• Enkele mensen in mijn klas en in mijn familie weten dat ik schrijf. Nu heb ik er persoonlijk een bloedhekel aan als ze dan vragen hoe het met mijn 'boek' gaat. Aangezien ik niets beschouw als een 'boek', enkel als een verhaal. Ik heb dat al -tenminste zo voel ik dat aan- honderden keren gezegd., maar ze blijven vragen hoe het met mijn boek gaat. En of zij erin voor komen, die vraag is ook populair.
    Hebben jullie zo van die mensen die vragen hoe het met jullie 'boek' gaat? En vinden jullie dat ook vervelend?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ex astris, sciencia

    Haha, ja, precies dat. Ontzettend irritant :p


    i put the fun in funeral

    Oh, been there, done that.
    'Hoe gaat het met je boek? Is het al af?' Dan ben ik nog maar 2 weken bezig moet je denken --'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nee, ik schrijf niet echt een heel 'boek', maar af en toe wat kleine verhalen. En niet iedereen weet dat.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ha, gelukkig niet. De enige verhalen die ik aan mijn familie laat lezen zijn stand-alones en de vrienden die weten dat ik schrijf, weten ook van Quizlet en lezen mijn verhaal hier gewoon. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nee, daar heb ik gelukkig geen last van. Ik heb eigenlijk een soort dubbelleven, haha. Schrijven is namelijk mijn geheime hobby.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bij mij vragen ze meestal hoe het gaat met 'het schrijven'. En de mensen die echt geïnteresseerd zijn, laat ik wel eens wat lezen, dus die stellen geen vragen als 'kom ik er ook in voor?'.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Capricious schreef:
    Nee, daar heb ik gelukkig geen last van. Ik heb eigenlijk een soort dubbelleven, haha. Schrijven is namelijk mijn geheime hobby.


    Haha, topsecret!. Dat heb ik ook een beetje, maar dat komt vooral omdat niemand er echt naar vraagt en ik het ook niet echt zeg. Ik schrijf ook heel 'onregelmatig', soms schrijf ik een paar dagen aan iets, maar meestal zijn het korte dingen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Haha, mijn ouders weten alle twee dat ik schrijf, maar die hebben nooit gevraagd of ze in mijn verhaal voorkomen. Ze hebben wel weleens gevraagd of het al af is maar toen beantwoordde ik gewoon dat ik er pas mee ben begonnen, en daarna hadden ze nooit meer zulke vragen gesteld. Wel mijn vriend ooit, die vroeg meteen of hij er in komt.
    Na een paar weken vroeg hij ook honderd keer of het al af is - want dan kon ik de het verhaal aan hem laten lezen (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 12:30 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ja omg, maar bij mij weten alleen mijn ouders het :']


    Caution first, always.

    op een of andere manier is mijn vader er achter gekomen dat ik schrijf, of schreef, ik schrijf nu echt weinig wegens gebrek aan tijd, maar iig, toen had hij dat ook echt in het sinterklaas gedicht voor mij gezet. Awkwarddd. Mn ex vriendje wist het ook.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nope, doen mijn ouders niet.
    Ik ga hun echt niet mijn verhalen laten lezen waar gay seks in komt. :p


    Take me to wonderland

    Jep, dan vragen ze van hoe ver ik al ben, en wanneer hij af is. So annoying.


    Vatican Cameos

    Jep, ik ken het. Echt vreselijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, gelukkig niet. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar gek van wordt. :'D
    Ik vind het meestal al moeilijk genoeg om uit te leggen wát ik schrijf, want dat is meestal de eerste vraag die ik krijg. "O, voornamelijk slash fanfictie over een klein, non-canon ship uit Harry Potter, maar ook wel andere dingen" lijkt dan toch niet helemaal het juiste antwoord, al is het wel waar.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nee, gelukkig niet. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar gek van wordt. :'D
    Ik vind het meestal al moeilijk genoeg om uit te leggen wát ik schrijf, want dat is meestal de eerste vraag die ik krijg. "O, voornamelijk slash fanfictie over een klein, non-canon ship uit Harry Potter, maar ook wel andere dingen" lijkt dan toch niet helemaal het juiste antwoord, al is het wel waar.

    Het concept 'fanfictie' heb ik zo eens proberen uitleggen. Daar begin ik niet meer aan. Het is bijna onmogelijk om dat uit te leggen.


    Ex astris, sciencia