• Hoi,
    Op school hebben wij een project over het recyclen van plastic. Wij moeten een manier bedenken om de Nederlanders het plastic te laten recyclen. Zouden jullie de volgende vragen willen beantwoorden?

    1. Recyclen jullie thuis plastic?
    2. Zo ja: kost het veel tijd/moeite?
    3. Zo nee: Waarom niet?
    4. Hoe denk jij dat de gemeente de Nederlanders aan het recyclen krijgt?


    People change, memory's don't.

    1. Ja
    2.Ja. Nee, niet echt gewoon in een andere prullenbak stoppen.
    4. Nou bij onze gemeente is het verplicht anders krijg je een boete, nou dat kan wel werken denk ik.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja, we recyclen thuis plastic en het kost geen moeite, omdat we het op dezelfde manier scheiden als groen afval en rest afval. Er staat een apart vuilnisbak in de keuken voor.
    De gemeente kan Nederlanders aan het recyclen krijgen door er eerst zelf voor te zorgen dat overal het plastic afval netjes wordt opgehaald. Ik heb een vriendin wiens ouders het eerst ook deden, maar elke keer als het aan de weg werd gezet, werd het niet opgehaald.

    Is dit goed?


    From these ashes, I will rise

    1. Recyclen jullie thuis plastic? Ja
    2. Zo ja: kost het veel tijd/moeite? Nee, wij moeten het scheiden van het andere afval en in een aparte zak stoppen, meer niet.
    4. Hoe denk jij dat de gemeente de Nederlanders aan het recyclen krijgt? Bij ons is het ook verplicht. Je kunt aparte zakken kopen voor het plastic
    Die zakken zijn goedkoper dan de restafvalzakken, dus door het plastic te scheiden, bespaar je ook nog geld. (De andere afvalzak zit dan niet zo snel vol)


    It's never gonna happen, Guys.

    Recyclen jullie thuis plastic? Jep
    2. Zo ja: kost het veel tijd/moeite? Nee, gewoon een extra prullebakje zelf kopen, containers staan bij mij aan de overkant.
    3. Zo nee: Waarom niet?; de prullebakken staan op een rijtje en de containers bij mij aan de overkant. dus als je boodschappen doet kun je het gelijk mee nemen. Wel beter dan nog een mega prullebak te krijgen.
    4. Hoe denk jij dat de gemeente de Nederlanders aan het recyclen krijgt? Ik denk dat ze de burgers een kleine prullebak, dus geen container moeten geven en dan zoals hierboven gezegd is boetes en goedkope zakken. Wel is het handig dat ze op meerdere plekken van die dumpplekken hebben, bij mij is de overkant winkelcentrum dus makkelijk maar als je meer buitenaf woont is dat wel onhandig. Ze kunnen er ook een beloning op zetten maar dat is moeilijk en kost teveel geld denk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    1. Recyclen jullie thuis plastic? Ja
    3. Zo nee: Waarom niet? Je moet alleen iets verder lopen om het weg te leggen (al die bakken passen niet in de keuken), dat is niet zo erg.
    4. Hoe denk jij dat de gemeente de Nederlanders aan het recyclen krijgt? Bewust maken van het milieu, of iets?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sorry dat ik hem up, het is echt maar eenmalig maar het is echt belangrijk voor school..


    People change, memory's don't.

    nee,
    Eh neeXD
    ja, anders krijg je een boete


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    1. Recyclen jullie thuis plastic? Ja.
    2. Zo ja: kost het veel tijd/moeite?Nee.
    3. Zo nee: Waarom niet? We hebben twee afvalbakken staan, waarvan een speciaal voor het plastic is.
    4. Hoe denk jij dat de gemeente de Nederlanders aan het recyclen krijgt? Als je geld toe krijgt in plaats van moet betalen als ze de plasticcontainer komen legen. (cat)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    1. Recyclen jullie thuis plastic? Jep
    2. Zo ja: kost het veel tijd/moeite? Neehoor, alleen je weet vaak niet wat nu precies wel of niet in de plastic bak mogen
    3. Zo nee: Waarom niet?
    4. Hoe denk jij dat de gemeente de Nederlanders aan het recyclen krijgt?
    Wij hebben in de gemeente hier (Deventer) diftar. Dat staat voor differentiatie tarieven. Voor de grijze bak betaal je en het gescheiden afval wordt anders betaald (ofzo). Dus als je niet scheidt moet je veeeeel betalen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42