• Ik heb de geweldige opdracht gekregen op een spijkerbroek op een orginele manier op te leuken (dat was jammer genoeg ook de enige uitleg die ik kreeg van mijn leraar).
    Het komt er dus op neer dat ik echt niks weet, hopelijk is hier iemand die wel creatief is en een idee heeft :)


    Can't control my second personality

    Een spijkerbroek op een leuke manier opleuken:
    - studs?
    - rafels
    - verfen
    - stempels
    - borduren,

    het ligt eraan hoeveel tijd je eraan wilt besteden


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Je kan heel makkelijk van een broek een handtas maken. Knip gewoon de pijpen eraf, naai het dicht, stik de pijpen op een manier die je leuk vind en naai ze eraan zodat je ze over je schouder kan hangen, of zo. ^^


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Je kan heel makkelijk van een broek een handtas maken. Knip gewoon de pijpen eraf, naai het dicht, stik de pijpen op een manier die je leuk vind en naai ze eraan zodat je ze over je schouder kan hangen, of zo. ^^

    Aan zo iets dacht ik dus ook, maar blijkbaar moet het nog wel een spijkerbroek blijven en jammer genoeg geen tas


    Can't control my second personality

    Ooit gehoord van de boekenserie 'vier vriendinnen een spijkerbroek?', die hebben allemaal tekstjes, gedichtjes en tekeningetjes erop geschreven met hun vriendengroepje.

    Of zo iets? :


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales


    Zoiets misschien? En dan studs op de broekzak of zo, kan je hem ook nog zelf dragen, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.