• Ja, de enige die die gigantische ads aan de zijkant van Q ziet. Vanochtend zaten ze er voor het eerst, ik heb ze nog nooit eerder hier op Q gezien. En nee, dit is niet om te zeuren hoewel ik wel de neiging krijg GM te gaan worden met die felle, bewegende dingen aan de zijkant. Wat ik vooral zo apart vind, is dat ze allemaal over levensverzekeringen gaat, waar ik met mijn 15 lentes jong nog niet zo'n interesse in heb (cat). Ik bedoel, ik denk niet dat de doelgroep van zo'n reclame hier op Q te vinden is :')


    Klik!

    Maar zie ik dit dus als enige, of zijn er nog meer mensen die blijkbaar hopeloos op zoek zijn naar een verzekering :')

    Edit:

    Voor de mensen met Google Chrome heb ik de oplossing inmiddels gevonden. Je kan AdBlocker downloaden in de Chrome Web Store en dan heb je geen last meer van die vervelende ads aan de zijkant (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:50 ]


    From these ashes, I will rise

    Lang leve Adblock. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zie het niet,maar ik heb geen google chrome of adblock (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Parish schreef:
    Ik zie het niet,maar ik heb geen google chrome of adblock (':

    Ik heb Firefox, ik had heb wel. Nu niet meer dankzij Adblock dus.

    geen last van, ik heb ze alleen een klein balkje aan de bovenkant, meer niet.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ludacris schreef:
    Die blokken aan de zijkant heb ik niet (:


    None but ourselves can free our minds.

    Heb geen adblocker en zie ze niet. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Ook al heb ik een gm, ik heb adblock geïnstalleerd, het is gewoon ontzettend handig omdat ik op youtube dan ook geen ads meer heb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    addblock downloaden dan is het weg

    Marjoox1D schreef:
    addblock downloaden dan is het weg

    Dat staat ook niet in de begin post of zo (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Theia schreef:
    Ik heb adblock aanstaan, dus ik zie ze niet. =)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”