• Morgenochtend vroeg gaan wij voor vier dagen naar Londen. Ik heb er zo'n zin in, want ik ben nog nooit in Engeland geweest ^.^
    Iemand hier die al eens in Londen geweest is en me plekjes kan aanraden om naartoe te gaan? De standaard bezienswaardigheden zoals de Big Ben etc. zien we al door een fietstocht die we gaan maken en we hebben ook al een musical geboekt. Iemand nog verdere ideeën?

    Gosh ik heb er zo'n zin in ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Good girls go to heaven, bad girls go to LONDON =D
    Owkee zegt een vriendin van me altijd xD
    Anyway nog nooit in Londen geweest maar veel plezier!


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben toen ik in londen was in het Sherlock Holmes museum geweest. Als je van Sherlock Holmes houdt ik het heel leuk. Het duurt niet heel lang en je kunt daar kaarten kopen. Het is heel klein, maar wel leuk. Het is vlak bij 221b Bakerstreet. Als je in Bakerstreet bent vind je het wel.

    Oh, en veel plezier in Londen!

    Ik ben er een weekend geweest met mijn ouders, maar we hadden niet heel veel tijd, dus zijn we vooral de standaard plaatsen afgegaan. Als je van boeken houdt, moet je absoluut langs Foyles. Het is echt een enorme boekenwinkel, en ze hadden gewoon op iedere hoek Harry Potter en Sherlock Holmes liggen, haha. Ik ben er bijna verdwaald geraakt, maar echt, ik zou daar een hele zomervakantie door kunnen brengen in mijn eentje zonder me te vervelen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nibug schreef:
    Been there, done that.
    Ik zoue cht eens naar Camden Town gaan trouwens. :p Met de metro kom je daar heel gemakkelijk. ^^
    The british library vond ik ook wel de moeite. Je had daar de originele lyrics liggen van de beatles enzo. Ik vond het wel de moeite waard. :p


    DAT WAS HET
    Camden food is gooood n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga naar Londen! Ooit. Vast.

    Ik wil d'r wel heen, though.

    Nope, ik ben er nog nooit geweest. Helaas, want ik wil er wel graag een keertje heen. :)


    Bad decisions make good stories.

    Wij hebben met school de jack the ripper tour gedaan. Dat was echt heel leuk en die gids was geniaal.


    Happy Birthday my Potter!