• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 1:01 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heb ik nog altijd geen credits gekocht?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ):


    26 - 02 - '16

    Ik miet nu echt beginnen met huiswerk maken >.<


    •*• Lululu •*•

    Eluveitie schreef:
    ):

    Het komt wel goed <3


    •*• Lululu •*•

    Op sommige dagen haat ik school. Overmorgen is zo'n dag.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik durf tegen mezelf te zeggen dat het over is, dat ik het niet meer aan durf, dat ik gelukkiger was toen ik single was. Maar tegen jou durf ik niet...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Sommige mensen hebben echt géén leven .:'D


    •*• Lululu •*•

    Overmorgen is het weer zover...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Tortura schreef:
    (...)
    Argh, dat is echt vervelend inderdaad. Ik heb dat ook heel vaak, maar wat ik dan doe is eigenlijk dat ik me probeer te bedenken wat dáárvoor gebeurd. Misschien zou ik dat in korte woorden / zinnen op kunnen schrijven en telkens een stukje van die scéne schrijven. Snap je een beetje wat ik bedoel? Ik dacht, hopelijk werkt dat ook bij jou.
    Dat zou ik wel kunnen doen, maar bij het stuk dat ik nu moet schrijven, staan ze op het punt om nogal... Well, ya know.
    Er is al wel wat dat ik heb geschreven, maar ik heb alleen geen zin om dat allemaal te gaan beschrijven, lol.

    Ik snap het en het is een handige tip. Bedankt! :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het is echt zo fijn als je moeder je er even lekker inwrijft dat je duur bent, en om op je werk bang te zijn voor je collega's.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik begin me steeds meer aan bepaald soort mensen te ergeren. Kom op zeg, ben je nu echt zo dom?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morgen alweer een jaar, wat gaat de tijd toch snel... <3


    26 - 02 - '16

    Waarom zijn mensen online als je ze niet echt wilt spreken, maar zijn ze niet te bereiken als je ze ECHT hard nodig hebt?


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Verdomme, bossfight. Ga dood. D:


    †

    Ik heb echt nog nooit zo vaak gehuild tijdens een film ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered