• Every time I look at you I know that you're like a supernova:
    The most beautiful to see, but destroyable and dangerous for the life.


    Het is al een lange tijd geleden dat de Volturi de Cullens met rust lieten. De Cullens zijn nogmaals verhuist, want inmiddels viel het jonge uiterlijk van dokter Carlisle Cullen iedereen wel erg op. Ze zijn verhuist naar een koude maar prachtige streek in Canada; British Columbia. Ze wonen vlakbij het kleine stadje Ocean Falls, in een van de bossen eromheen.



    Inmiddels is Renesmee opgegroeid, ze is nu zeventien en zal dat altijd blijven, samen met Jacob die ervoor heeft gekozen te blijven veranderen in een weerwolf, zodat hij niet ouder wordt. Samen wonen ze in een cottage in het bos, die Esmé en Carlisle hebben laten bouwen.
    Bella en Edward wonen ook nog steeds in hun prachtige huisje, nog altijd gelukkig met elkaar.
    Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat.
    Alice en Jasper zijn nog altijd dol op elkaar en altijd druk met het organiseren van feesten, waar dan ook voor.
    Esmé en Carlisle wonen in een soortgelijk huis als in Forks. Carlisle werkt gewoon weer als dokter in het kleine ziekenhuis.
    Leah en Seth zijn met de Cullens meegekomen. Ze blijven bij Jacobs roedel en zien hem nog steeds als hun enige echte Alva.
    Bedenk goed dat iedereen(behalve Esmé en Carlisle;)) weer op school zit!
    Seth: Klas 3
    Leah, Renesmee en Jacob: Klas 4
    Bella, Edward, Alice en Jasper: Klas 5
    Rosalie en Emmett: Klas 6
    [ze doen 6 schooljaren]
    "Hoe jonger we ergens beginnen, hoe langer we er kunnen blijven," ~ Edward Cullen


    Maar goed. Inmiddels komt de Volturi weer poolshoogte nemen. Ze zien dat Renesmee goed en wel opgegroeid is, en zijn opgelucht dat het zo is afgelopen. Maar Aro weet nog steeds van hun ondergang, en vindt het afschuwelijk wat er toen gebeurd is. Hij wil hoe dan ook dat Alice bij de Volturiwacht komt, en doet daar dan ook alles voor.
    Wat als Aro zelfs zo ver gaat dat hij een leger van jonge vampiers opstelt?
    Wat als zijn broers hem niet kunnen stoppen maar niet mee willen werken en hem verlaten?
    Wat als Aro sterft?
    Wie volgt hem op?


    De rollen:
    De Cullens:
    - Bella en Edward || xAvis
    - Alice en Jasper || Ruexx
    - Rosalie en Emmett || KolMikaelson
    - Esmé en Carlisle || xTWIloverx
    - Renesmee en Jacob || MinnieMousee
    Wolfpack:
    - Leah || Little
    - Seth en Jamie|| MindBreaker
    De Volturi:
    - Aro || xAvis
    - Jane en Alec || Xerces
    Het leger van jonge vampiers:
    - Zoë Emma Morris || KolMikaelson
    - Chelsea || Xerces
    Onbekende personages:
    - Julia Delhi Greenwood || Ceremonials
    - Hannah Mackenzie Greenwood || Ceremonials


    Regels:
    -Offtopic tussen haakjes () [] {} , maar liefst in het praattopic.
    - Schrijf regelmatig en minstens vier regels, dat lukt wel bij deze RPG. [Tips: gebruik gevoelens erin, herinneringen, omgeving, houding van anderen, enz.
    - Liefst een beetje 12+, zodat het wat acceptabel blijft.
    - Bestuur geen andere personages, dat is hartstikke irritant voor de ander.
    - Wees aardig tegen elkaar.
    - Naamwijzigingen melden in het rollen + praattopic.
    - Probeer bij elke post duidelijk te maken waar je bent.
    - Schrijf boven elke post de naam van het personage waarvanuit je gaat schrijven.
    - Liefst schrijven vanuit de ik-vorm.
    - Alleen Ruexx en xAvis openen nieuwe topics, als dat te lang duurt, kun je ons een gb of pb sturen.
    - Have fun!



    DE CULLENS + WOLFPACK BEGINNEN OP SCHOOL.
    DE VOLTURI BEGINNEN BIJ HET 'BIJTEN' VAN JONGE VAMPIERS.
    DE JONGE VAMPIERS WORDEN NET WAKKER.



