• Hallo. Ik wil even wat kwijt.
    Ik ben na een maand nog altijd niet over m'n ex geraakt. En ik wil 'm echt terug, ik zou er alles, alles, echt waar ALLES voor doen. Alles zou ik doen, om er voor te zorgen dat hij me ziet. Dat hij weet hoeveel moeite ik voor 'm zou doen. Daarom val ik af. Ik wil dat hij ziet dat het voor hem is dat ik dit doe. Want ik wil alles voor 'm doen. Ik weet dat het fout is, maar ik zie geen andere oplossing. Ik weet dat ik hier heel veel mee riskeer, maar dat neem ik er maar bij. Het is voor hem. Voor hem wil ik alles doen, al moet ik er m'n leven voor geven. Als hij nu vraagt of ik een kogel door m'n kop wil schieten dan doe ik dat. Dat is dom ja. Maar het is gewoon zo. Daarom val ik af, ik wil dat hij ZIET hoeveel moeite ik doe voor hem...
    Ik zit hier nu met honger, maar 'k wil niet eten. Ik kan trouwens niet eten. Na 2 happen ben ik vol. Ik kan niks meer zonder hem. Niet slapen, niet eten, niet LEVEN. Sorry als dit mega zielig overkomt, maar zo voel ik me. En ik wil 't effe kwijt. Jullie hoeven niet te reageren, maar 'k wil het gewoon kwijt.
    Maar als jullie reageren ... hebben jullie een idee hoe ik hier door kom? Met hem praten gaat niet, hij negeert me.
    Alvast bedankt als jullie dit gelezen hebben.


    One man's fun is another's hell.

    God ik zou het echt niet weten meis, maar denk gwn goed na, bv. is hij het echt waard dat je dit voor hem doet? vraag je dat even af en denk er goed over na wat je eigenlijk allemaal doet.
    Je leeft ten slotte niet voor hem maar voor jezelf.


    *He's the one.

    Njaa, soms heb ik 't gevoel dat ik niet meer voor mezelf leef maar juist wél voor hem ...


    One man's fun is another's hell.

    Hmmm ... als je je leven voor hem geeft heeft het nog geen zin ! Dan ziet hij misschien dat jij veel voor hem doet, maar dan kun je alsnog niet meer bij hem zijn !
    Meisje, geloof me nou maar, Die jongen die je NU heel leuk vind, is volgend jaar verleden tijd, en als het niet volgend jaar is dan is het wel over 5 jaar. Ik weet niet hoe oud je nu bent maar ik denk niet dat dit de jongen is waar je later groot mee word, Meid zet hem uit je hoofd, hij is dit niet allemaal waard !

    Kusje ! (K)


    Every tear falls down for a reason.

    Hm. Waarom maken jongens mij altijd zo depri ?.. Elke keer als 'k verliefd word, breken ze m'n hart.


    One man's fun is another's hell.

    Misschien moet ej dan gewoon durven verder gaan met leven, hoe moeilijk dat ook is zonder hem, maar dnek aan al die andere mensen die zo veel om je geven, en denk eens even aan wie het meest om je geeft, Hij of je vrienden/familie.

    Je zal er echt nooit alleen door moeten gaan. Laat ze je helpen. Get Your Life Back.


    *He's the one.

    Dit klinkt cruw maar ; Get over it!
    Het is duidelijk dat hij je echt niet meer terug wil , duh , waarom is het anders uit ?
    Je hebt hem niet nodig om te leven , ik bedoel , voor je hem kende kon je toch ook leven ? Er zijn milioenen jongens , en hij is je niet waard. En wat bereik JIJ met aftevallen , hij wil je echt niet terug en jij wordt er alleen maar ongelukkig door.
    Praat met je vriendinnen want alleen kan je het niet aan zo te zien. Maar omdat je hier een topic plaatst wil het zeggen dat je je toch wel wat zorgen maakt. Doe er dan ook iets aan !

    Heel veel sterkte, maar is hij het wel waard? Het is een jongen, misschien wel een hele leuke jongen, maar er lopen daarvan nog 10000 rond in Nederland. En als je dit toch vol wilt houden voor die ene jongen, niet eten helpt niet.. Ik zou dan gewoon meer gezond gaan eten, en als je honger hebt gewoon een appel nemen.. En meer gaan sporten natuurlijk =O.
    Ik hoop dat het je toch nog lukt om hem terug te krijgen =]..


    I don't need words to feel those lips.

    Meer gaan sporten gaat op dit moment niet, voet is net uit de gips en ik mag nog 2/3 weken niet sporten. ;(
    En dankjewel voor de reacties ! Echt, geeft 'n goed gevoel om zoveel hulp te krijgen x3


    One man's fun is another's hell.

    schat, er zyn zoveel mensen. ik kan niet zeggen vergeet hem, ik begrijp hoe moeilijk het is. Ooit zal een andere jongen op je pad komen en je hart winnen. Ik zou niet afvallen. ik zou er over praten, maar dalijk krijg je anorexia(weetniethoekhieropkom;$$) praat er is over met je ex;)


    your eyes are like stars in the night.

    OEW! das wel heel erug!!
    Wie heb het uitgemaakt. want das wel heel dom dat hij je negeerd... Maar je zou zoizo met hem moeten gaan praten. Maar is afvallennouw wel de goede optie?
    want met afvallen schiet je niet zo heel veel op he.
    En ik vindt persoonlijk dat als je zo heel dun bent alleen maar lelijker bent...
    en dadleijk krijg je nog anorexia en da mag nie hea..

    Veel sterkte!


    i can't pretend you're nothing special

    praat er is over met je ex

    Gaat niet. Hij zegt niks meer, negeert me. Terwijl hij ohzograag vrienden wou blijven.
    Als hij zou praten tegen me, zou ik dit topic niet gemaakt hebben...


    One man's fun is another's hell.

    Wie heb het uitgemaakt. want das wel heel dom dat hij je negeerd... Maar je zou zoizo met hem moeten gaan praten.

    Hij heeft het uitgemaakt. ;(


    One man's fun is another's hell.

    Weet niet.. denk dat als het uit is met je ex er een soort leegte valt, en je meot die leegte gewoon vullen =) ga gewoon leuke dingen doen met je vrienden. Zoek een nieuw vriendje. BEdenk gewoon alle idiote, irritante en lelijke dingen aan hem. Niemand is perfect =)


    BAM!

    Hm, het enige irritante wat ik nu kan bedenken, is dat hij zich midden in de week lam zuipt xP Maar zelfs dat vind ik niet erg =X

    Aargh zie je ? Het lukt niet eens :'(


    One man's fun is another's hell.

    jezelf tot je afvalt hongeren helpt niet, als je wilt afvallen voor HEM moet je wel naar hem toegaan als hij alleen is en alles vertellen wat je voor hem wilt doen enzo, en wat je ervoor over hebt. je ziet het vanzelf wel weer,

    en zoniet; get another one =) ik weet zeker dat er meer achter je aan zijn =)