• Ik draag dit topic speciaal op aan Mitshy aangezien dit haar favoriete getal is :Y)


    Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!



    Rollen:
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Leerjaar(als leerling)
    Rol:
    Afdeling(als leerling):
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra


    Gryffindor:
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje(vol))

    Alice Mabel Fox - Jaimes
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    Diana Lynae Hartley(Wachter, Aanvoerder) - Stiles
    Laurene Ann Evans(Zoeker) - Druella
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Alice Mabel Fox - Jaimes
    Damian Braxton - Rechazame
    Josh Clive ratsley(zoeker) - Seaver
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Dawn Maiden Valentine - Roww
    Drew James Valentine/i] - Roww
    Stefan Peterson - Lizor
    May Autumn Julia Winte - Roww
    Ambrose Katniss Black - xVanilla
    Aireal Garcia - JokerBaby
    Rose Violet Kane - DeadHead
    Matt & Pete Johnson - Roww
    Ariana & Camille Hastings - Lizor
    Eric Benjamin Button - WillNotLearn
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Diana Lynae Hartley(Wachter) - Stiles
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Josh Clive ratsley(zoeker) - Seaver
    Afdelingsleider

    Hufflepuff
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)

    Julia Dubois(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - Seaver
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Anne Rose Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Chantay Lupin(Drijver) - Druella
    Stephen Granger - mismi
    Teamin Jace Sangue - Roww
    Elise Style - Lizor
    Destiney Style - Roww
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - Seaver
    Aimee Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Chantay Lupin(Drijver) - Druella
    Afdelingsleider

    Ravenclaw
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Leerlingen
    Abbony Blyss Harrison - Lifehouse
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Christian Thom Smith(Jager) - Seaver
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Jake Bryan - Roww
    David Nolan Joshua Smith - Seaver
    Hayley Ann Thompson - Scatach
    Lauren Lopez - StarKiddie
    Arianne Slytherin - MaraCroft
    Cameron 'Cam' Gregory - Jaimes
    Nathaniel 'Nathan' Briel - WillNotLearn
    Zwerkbalteam (vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Christian Thom Smith(Jager) - Seaver
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Afdelingsleider

    Slytherin
    Klassenoudste (vol))(1 jongen en 1 meisje

    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Leerlingen
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - Seaver
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Callum Darren Hastings(Volger) - Stornoway
    Athan James Hastings - Stornoway
    Alicia Malfoy - TheseWords
    Leslie Fields - Jaimes
    Ruby Agony Hope(volger) - Seaver
    Dawn Emilia Harper - Panday
    Magenta Sherburne - Theep
    Jayden Odair - Lizor, Jaimes
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Felice Lily Billington - Druella
    Melissa Johnson(volger) - Seaver
    Arianna Johnson(volger) - Seaver
    Aline Rush - Jaimes
    Aviera Delena Degrassi - Stuttgart
    Lily Janice Hastings - Druella
    Jason Eroin Black - WillNotLearn
    Adam Bryan Gontier - Roww
    Mabel Aurelia Winter - Roww
    Daniëlle Stephani Winter - Roww
    Allison Katherina Elena Petrova - Lizor
    Rosalyn 'Rose' O'Donnel - Druella
    Finn Jason Forbes - Lizor
    Leyla Aléne Lockwood - Stuttgart
    Cailyn Rosean Riddle - Druella
    Meryl Diana Parsel - xVanilla
    Sean Connor Duke - Lizor
    Amelia 'Amy' McAllister - Druella
    Evelyn 'Eve' Campbell - Jaimes
    Zwerkbalteam(vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - Seaver
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager) - Lizor
    Afdelingsleider

    Leraren:
    Astronomie

    Kimberly Patriot - Door iedereen
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren

    Damian Whitfield - WillNotLearn
    Waarzeggerij
    Bezweringen

    May Angelique Hastings - Druella
    Kruidenkunde
    Linea Butcher - Door iedereen
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten(vol)
    Fiona Fera Filch - Seaver
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde

    Marc Louis Johnson - Roww
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling(vol)

    Harold Livingsstone - Seaver

    Schoolhoofd
    Nicolas Kayson Viren Finddler - Seaver
    Toekomstig Schoolhoofd
    Caleb Damon Parsel - Lizor
    Plaatsvervangend Schoolhoofd
    Conciërge
    Bibliothecaresse
    Schoolverpleegster

    Maya Alison Lockwood - Druella
    Vlieglerares en Zwerkbalscheidsrechter
    Jachtopziener, sleutelbewaarder en terreinknecht


    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Volgers
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Melissa Johnson(volger) - Seaver
    Arianna Johnson(volger) - Seaver


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiele Potter verhaal mogen
    -Reactie 4 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door degene die het laatste bericht stuurde, als ik NIET online ben (:
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    (...)

    Rollentopic
    Rooster
    Rollenstory


    Ik draag dit topic speciaal op aan Mitshy aangezien dit haar favoriete getal is :Y)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 19:44 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Jake en ik zijn nu samen op het feest geweest en ik voel me echt gelukkig. We zitten samen op een bankje in een willekeurige gang en ik heb zijn hand beet en onze vingers verstrengelt.
    'Ik kan het nog steeds niet geloven dat je hier bent,' zeg ik zachtjes en glimlachend. 'Ik ben er zo blij mee, en het was echt romantisch.'
    Ik druk een kus op zijn wang en ik glimlach.