    Willen jullie het doorgeven als we iets vergeten zijn?
    xxxx


    Rollentopic + Praattopic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 16:32 ]


    :)

    Bella Cullen || Cullens || School

    Samen met Edward zit ik in de auto naar school. De verhuizing naar Ocean Falls was een hele verandering. Zowel de omgeving als de school, als de rit erheen.
    Het is fijn om met Edward naar school te kunnen, en niet op hem te hoeven wachten. Al is het meestal andersom. Terwijl we de parkeerplaats oprijden, kijk ik hoe verschillende types mensen om ons heen rennen, rijden en gillen. Forks was echt ontzettend anders.
    Als Edward nog maar net de auto heeft geparkeerd, schiet ik omhoog. Een lage fluittoon zorgt ervoor dat mijn oren een tijdje ontzettend pijn doen. Volgens Edward stelt het de bel voor.
    'Yeah, right. De bel. Ben ik even blij dat het geen bommelding was.' Als de bel al zo oorverdovend is, hoe hard moet dat dan wel niet klinken?


    :)

    Seth

    Ik loop de auto van Jake uit en kijk naar de school. Ik besef dat ik La Push eigenlijk wel mis. Deze school ziet er nieuw uit, hoewel ik oud gewend ben. Ik loop de school rustig binnen en grijns vrolijk naar iedereen die me aankijkt. Ben ik een aap ofzo? Ik doe mijn coupichon op en probeer mijn gezicht te verbergen. Ik zoek het kantoor baan de rector of zo. Ik heb echt geen idee waar ik heen moet. Ik besluit het te vragen van een paar jongens van mijn eigen leeftijd. Ik loop naar een groep jongens. "Weten jullie misschien waar het kantoor van de rector is?" Vraag ik aan een jongen die tegen zijn kluisje aan leunt. Ik kijk snel om me heen of dat Leah of Jake in de buurt is. "Lange, voor vijf euro laat ik je de weg zien," zegt hij, en ik kijk nog een keer om me heen. Niemand. "Laat maar," zeg ik, en ik loop maar wat rond. De jongens blijven me achtervolgen. "We willen geld. Jij hebt dat, hond," zeggen ze, en ik besef dat ik naar een hond ruik. Ik ren weg naar de zilveren Volvo van Edward. "Hey. Ik eehh ga even met jullie mee." Zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leah Clearwater

    Ik liep de school in. Ik had een hoodie aan, een doodnormale spijkerbroek en afgetrapte Allstars. Toen ik om me heen keek, keek ik recht in het giechelende gezicht van een cheerleader. Oh mijn God. Dat meen je niet. Fel keek ik haar aan en ik zag nog net hoe Seth bij Bella en Edward liep. Al snel liep ik naast hem. 'Urgh, ik houd het hier geen uur uit' mompelde ik, waarna ik naar Seth's tas keek. 'Heb jij iets te eten?' vroeg ik nieuwsgierig. Voordat hij kon antwoorden, had ik zijn tas al opengemaakt en viste ik er wat te eten uit. Mompelend begon ik te eten en keek om me heen. Sommigen keken ons aan, waardoor een gefrustreerde grom mijn mond ontsnapte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [abo]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Rosalie Hale
    Ik trok Emmett nog wat dichter naar me toe, terwijl mijn andere hand zich in zijn hand vlocht. Dit was weer één van de zoveelste huwelijksreizen die we deden, en gek genoeg kon ik er nog steeds geen genoeg van krijgen. 'Ik hou van je.' Glimlachte ik en mijn linkerhand streelde zijn wang. 'Bewijs het.' Grijnsde hij, toen hij me een klein duwtje gaf zodat ik languit op het belandde. Hij drukte zijn lippen vurig op de mijne, alsof het onze eerste kus was. Het klonk allemaal zo perfect, maar toch was er iets wat ik liever wilde, waar ik alles voor opgaf. Een mens zijn.

    Emmett Cullen
    Ik drukte mijn lippen op haar felrode lippen, de kleur van vers bloed. Ze was prachtig, haar blonde lokken sierde haar witte huid die zo kwetsbaar leek. Een lach vormde zich om haar lippen toen ze me van haar afduwde. 'Heb ik het bewezen?'
    Het maakte me blij als ze lachte, dat betekende dat ze gelukkig was. Al zal ze nooit helemaal gelukkig worden, omdat ze haar leven als een mens te erg miste.
    'Nee.' Grijnsde ik toen ik de knoopjes van haar blouse los frunnikte. Ik kreeg nooit genoeg van mijn Rose.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 19:24 ]


    To love is to destroy.

    ["Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat."]

