• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Amy Celine Tomlinson
    Ik kijk nog even snel hoe Niall de fans begroet, als hij al snel naar mij toekomt, ik glimlach even, en kijk dan hoe de meeste fans al weglopen. Niet veel later gaat een mobiel af, en aan het deuntje te horen, is het zowiezo niet de mijne. 'Is dat joun mobiel die afgaat?' vraag ik aan hem. 'Oh en wat gaan we zo doen?' vraag ik dan ook aan hem, om hier nog langer op het vliegveld te blijven had ik ook geen zin in, ik heb hier vaak genoeg moeten staan, voor zowel uitzwaaien als ophalen, of om zelf op reis te gaan natuurlijk. Ik kijk Niall nog een keer aan en loop dan naar hem toe. Ik leun even op zijn schouder, en kijk even recht vooruit, niet dat daar iets bijzonders is, maar gewoon.

    Ophelia Annabelle Payne
    Hoewel mijn gedachten overuren draaiden, leek alles min of meer te bevriezen toen Louis zich langzaam naar me toe boog om een kus op mijn lippen te drukken. En toen bedacht ik me dat het niet anders dan anders zou zijn. Louis was nog steeds Louis en.. ik wist zeker dat het nu moest. En dat terwijl ik niet de meeste ervaring had. In werkelijkheid stond de meter op één, en dat was niet eens met een jongen geweest waar ik van hield. Ik kon het er op houden dat hij me min of meer verkracht had, maar dat liet ik maar achterwege voor Liam. Anders zou hij echt ieder kwartier de slaapkamer binnenstormen.
    Ik glimlachte licht bij het idee, voor ik mijn armen rond Louis middel sloeg en hem zo dichter bij me trok. Zijn lippen waren zacht, lieflijk. En ik wist zeker dat ik er nooit genoeg van zou kunnen krijgen. Hetgeen dat ook vers in mijn geheugen stond, was het feit dat Louis morgen alweer weg kon zijn vanwege zijn carrière. Ik zag het echter als de laatste duw in de juiste richting. Het geheugensteuntje dat ervoor zorgde dat ik de jongen met een onschuldige glimlach tegen het matras drukte, om me vervolgens langzaam voorover te buigen en voorzichtig langs zijn lippen te likken. En dat terwijl mijn wangen nog steeds gloeiden, ik zou het niet beter hebben getroffen dan dit.

    Louis Tomlinson
    Ze was zo zacht, lief, een beeldschoon. Ze was gewoon perfect. Ophelia sloeg haar warme en zachte armen om mijn middel, en trok me naar haar toe. Het klinkt heel cliché, maar ik voelde de passie. Wij samen... het voelde gewoon...goed, geweldig boedoel ik. Dit maakt onze band alleen nog maar sterker. Ze drukte me tegen het matras en boog naar me toe. Ik leg mijn armen om haar heen. Mijn handen schuiven naar haar onderrug om vervolgens het streepjesshirt over haar hoofd te trekken. Ik heb haar nog nooit zonder shirt of jurk gezien. Ik heb me immers altijd aan de afspraak gehouden. Maar het was niet erg. Ze heeft echt een goddelijk lichaam. Dit keer was ik het die haar op het matras drukte. Ik aai met mijn hand even over haar mooie gezicht en geef haar een kus. Haar lippen waren net van suiker, en ik zou ze helemaal oplikken. Tussendoor strijk ik door haar haar. Dit moment was echt magisch.

    Chayenne Rose Styles
    'Dat heeft hij niet door.. Hij is gewoon boos en wil jou beschermen.' zegt hij zacht en ik bijt op mijn lip. Ik had Harry al vaak genoeg gezegd dat ik geen bescherming nodig heb, maar hij luistert nooit. 'Maar het komt wel goed schatje.' zegt Zayn waarna hij een zacht kusje op mijn hoofd drukt. Ik glimlach zwakjes en omhels hem. 'I love you.' mompel ik en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik denk even aan Harry. Hij doet zelf alsof hij zo'n goed vriendje is, maar hij is degene die vreemdgaat...

