• After Earth gaat over twaalf mensen die in een ruimteschip zitten, maar komen vast te zitten in een meteoren regen. Het schip raakt beschadigd en stort neer op een planeet genaamd Aarde. Het is 3012. De aarde is al verwoest en de dieren hebben het weer op kunnen bouwen, maar zijn tegen mensen geworden aangezien de planeet hierdoor verwoest is. De mensheid is bijna uitgestorven. Ze hebben een nieuwe planneet gevonden, maar dit ruimteschip was een verkenner. 6 mannen en 6 vrouwen waaronder ze allemaal trainingen hebben gehad om zichzelf te beschermen. Ze moeten een klein bestaan bouwen met de techniek die ze nu hebben. Ze moeten verkennen en oppassen voor de dieren. Apen katachtigen zelf vogels zijn tegen de mensen. Zullen ze het overleven?

    Het is dus 3012 een millennium nadat de wereld is verwoest. Een aantal lichtjaren van hun nu wereld waar ze op leven. Ze moeten aarde verkennen de dieren gerust stellen, maar zich ook verdedigen. Ht is natuurlijk 3012 dus ze hebben moderne technologie. Ze hebben betere medische dingen zoals apparaten waardoor je als je het over je heen laat gaan je spieren botten en nog meer kan zien. Ook hebben ze het brein om wapens te maken. Maar ze moeten zelf zien te overleven.

    12 Mensen:

    8 Adolescenten (20/27)
    - Gereserveerd
    -
    -
    -

    -
    -
    -
    -


    2 tieners (15/19)
    -
    -

    2 Volwassenen (28/40)
    -
    -

    De volwassenen zijn de trainers van de twee tieners.

    Invullen:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Wat doe je op het schip:
    Extra: (Wat kan je wat was j voor je aan boord van het schip stapte?)



    ~ Ik wil ervaren RPGers
    ~ minimaal 10 regels. Haal je dit niet schrijf je verleden gevoelens beschrijf alles.
    ~ 16+ mag maar bedenk je bent neergestort op een vreemde planeet daar duik je niet meteen met iemand in bed met vijanden overal om je heen.
    ~ Je word ook niet meteen verliefd op iemand. En spreek dit niet van te voren af.
    ~ Geen Mary Sue's niemand is perfect.
    ~ reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Maximaal 1 persoon p.p. Tenzei er een tekort is
    ~ We spammen niets vol zodat mensen niet mee kunnen komen. Als ze zijn neergestort zijn wil ik dat er nog twaalf mensen meedoen.
    ~ Als je niet meer mee wilt doen schrijf je uit dan zoeken we een vervanger.
    ~ je helpt iedereen met inspringen en geeft ook een samenvatting als dat gevraagt word.
    ~ alleen ik maak topics aan tenzei ik lang afwezig ben dan geef ik de leiding aan een ander.
    ~ Je vult alles in. Ook je uiterlijk niet alleen een foto. Dus ik zie uiteindelijk alles ingevult staan.


    Nog vragen? Stel ze!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 12:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Echt niemand?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wil wel meedoen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    -

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 16:28 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gelukkig dacht dat iedereen Het een stom idee vond dus eigenlijk liet ik het idee maar varen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Het is opzicht wel een leuk idee, alleen misschien moet je het wat beter uitwerken? I mean wat gaat er gebeuren met de dieren. Moet je dieook spelen of wat, aangezien ze een groot onderdeel zijn van het hele verhaal.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb het van een film trailer die heet ook After Earth en daar heb ik het idee van. Maar stel je nu dus voor dat mensen ook dieren kunnen besturen en als personage in kunnen vullen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nou ik weet het niet. Maar ze moeten wel iets ermee tecmaken hebben. Ik snap jedoel wel enzo alleen.. het is voor mij nog onduidelijk wat jecprecies met die dieren kan doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nou de mensen hebben al die tijd in de ruimte en op andere werelden gewoond, maar het ruimteschip storte neer op aarde. Omdat de mens aarde al eens verwoest zijn proberen alle dieren de mensen dood te hebben. Zodat de mensheid het niet bogmaals kan verwoesten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wil best meedoen,
    Maar misschien is het wel slimmer als je wat meer info geeft,
    Want het is inderdaad nog deels vaag,
    Ik snap best dat die mensen het moeten overleven enz,
    Maar tot hoevere kan je dingen doen?
    Wat is precies het exacte doel? Op het bouwen van iets na,
    Dat soort dingen vraag ik mij wel af,
    Maar ik doe wel mee :)
    Dus ik maak zo een Volwassene en dan een vrouw ;)