• Morgenochtend vroeg gaan wij voor vier dagen naar Londen. Ik heb er zo'n zin in, want ik ben nog nooit in Engeland geweest ^.^
    Iemand hier die al eens in Londen geweest is en me plekjes kan aanraden om naartoe te gaan? De standaard bezienswaardigheden zoals de Big Ben etc. zien we al door een fietstocht die we gaan maken en we hebben ook al een musical geboekt. Iemand nog verdere ideeën?

    Gosh ik heb er zo'n zin in ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    I've been there! Nouja, één dagje met school, dus veel hebben we niet gezien. Als ik jou was, zou ik heftig op zoek gaan naar een Milkshake City, omdat ik een Oreo milkshake wil proeven, haha. :Y)
    Nee, ik zou het echt niet weten op de standaard dingen na...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Oxford street. Nee, serieus, deze winkelstraat moet je zeker eens gedaan hebben. Wij hebben vooral veel gewandeld in Londen. Een nachtwandeling langs het water, maar er was overal veel volk, dus echt naar dingen zijn we niet geweest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    oooh ik wil ook!! En ik ben wel vaker naar London geweest, je moet echt naar Camden Town, dat is heel leuk. En verder natuurlijk ook Oxford Street, Harrods, Hamleys, een grote speelgoedwinkel :3
    Have fun!


    As travars

    Omg zo leuk ;D Ik ben een keer met school geweest en een keer met mijn ouders en broertje. Het is echt geweldig :3
    Have fun!


    Caution first, always.

    Jup, ben er eens geweest. Er is een plek met veel eten. Daar moet je heen! Iets met een m


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben er een keer geweest maar toen was ik 7 ofzo, dus dat weet ik niet zo goed meer :/
    Ik ga dit jaar ook nog een keer, nog voor m'n slagen(A) Heb er echt super veel zin in!
    Veel plezier!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Amortentiae schreef:
    Oxford street. Nee, serieus, deze winkelstraat moet je zeker eens gedaan hebben. Wij hebben vooral veel gewandeld in Londen. Een nachtwandeling langs het water, maar er was overal veel volk, dus echt naar dingen zijn we niet geweest.


    Oxford Street móet je sowieso gedaan hebben inderdaad! Maar dat was je vast al wel van plan.
    Piccadilly Circus is ook heel leuk. En 's avonds is Soho ook leuk om te bezoeken en evt. om te gaan stappen. (:


    Tell me about it, stud.

    Ik ben er nog niet geweest, maar ik zou de London Dungeon echt leuk vinden. :3


    Let the Night embrace you

    Ga naar Harrods! Daar kijk je echt je ogen uit. En als je goed wil shoppen, moet je echt naar Oxford Street gaan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ga over 104 dagen! Ik heb gehoord dat er een hele grote speelgoedwinkel is, weet niet of je dat leuk vind.


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Piccadilly Circus, daar zou ik zeker even kijken. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Nog niet, ik ga 21 tot 24 februari voor een concert van One direction. Ik neem even een abo, want
    dat is altijd handig hihi. :')


    To infinity and beyond •

    Ik ben er geweest. Ze hebben echt een geweldige boekenwinkel en een muziekwinkel. Verder raad ik je aan om goed op te letten want er lopen ook monniken rond die proberen je van die Boeddhistische boeken aan te smeren voor een willekeurige prijs. Jij bepaalt de prijs dan. Alleen ze komen aan met dingen als "You are so beautiful" blablabla. En als je al niet goed het geld begrijpt is het voor hun erg makkelijk om je zo veel mogelijk te laten betalen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Been there, done that.
    Ik zoue cht eens naar Camden Town gaan trouwens. :p Met de metro kom je daar heel gemakkelijk. ^^
    The british library vond ik ook wel de moeite. Je had daar de originele lyrics liggen van de beatles enzo. Ik vond het wel de moeite waard. :p


    Take me to wonderland

    Rock of Ages moet je sowieso gaan kijken, beste musical ooit.
    Ik raad je aan zoveel mogelijk musicals mee te pikken.
    West End (vooral de straat waar Matilda speelt, nl. Monmouth Street) heeft supergezellige winkeltjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.