    Jake B||Ravenclaw
    Ik keek haar glimlachend aan
    "Ik ben blij dat je het romantisch vond" Zeg ik waarna ik haar kort op haar lippen kus,


    Little do you know

    Eve
    Ze spreekt mysterieus en ik kijk haar aan met een scheve glimlach. Ze glimlacht en ik word er even stiller van als ze haar armen om me heen slaat, maar ik laat het wel toe. Het voelt prettig aan en warm.
    'Ja, ik zei toch al dat ik het koud had,' zeg ik met een lachje.
    Ik kijk haar aan en glimlach dan en bijt op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    May
    ''Ja, ik zei toch al dat ik het koud had,'' zei ze met een lachje.
    Ze keek me aan, en ik keek terug. Ze had mooie ogen.
    Een grijns sierde mijn lippen. ''Ik heb het nooit koud, eigenlijk,'' zei ik, en tot zover het kon haalde ik mijn schouders op. Ik was de kou wel gewend, daarom voelde ik ook wat warmer aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Evelyn 'Eve'
    May kijkt terug naar me en ik voel het weer. Dit gaat niet de goede kant op. Dit klopt niet, dit hoort niet. Ze zegt dat ze het nooit koud heeft en ik bijt op de binnenkant van mijn wang. Ik kan mijn blik gewoon niet afwenden van haar, ze is te mooi om niet naar haar te kijken. Maar ik kan en mag het niet doen of voelen.
    'Hoe komt dat, dat je het nooit koud hebt?' Vraag ik dan, om gewoon een nuchter onderwerp aan te houden. Onbewust wil ik nog dichter bij haar zijn, waardoor ik ook meer tegen haar aan ga zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    May
    ''Hoe komt dat, dat je het nooit koud hebt?'' vroeg ze. Ze schoof nog dichterbij, wat me liet grijnzen. Ik hield haar wat strakker vast en haalde mijn schouders op. ''Ik heb niet echt een goede band met mijn ouders verwacht. Hun dochtertje voldeed niet aan het perfecte beeld wat hun in hun hoofd hadden gevromd,'' begon ik. ''Mijn moeder sprak bijvoorbeeld máánden niet meer met me en mijn vader...-''
    Ik zuchtte en besloot de zin niet af te maken. ''Ik sliep vaak buiten,'' verklaarde ik toen, alsof het niks was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eve
    May houdt me strakker vast en nu heb ik het niet meer koud. Ik luister stilletjes naar May en bestudeer haar gezicht tijdens het verhaal. Niet het perfecte beeld..
    'Waarom deden ze dat dan?' Vraag ik, verbaasd. 'Je bent hun dochter..'
    Ik kijk haar aan en bedenk me dan dat ze het misschien niet fijn vindt om te zeggen.
    'Laat maar zitten,' zeg ik met een klein glimlachje. 'Misschien een te zwaar onderwerp.'
    Ze zegt dat ze vaak buiten sliep.
    'Dat is nu niet meer nodig,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik denk dat ik offline ga,
    Kga maar gewoon slapen.
    Geen zin meer in al deze shit hiero :l


    Little do you know

    Amy
    Een spottend lachje rolde over mijn lippen.
    ''Niks is een zwaar onderwerp,'' loog ik, maar die instelling heb ik al jaren waardoor ik het zelf geloofde.
    ''Ze wilde dat ik een braaf meisje was, dat ik luisterde naar alles wat zij zeiden- ik ging met de verkeerde mensen om. Hun beeld over mij zorgde er voor dat ik juist het tegengestelde ging doen. Drinken, roken, drugs- mijn ouders waren woest. Het meisje met de pijpenkrulletjes en jurkjes, wat hun wilden, was een meisje dat vaak dronken was en met iedereen het bed in dook,'' zei ik schouderophalend.
    ''Ze schaamden zich voor me, scholden me uit voor tuig en weigerden te geloven dat... ik hun dochter was. Ze wilden dat ik zuster werd; ik heb ze recht in hun gezicht uitgelachen,'' zei ik met een kleine, emotieloze grijns.
    ''Ze zetten me het huis uit en ik kon het verder maar uitzoeken. Als het vakantie is heb ik nergens om naar toe te gaan, maar dat maakt niks uit; Hogwarts is mijn nieuwe thuis geworden sinds mijn vijftiende.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Roww schreef:
    Ik denk dat ik offline ga,
    Kga maar gewoon slapen.
    Geen zin meer in al deze shit hiero :l


    Slaaplekker Roww <33


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Fields \\ Slytherin
    'Dat klinkt wel heel fijn,' zeg ik met een glimlach. 'En waarom ga je niet gewoon op de bank zitten? Of we gebruiken gewoon een spreuk en kunnen in de jongenstoren of meisjestoren. Een bed ligt toch wel lekkerder dan een bank, als je me voor altijd vast wilt houden tenminste.'
    Ik druk een kusje op zijn kaak.


