• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 1:01 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pffffft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee. Serieus. De koopjes zijn deze maand - of dit jaar - niet de moeite waard!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Tot zo ver mijn voornemen om vandaag voor school bezig te gaan.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Fuuuu. Ik moet echt aan het schrijven gaan. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Fuuuu. Ik moet echt aan het schrijven gaan. D:

    Ik heb hetzelfde probleem. :c


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    (...)
    Ik heb hetzelfde probleem. :c

    Pfft. Vervelend meid. Heb je ook dat je geen inspiratie hebt op het moment?
    Ik moet me echt nodig eens in de personages gaan inleven, maar ik weet nu gewoon niets ervoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben zó blij, het is alsof niets vandaag nog mijn humeur zou kunnen verpesten. :-)
    Mijn humeur zou natuurlijk wel nog veel beter zijn moest ik weten wanneer ik je nog eens zie. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Tortura schreef:
    (...)
    Pfft. Vervelend meid. Heb je ook dat je geen inspiratie hebt op het moment?
    Ik moet me echt nodig eens in de personages gaan inleven, maar ik weet nu gewoon niets ervoor.

    Nou, ik heb hele scènes in mijn hoofd die middenin het verhaal passen. Mijn probleem is dat ik niet weet hoe ik verder moet op het punt waar ik momenteel blijf hangen.
    Jij kunt misschien in een apart document gewoon een simpele scène beschrijven waarin je personage nadenkt over dagelijkse dingen die hem of haar dwarszitten. Het hoeft niet lang te zijn. Bij mij is een klein stukje vaak al genoeg. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    (...)
    Nou, ik heb hele scènes in mijn hoofd die middenin het verhaal passen. Mijn probleem is dat ik niet weet hoe ik verder moet op het punt waar ik momenteel blijf hangen.
    Jij kunt misschien in een apart document gewoon een simpele scène beschrijven waarin je personage nadenkt over dagelijkse dingen die hem of haar dwarszitten. Het hoeft niet lang te zijn. Bij mij is een klein stukje vaak al genoeg. (:

    Argh, dat is echt vervelend inderdaad. Ik heb dat ook heel vaak, maar wat ik dan doe is eigenlijk dat ik me probeer te bedenken wat dáárvoor gebeurd. Misschien zou ik dat in korte woorden / zinnen op kunnen schrijven en telkens een stukje van die scéne schrijven. Snap je een beetje wat ik bedoel? Ik dacht, hopelijk werkt dat ook bij jou.
    Dat zou ik wel kunnen doen, maar bij het stuk dat ik nu moet schrijven, staan ze op het punt om nogal... Well, ya know.
    Er is al wel wat dat ik heb geschreven, maar ik heb alleen geen zin om dat allemaal te gaan beschrijven, lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Noooooooooooo :'D


    •*• Lululu •*•

    Verkeerd topic. oeps.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 18:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik moet morgen achter de bar staan.. Maar ik kan helemaal niet tegen die druk van 200 mensen die in 10 minuten allemaal even iets willen drinken D:

    Yeah, geen RPG's meer in mijn forum. *O*


    You are beautiful, you are love.

    I really need to talk to you soon.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    YES, eindelijk een snelle computer met alles erop en eraan! ;D


    Caution first, always.