    [waar is Jacob eigenlijk en Renesmee moeten die niet gespeeld worden?]

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 19:16 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Xerces schreef:
    ["Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat."]

    [waar is Jacob eigenlijk en Renesmee moeten die niet gespeeld worden?]


    oh hahah oeps, ga het veranderen.


    To love is to destroy.

    Carlisle
    Voor mij is het de eerste dag dat ik weer ga werken. Ik had een weekje vrij genomen, voor de verhuis. Als ik het ziekenhuis in ga, voel ik gewoon dat ik aangestaard word. Op den duur word je het gewoon, alhoewel ik het nog steeds zeer vervelend vind. Het hoort bij het vampierzijn, niets aan te doen dus. Er werken hier nogal veel vrouwen volgens mij. Niet te veel aan irriteren, Carlisle!

    Esme
    Ik zit alleen thuis en besluit om wat te tekenen. Opeens gaat mijn blik naar de boterhammen van Carlisle die nog op tafel liggen (als je geen argwaan wil wekken, moet je op zijn minst iets meehebben om te 'eten'). Die is hij vergeten. Meteen laat ik mijn tekening voor wat het is en ga meteen naar het ziekenhuis met de boterhammen in mijn handen.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Xerces schreef:
    ["Rosalie en Emmett zijn bezig aan hun zoveelste huwelijksreis, naar een afgelegen plaatsje in Australië. Dit is echter niet bekend op hun nieuwe school, waar ze denken dat Rosalie en Emmett meedoen aan een project van the Australian Think Works, wat echter niet bestaat."]

    [waar is Jacob eigenlijk en Renesmee moeten die niet gespeeld worden?]


    [hoe bedoel je? Ze worden gespeeld door MinnieMousee]


    :)

    Seth

    'Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik ga Esmé smeken me thuis les te geven.' Zeg ik bitter, en ik merk dat de bel is gegaan. 'Doei,' Mompel ik tegen Leah, en ik sleur mezelf achter de jongens aan, hopend dat ik in de zelfde les zit. Onderweg kom ik een rector tegen, die me instructies, een rooster en een plattegrond van de school geeft. Ik zit echt bij de jongens bij literatuur. Na een tijdje lopen kom ik aan bij de klas. In La Push was het redelijk klein en was alles makkelijk te vinden. De school van Forks was al groter, maar deze nog meer. In de klas staart iedereen me aan, en ik betrap mezelf erop dat ik La Push eigenlijk wel mis. Ik neem snel plaats naast een jongen die er aardig uit ziet. Een paar cheerleaders kijken giechelend mijn kant uit. Ik grijns breed en de jongen naast mij lacht mee. 'Let maar niet op ze, ze vragen zich gewoon af ofdat je knap genoeg bent om populair te worden. Ik ben Jaimes by the way,' Zegt hij vriendelijk en ik moet toegeven dat hij iets van Jared weg heeft. 'Seth,' Stel ik mezelf voor, en ik pak zijn hand - die hij naar me had uitgestoken - aan. De rest van de les zijn we aan het kletsen.


    Jamie

    Ik loop een beetje te zwerven door het kasteel als Felix er weer aan komt. Al sinds ik er ben wil hij dat ik hem zijn toekomst vertel. Van Aro mag dat niet, en hij is de baas. Ik word echt ziek van Aro, maar Felix is nog vervelender. Alec mag ik wel, maar Jane is een gemene heks. Een sadist, zou mijn vader zeggen. Ik ruik bloed, maar probeer er niet op te letten. Ik heb gehoord van een of andere clan "De Cullens," die leven van alleen dierenbloed. Gefascineerd heb ik geprobeerd bij iedereen te ontfutselen wie ze zijn. Niemand mag ze, ze zijn ongelooflijk machtig. Ook hebben ze iets gezegd over weerwolven, wat ik al helemaal cool vind. Weerwolven zijn de stoerste beesten op aarde, en daarna komen de vampiers. Op plaats drie staan zombies. Als die bestaan dan.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 21:21 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ho! Sorry! Ik ga nu schrijven! Hihi! Sorry!