    Daniël
    'Hmm daarom laat ikcjouw de goede idee'en bedenken' zeg ik met een korte lach waarna ik haar meeneem naar de meisjesslaapzaal waar ik gewoon naar binnen liep, blijkbaar telde het niet als ik een meisje in mijn armen had.. Goed om te weten. Ik liep naar haar slaapzaal en liet haar vervolgens zakken op het bed zonder haar los te laten, er was nooit minder dan een hand die haar vasthield.


    Don't be like the rest of them, darling

    Druella schreef:
    Amy
    Een spottend lachje rolde over mijn lippen.
    ''Niks is een zwaar onderwerp,'' loog ik, maar die instelling heb ik al jaren waardoor ik het zelf geloofde.
    ''Ze wilde dat ik een braaf meisje was, dat ik luisterde naar alles wat zij zeiden- ik ging met de verkeerde mensen om. Hun beeld over mij zorgde er voor dat ik juist het tegengestelde ging doen. Drinken, roken, drugs- mijn ouders waren woest. Het meisje met de pijpenkrulletjes en jurkjes, wat hun wilden, was een meisje dat vaak dronken was en met iedereen het bed in dook,'' zei ik schouderophalend.
    ''Ze schaamden zich voor me, scholden me uit voor tuig en weigerden te geloven dat... ik hun dochter was. Ze wilden dat ik zuster werd; ik heb ze recht in hun gezicht uitgelachen,'' zei ik met een kleine, emotieloze grijns.
    ''Ze zetten me het huis uit en ik kon het verder maar uitzoeken. Als het vakantie is heb ik nergens om naar toe te gaan, maar dat maakt niks uit; Hogwarts is mijn nieuwe thuis geworden sinds mijn vijftiende.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga ook slapen, krijg hooftpijn van de geknetter xD tot morgen <3


    Don't be like the rest of them, darling

    [Het is May, niet Amy lol. Ik bedenk me dat het dezelfde letters zijn :3]

    Eve
    Ze zegt dat niks een zwaar onderwerp is maar ik schud ongelovig mijn hoofd, er zijn zoveel dingen een zwaar onderwerp in het leven. Als het dit niet is, dan wel een ander onderwerp. Maar zodra ze begint te praten weet ik dat het wel een zwaar onderwerp is. Als ze klaar is met praten kijk ik haar nog steeds aan en bijt weer eens op mijn lip.
    'Dat spijt me voor je,' fluister ik en breng dan een hand zachtjes omhoog en streel een keer kort naar haar wang. Ik besef me dat ik nu te intiem bezig ben. Maar even boeit het me niet. Ik glimlach dan, 'Maar op Hogwarts ben je niet alleen. Want Hogwarts daar zijn duizenden mensen. Oké, niet duizenden. Maar wel veel.'
    Ik sta dan op vanuit haar armen, pak haar hand en trek haar overeind mee. Dan laat ik haar hand los, ik wil verder echt intiem contact voorkomen, dat hoort niet tussen meisjes. Dat ze haar armen daarstraks om me heen had was gewoon omdat ik het koud had.
    'Kom, dan gaan we alvast naar Hogwarts,' zeg ik met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh damn x'D. Blame the hour.

    May
    ''Dat spijt me voor je,'' fluisterde ze. Ik schudde mijn hoofd. ''Hoeft niet.''
    Eve streelde mijn wang. Ik was verbaasd dat het zo makkelijk ging, maar ik glimlachte.
    Ze beet op haar lip en sprak opnieuw. ''Maar op Hogwarts ben je niet alleen. Want Hogwarts daar zijn duizenden mensen. Oké, niet duizenden. Maar wel veel.''
    Ik grijnsde kort. ''Ik heb niemand nodig,'' zei ik toen. Plotseling pakte ze mijn hand en trok me overeind, om vervolgens mijn hand weer los te laten.
    ''Kom, dan gaan we alvast naar Hogwarts,'' glimlachte ze. Ik keek haar verbaasd aan, maar haalde toen mijn schouders op en knikte.
    ''Eh- oké, is goed,'' zei ik toen maar, en begon te lopen met Eve aan mijn zijde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Hmm daarom laat ikcjouw de goede idee'en bedenken' zeg ik met een korte lach waarna ik haar meeneem naar de meisjesslaapzaal waar ik gewoon naar binnen liep, blijkbaar telde het niet als ik een meisje in mijn armen had.. Goed om te weten. Ik liep naar haar slaapzaal en liet haar vervolgens zakken op het bed zonder haar los te laten, er was nooit minder dan een hand die haar vasthield.


    Leslie Fields \\ Slytherin
    'Je bent gewoon te lui om na te denken,' zeg ik met een knipoog tegen hem. Hij tilt me dan verder mee en we eindigen op mijn slaapzaal bij mijn bed. Hij legt me erop neer en ik trek hem dan mee en knuffel hem.
    'Hm, hier kan ik wel aan wennen,' zeg ik met een lachje.
    Ik lig dicht tegen hem aan en druk een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.