    Zayn Malik
    Ze glimlacht zwakjes en omhelst me, waarna ze haar hoofd op mijn borstkas legt. 'I love you.' mompelt ze zachtjes. Ik zuchtte en streelde met mijn hand door haar haar. 'I love you too.' zeg ik zachtjes en ik sla mijn armen om haar heen. Het was een lastige situatie, niet alleen voor mij, maar net zo goed voor Chayenne en Harry. Het was niet zo dat ik Harry niet snapte, ik was ook beschermend over Marie-Anne. Maar hij wist dat ik een goede jongen was en dat ik goed zou zijn voor Chay. Ik wist dat ook van Liam, dat hij goed zou zijn voor Marie-Anne en daarom had ik de relatie goedgekeurd. Alhoewel ik nu niet meer wist of het wel zo'n goed idee was, de relatie tussen hem en Marie-Anne. Hij had haar zwanger gemaakt en was nog vreemd gegaan ook. Geloof mij maar dat die jongen er niet zonder een stevig gesprek met mij af zou komen.

    Harry Edward Styles
    'Dus omdat je dronken was, loop je iemand anders te zoenen? ze kijkt me woedend aan. Ze slaat haar armen ook om mij heen zonder twijfeling.. Zonder twijfeling. 'Doe het nooit meer alsjeblieft,' fluisterd ze. Ik krab even op mijn achterhoofd wat ik altijd doe als ik zenuwachtig ben. ''Dus het is weer goed'' mompel ik voorzichtig. Ik open mijn ogen even die ik had dicht gedaan en kijk haar met puppyogen aan. ''Harry zal het nooi...'' geiriteerd kijk ik naar de deurbel die gaat. Zeker 1 van de jongens die het geschreeuw hoorde. Mijn gezicht betrekt even wat als het Niall is. Verzichtig duw ik de klink naar beneden en duw hem wagenwijd open. ''Oowh jij'' mompel ik

    Megan Horan
    'Dus het is weer goed,' mompelt hij. In mijn achterhoofd is er nog steeds een stem die zegt dat ik niet zo stom moet doen, dat ik er gewoon een punt achter moet zetten. Hij kijkt me met zijn zielige ogen aan. Een week geleden had ik er nog om kunnen lachen. Nu moet ik een traan van mijn wang vegen, misschien keek hij ook wel naar dat meisje op deze manier. 'Harry zal het nooi-' Hij krijgt de kans niet om de zin af te maken door de bel die gaat. Ondanks alles verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht. Niall is echt zo snel mogelijk gekomen, op hem kan je wel vertrouwen. Harry weet niet dat ik Niall heb gevraagt te komen. 'Oh, jij,' mompelt Harry naast me als hij ziet dat het Niall is. Gelijk vlieg ik in Niall zijn armen. 'Bedankt dat je gelijk bent gekomen,' zeg ik.

    Niall James Horan
    Als Harry in de deuropening staat kijk ik hem boos aan en wil hem net aan de kant duwen als Megan er al aankomt. Ik sla mijn armen om haar heen. 'Geen probleem' zeg ik en kijk daarna Harry weer boos aan. Het liefst zou ik hem nu in elkaar slaan maar dat kon ook weer niet. ' Kom we gaan' zeg ik en trek Megan weg. De taxi waar Amy in zit staat er nog steeds en ik kijk Megan aan. Ik druk een kus op haar wang, 'Zullen we naar mijn huis?' vraag ik en hou er weer dicht tegen me aan. Ech niet dat Harry nog een relatie met er mocht hebben al denk ik ook niet dat Megan dat nu zo graag wilt. Ik snap ook niet ho hij dit gewoon kan? hoe kan hij mijn zusje zomaar bedriegen? en dan nog wel met de eerste beste slet die daar rond liep, aan die foto's te doen. ik probeer gauw aan iets anders te denken omdat ik voel hoe boos ik wordt en ik eigenlijk me om wil draaien en Harry een paar klappen wil geven, ik vertrouwde hem gewoon! Ik vertrouwde hem met me zusje, maar echt niet dat hij nu nog maar iets met haar te maken mag hebben.

    Marie-Anne Malik
    Een glimlachje ontstond rond mijn lippen en grinnikte kort. ''Ah, wel. Dank je dan maar.'' grinnikte ik. Ik keek naar Liam en beet op mijn lip. ''Ik geloof je niet, echt niet. Niemand heeft dan ook een poging gedaan.'' zei ik. Ik was er eigenlijk best blij mee, dat ik niet zoveel jongens om me heen had. Behalve de jongens dan, die waren dan ook echt te aardig voor woorden, maar ook te raar voor woorden.Ik grinnikte even om de gedachte en stapte de Starbucks binnen. Zoveel trek had ik niet, maar een koffie kon er wel bij. ''Een Java Chip en een donut.'' knikte ik. Donuts, ik hield van donuts. Ze leken net bagels, maar waren net iets anders. Wat er ook allemaal in mijn hoofd omging..

    Liam James Payne
    Ik glimlachte. "Dat denk jij maar." Ik liep met haar de Starbucks in en hoorde haar bestellen. "Voor mij ook, graag." De donuts waren hier erg lekker en echt zin in brood had ik nou ook weer niet. Ik liep door naar de kassa en betaalde onze koffie en donuts. "Zoek jij anders vast een plekje uit, dan kom ik eraan met de koffie." Ik gaf haar een kus op haar wang om daarna rustig bij het einde van de balie op onze bestelling te wachten. De mensen hier keken al niet meer van me op. De jongens en ik kwamen hier dan ook best heel vaak. Hier waren we dan ook weer gewoon mensen, geen sterren. Al was het in London grotendeels wel te doen.

    Het is de dag na de aankomst van de jongens

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 15:38 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    Langzaam open ik mijn ogen. Ik kijk naast me. Daar is ze, Ophelia. Ik kon wel uren naar haar kijken. Ik ging rechtop zitten en rekte me even uit. Ik sloeg de dekens van me af enstapte uit bed. Ik aaide nog even over Ophelia haar haar en gaf haar nog een kus op haar voorhoofd. Ik liep naar de keuken. Ik pakte een dienblad, een theekopje, een glaasje, een bord en bestek. Ik zette warm water op en pakte een zakje bosvruchten thee. Ook pakte ik jus d'orange en schonk het in het glaasje. Ik stop de jus d'orange terug in de koelkast en doe een broodje in de oven. Als die aan staat is het warme water ook klaar. Ik schenk het in het theekopje. Ik legde het zakje in het kopje en beweegde het in het water. Ik haal het zakje er uit, en leg het in de wasbak. Ik pak een croissantje en leg het op het bordje. Ik kijk in een kastje. Hmm... moeilijk. Ik kies toch de jam. Ik haal het uit het kastje en pak een roos. Dan is de oven ook al klaar. Ik pak het broodje er uit. Ik gooi het broodje van mijn ene naar mijn andere hand omdat hij zo heet is. Ik snikjd hem open en doe er jam op. Ik stop de jam terug en leg het broodje op het bordje. Ik leg alles op het dienblad, ook de roos. Ik loop langzaam de kamer in en leg het dienblad op het tafeltje naast Ophelia. Ondertussen kijk ik tv.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [mijn topics]

    [Mon topieks]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    [Mon topieks]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    [Mijn topics.]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Marie-Anne Malik

    Ik knikte even en zocht een plekje uit ergens in het hoekje van de winkel, waar niemand ons zag en/of hoorde. Ik pakte mijn telefoon en sms'te Zayn even. We zijn er zo, ik ben in de Starbucks. xM Ik stopte mijn telefoon weer weg en keek rond. Niemand merkte ons op en dat vond ik echt fijn, ik had geen zin om te worden aangestaard door mensen. Dat maakte me nogal bang en het was geen fijn gevoel. Ik wreef over mijn handen en beet op mijn lip, ikzelf was nogal nerveus voor het gesprek tussen Liam en Zayn. Ik was bang dat Zayn ging flippen hem dan in elkaar sloeg. Nee, ik moest vertrouwen hebben in mijn eigen broer.

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 17:47 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    [Mijn topics.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lavigna schreef:
    Marie-Anne Malik

    Ik knikte even en zocht een plekje uit ergens in het hoekje van de winkel, waar niemand ons zag en/of hoorde. Ik pakte mijn telefoon en sms'te Zayn even. We zijn er zo, ik ben in de Starbucks. xM Ik stopte mijn telefoon weer weg en keek rond. Niemand merkte ons op en dat vond ik echt fijn, ik had geen zin om te worden aangestaard door mensen. Dat maakte me nogal bang en het was geen fijn gevoel. Ik wreef over mijn handen en beet op mijn lip, ikzelf was nogal nerveus voor het gesprek tussen Liam en Zayn. Ik was bang dat Zayn ging flippen hem dan in elkaar sloeg. Nee, ik moest vertrouwen hebben in mijn eigen broer.


    Zayn Malik
    Ik werd wakker met Chayenne naast me, ze lag nog te slapen in mijn armen en even bekeek ik haar glimlachend. Harry en Megan waren gister weg gegaan, nadat Niall, Megan zowat mee had gesleept het appartement uit. Ik snapte er niks meer van en bij de gedachte eraan kreeg ik al hoofdpijn. Ik hoorde mijn mobiel trillen op het nachtkastje naast mijn bed en griste het ding met mijn ene vrije arm er vanaf.
    We zijn er zo, ik ben in de Starbucks. xM stond in grote letters op mijn beeldscherm, een berichtje van Marie-Anne. Zij en Liam zouden zo komen praten, en ik was wel benieuwd naar hun verklaring. Ik wist dat ik me in moest houden om Liam geen klap te verkopen, maar ik wilde eerst zijn verklaring horen.. Ik schudde mijn hoofd en legde mijn telefoon weer op het nachtkastje, geen zin om uit bed te komen. Ik ging er wel uit als zij hier aan de deur stonden..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne
    Ik kreeg de koffie en de donuts in mijn handen gedrukt. Even keek ik de winkel rond, maar al gouw zag ik haar in een knus hoekje zitten. Ik liep naar haar toe en zette haar beker en donut voor haar neer. "Asjeblieft, je lunch." Eigenlijk zouden we gezonder moeten doen, maar daar had ik nu echt even geen zin in. Ik nam rustig een klein slokje koffie en begon daarna stukjes donut erin te soppen. Die was toch groot genoeg dat als mijn koffie koel genoeg was om te drinken, ik nog zo'n halve donut over zou hebben. "Als Zayn straks woest wordt en drijgt of begint te slaan. Meng je er dan asjeblieft niet in en bel gewoon een ambulance of een van de andere jongens, goed? Je bent me te dierbaar om je iets te laten overkomen." Ik was gewoon bang dat ze dan tegen hem op zou staan om mij te beschermen en hij haar prongelijk ook zou slaan, al zou hij het zeker weten nooit expres doen. In blinde woede deed je vaak dingen waar je spijt van had.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Liam liep naar me toe en zette de bekers en donut neer. Ik greep gelijk naar de donut en hapte ervan. Heerlijk, donuts. Ik stopte de helft van de donut in mijn mond, ja ik had trek. Voorzichtig nipte ik wat van mijn koffie en sloot mijn handen eromheen voor de warmte. Ik glimlachte even en zuchtte bij Liam's vraag. ''Liam, dat kan ik je niet beloven. Ik kan heus wel tegen hem, ook al ben ik zijn kleine zusje. Je moet me geloven, ja.'' zei ik met een glimlachje en nipte weer van mijn koffie. Zayn kon ik heus wel aan, hij luisterde wel altijd naar mij, waar ik hem echt dankbaar voor was. Het zou eigenlijk andersom gemoeten, het zusje zou bang moeten zijn voor haar grote broer, maar ik was niet bang voor Zayn. Waarom zou ik bang zijn voor Zayn?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik zuchtte zacht. "Dat geloof ik wel. Ik wil het liefst gewoon dat je het niet zou doen." Ik wilde gewoon niet dat haar iets overkwam, of dat de verhoudingen die ze had met haar familie zouden verslechteren door mij. Ik wist dat ze Zayn nog wel aan zou kunnen, al was het maar voor even, ik wilde gewoon niet dat ze het zou doen. Ik legde mijn arm om haar smalle schouders heen en nam nu een iets grotere slok koffie. Het was hier misschien niet heel goedkoop, de koffie was wel heel erg lekker. Ik knabbelde nu ook rustig op mijn donut. echt veel honger had ik niet, dus ik deed rustig aan, daarbij was tijdrekken ook niet echt iets wat ik nu erg vond, al begon mijn beker nu toch wel redelijk leeg te geraken.


    Bowties were never Cooler

    [Moringa --> Erestor.]

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 19:17 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte even en grinnikte kort. "Liam toch. Ik kom voor mijn vriend op, ja. Ik wil dat je veilig bent en jij wilt dat ik veilig bent. Jammer voor jou ga ik Zayn tegenhouden als hij jou in elkaar ramt." Ratelde ik zacht, bang dat iemand ons hoorde. Dit was dan ook privé en de media hoefde ook niks te weten over dingen zoals dit. Ik at het laatste stuk mijn donut op en drukte een kus op Liam's lippen. "We hebben in één wel meer meegemaakt dan onze hele relatie." Dat was op wijze van spreken, anders zou het nogal raar zijn. Mijn mondhoeken krulden omhoog en grinnikte. Wat hield ik toch van hem. Ik hoopte gewoon dat Zayn ons zou begrijpen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.