• Hooi,

    Ik wil voor mijn verhaal Lost in Lies graag een trailer. Ik zou het super vinden als mensen dat voor mij willen maken. Ik ben er niet zo handig heen, maar er zullen hier vast mensen zijn die er wel handig in zijn (: Dus hulp is welkom.

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Soundtrack
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Het gaat over Keira Rosalie Knight die een leven leidt. Sommige zien haar leven als perfect en vroeger dacht ze dit ook. Dat idee veranderde toen twee jaar geleden haar moeder overleed. Sindsdien geloofd ze niet meer in het perfecte leven. In stukjes komt de waarheid steeds dichterbij. Haar leven veranderd langzaam in een hel. Haar hele kijk op haar verleden veranderd. Haar leven is niet langer meer haar leven, maar een leven vol leugens. Overal ligt gevaar op de loer. Ze deinst er niet voor achteruit en is bereidt elke leugen te ontdekken. Wat hebben al die leugens met de dood van haar moeder te maken? Wat voor een gevaar ligt er op de loer? Het belangrijkste: Wie is er nog te vertrouwen?


    Ik heb niet echt beelden. Ik gebruik als uiterlijk Nina Dobrev, dus je zou daarop kunnen zoeken. Ik hoop dat jullie willen helpen,


    Dikke kus Demi

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 22:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yes! Ik zou het heel graag willen doen :) Heb je bepaalde teksten die je erin wilt of zal ik wat bedenken? (Engels/Nederlands?)
    koesies!


    Be yourself

    Beelden graag halen uit Vampire Diaries, als je weet wat dat is (: en dan vooral met Nina Dobrev/Elena Gilbert/Katherine Pierce (: ook mogen er beelden in van een soort bos landschap achtend iets. Als het maar een dreigend en mysterieus effect heeft met ook een zielig stukje aangezien ze haar moeder verliest(:

    Tekst graag engels en dan woorden als ; angst, verloren, liefde nou ja verzin maar van alles (:

    Hopelijk eb je er wat aan x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hey sorry ik besefte me ineens dat ik de trailer nog helemaal niet gestuurd heb haha, ik heb hem even op een andere youtube account want mijn eigen doet het niet meer.

    http://www.youtube.com/watch?v=_690CLZsmaU

    xx

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 17:37 ]


    Be yourself

    Wauw ik vind hem heel mooi, dank je (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne