1D fan ben en Niall gewoon mijn favo is. Alhoewel ik me misschien ooit nog anders ga noemen. De foto ik weet niet ik von dhem wle leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uhm, toen ik een account aanmaakte op Quizlet dacht ik "Ik doe gewoon mijn eigen naam."
    Maar die was op de een of andere manier al bezet dus heb ik er wat x-en door gegooid.

    En ja, mijn foto, LEONARDO DiCAPRIO


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly