• Ik ben boos op degene die die TH shirtjes maakt! De ene laatste keer dat ik bij de Bristol was, hing er een rek met TH shirtjes. Nu moets ik er weer heen (had nieuwe schoenen nodig xD) En toen was er zelf een kleine afdeling gekomen. Ik blij. Ga ik er stiekem kijkuh (mijn ouders willen niet dat ik zoiets koop) Hangen er alleen maar shirtjes met de maten XXS, XS, S en M. En jahoor. Ik heb maatje L. :@ Dat vindt ik echt gemeen. (huil)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    hmm dats kut.


    <3

    Ik ben ook boos. Heb ik bij het concert een shirt gekocht van TH. EN NU IS IE TE KLEIN =[

    Hmm. erg kút.


    Hey love.

    Ik ga de Bristol niet meer in. Overspoeld met TH. =|


    -

    rot voor je.


    -

    echt wel k*t -.-

    ik koop nooit TH shirtjes bij de bristol. want iedereen loopt er in x]


    Protège moi de mes désirs.

    Misschien waren ze op.


    Life is hard and then we die

    bij ons heb je wel L een hele boel :D


    Rock hard, F*** Safe x']

    bij ons heb je wel L een hele boel :D

    *jaloers*


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    OmG.. Ik moet nog naar Bristol, alleen ik kom daar nooit.. x'3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Das idd kut.Maar ik ga nooit naar de bristol^^


    Je bent nooit uitgeleerd.

    AJ dat had ik dus ook!!!
    Ik kom er makelijk in,, maar aangezien ik nogal lang ben,, was hij te kort!! en toen riep ik nog door die helle Bristel heen ''Jongern denken jullie dat TH voor 7 jaarige is ofzo?!?!!?'' En toen zag je iedereewn naar mij kijken :$


    Dunno ><

    Ik ben ook boos. Heb ik bij het concert een shirt gekocht van TH. EN NU IS IE TE KLEIN =[


    bij mij ook! ik heb normaal altijd small, dus ik vraag small en het is echt... ienieminie small :D voor 6 jarige ofzo -_- maarja, nog steeds mooi^^

    uhm misschien was de L op [/rare zin ^^]


    Shakin' their ass like they just don't care.