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Renesmee
    Jake en ik stapte uit de auto. We hadden het eerste uur vrij, dus was niet heel het schoolplein overbeladen met leerlingen. Ik kneep verlegen in Jake's hand, het was mijn eerste keer dat ik naar school ging.
    'Jake, ik ben nerveus' zei ik tegen hem. Mijn grote bruine ogen keken hem verwachtingsvol aan.
    Hij glimlachte, 'Nessie, dat hoeft toch niet! Ik ben bij je!' hij sloeg een arm om me heen.
    We liepen samen naar de congiërge om onze roosters te halen.
    Ik keek naar zijn rooster en zag dat we gelijk níet samen les hadden.
    'Jake, ik kan niet zonder je. Zeker niet mijn eerste les!' zei ik met een zeurderige ondertoon.
    Hij glimlachte van oor tot oor en we liepen samen naar mijn lokaal.
    'Succes kleine' zei hij en kuste me teder op mijn voorhoofd en liep naar zijn lokaal.
    Ik miste hem, gelukkig hadden we samen wel veel lessen. Maar natuurlijk niet mijn eerste.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Alice Cullen
    Als Jasper en ik de auto uitstappen is de bel allang gegaan. Fijn, meteen de eerste les te laat, denk ik bij mezelf. Ik kan nu moeilijk heel snel gaan rennen, dat zou te veel opvallen. 'Kom je nog' roep ik naar Jasper. Anders komen we nog later de klas binnen. Snel lopen we naar binnen. De school is echt heel anders dan in Forks, maar eigenlijk voel ik me er nu al thuis. Vrolijk loop ik naar de conciërge toe. Hij kijkt niet heel blij, omdat we zo laat zijn. Maar hij besluit er niets van te zeggen. Als ik op mijn rooster kijk, zie ik dat ik het eerste uur niet samen met Jasper heb. Damn, denk ik bij mezelf, maar misschien zit ik wel bij Bella of Edward. Dat zou wel leuk zijn. Ik ga op mijn tenen staan en geef Jasper snel een kus. Dan ren ik de trap op. Op zoek naar het klaslokaal waar ik heen moet. En dat is nog best moeilijk te vinden als je niet weet waar je naartoe moet. Dan zie ik eindelijk het goede lokaal. Ik open de deur en in dat lokaal zit Bella! Ik zeg snel tegen de leraar en de klas: 'Hi, ik ben Alice.' En voor de leraar kan reageren plof ik op de stoel naast Bella neer.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Jacob Black
    Nadat ik Nessie achter had gelaten bij haar lokaal, miste ik haar gelijk. Ik keek nog een keer om of ik haar echt niet meer zag. En ze was nergens meer te bekennen. We zaten ons eerste uur allebei in een ander bouwdeel, best logisch dat je elkaar dan niet ziet...
    'Jake!' hoorde ik achter me. Ik draaide me om en zag Seth aan komen lopen.
    'Hey Seth, waar zit jij?' vroeg ik aan hem. Hij keek op mijn rooster en daarna op die van hem.
    Hij glimlachte, 'Naast jou'
    De bel ging en ik ging naar mijn lokaal. En Seth naar die van hem.
    De leraar vroeg of ik me even wilde voorstellen aan de rest van de klas. Ik knikte gehoorzaam.
    'Hoi, ik ben Jacob, maar noem me maar Jake' zei ik en ging achteraan naast een jongen zitten, die me wel aardig leek. Verschillende mensen -vooral meisjes- staarde me aan terwijl ik voorbij liep. Ik lette er nog geen eens op, want ik had mijn Renesmee.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Bella Cullen || School
    Met een big smile kijk ik hoe Alice neerploft.
    'Haha, Alice, doe rustig!' Meteen krijg ik een strenge blik van de leraar. 'Beetje stiller op je eerste dag, we worden meteen al in de gaten gehouden,' fluister ik. Iedereen in de klas kijkt ons aan alsof we buitenaardse wezens zijn. Al zijn we dat ook, eigenlijk. Maar aliens, nee. Ik bedoel, zo onmenselijk zijn we toch ook niet. Opeens komt er een of andere vreemde jongen op onze tafeltjes zitten.
    'Hi, ik ben Alan, en jullie zijn nieuw hier toch?' hij maakt geen oogcontact en strijkt nonchalant met zijn hand door zijn haar. Opeens buigt hij naar voren, met zijn ogen vlak voor mijn gezicht. 'Zal ik jullie de weg wijzen? Ik weet heeeel goede plekjes.' Fluistert hij grijnzend. Ik walg nu al van hem, al lach ik even. Dan duw ik hem van onze tafels.
    'Nee dank je, ik weet zeker dat Édward en Jásper ook heeeel goede plekjes weten.' Veelbetekenend kijk ik Alan aan, die meteen vol afgrijzen naar me kijkt. Achter me hoor ik een meisje giechelend fluisteren dat dit de eerste keer is dat Alan is afgewezen. Ik grinnik. Het was ook mijn bedoeling om hem te dissen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 16:09 ]


    :)