• Een kind kan zich niet verdedigen, en maak daar als moeder ook nog eens misbruik van door je eigen kind in een emmer te stoppen, zodat het onmogelijk is dat ze aan haar straf ontkomt.

    Op de volgende beelden is te zien hoe een moeder haar kind zodanig mishandelt dat het kind smeekt om genade, terwijl haar kleine lijfje onder de rode vlekken zit, huilt ze van het pijn. We zouden niet weten wat dit meisje heeft gedaan, misschien heeft ze een vaas laten vallen of gekliederd op de grond.

    Maar dat je als moeder zo hard optreed tegen je eigen kind, is echt abnormaal.

    Bron + filmpjes


    Dit is gewoon diep triest. Die moeder kan er voor zorgen dat het kind gewoon geen toekomst heeft. Hoe ze met die pan op het hoofdje slaat. Schandalig gewoon. Straks loopt het een mentale achterstand op door de klap. Zo'n mensen zouden opgepakt en veroordeeld moeten worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Echt schandalig. Ik wil aan zulke mensen ook geen woorden vuil maken. Ze verdienen niet eens negatieve aandacht.

    Ik heb vooral medelijden met het kind. Dit zijn trauma's voor het leven en zulke situaties veranderen heel het leven van zo'n kind. Het kind is meteen zijn gevoel van kind zijn kwijt omdat die het niet mocht zijn omdat het anders gestraft zou worden.

    Inderdaad, diep triest.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat wil ik niet eens zien, ik voel me al rot als ik dit zo lees.
    Echt, sommige mensen verdienen een isoleercel.

    Draculea schreef:
    Dat wil ik niet eens zien, ik voel me al rot als ik dit zo lees.
    Echt, sommige mensen verdienen een isoleercel.
    Ik vind het filmpje heel erg, dus als je een gevoeligheid hiervoor hebt, kijk je het misschien beter niet. Dat je een kind eens berispt door op zijn bil te tikken of op zijn handje tot daar, maar je mept dat toch niet met een handdoek en een pan. Echt kill it with fire.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Schandalig. Zoiets doe je niet. Wie weet wat dat kind er allemaal aan over houdt.

    Maar denk ook eens aan degene die staat te filmen. Daar heb ik ook geen goed woord voor over, diegene had het kunnen stoppen, maar is zo triest bezig om het te gaan filmen. In mijn ogen is diegene net zo fout als die moeder.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben begonnen en stopte bij het helft. Die moeder mag eens wegrotten in hel voor mijn part. Diep triest als je je eigen kind zoiets aandoet.


    -

    Ziek gewoon. Ik durf niet te kijken. Voor de zoveelste keer vraag ik me af wat er mis is met de mensheid.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heb nu al spijt dat ik het gekeken heb. Dit kan gewoon echt niet, echt haat aan die vrouw + degene die staat te filmen. Ik had daar niet bij moeten zijn want dan had ik hun even laten voelen hoe het voelt voor zo'n kleintje.
    Ik kan me hier echt zo boos om maken, gatver.


    Sometimes it's best not to care.

    Inviolable schreef:
    Schandalig. Zoiets doe je niet. Wie weet wat dat kind er allemaal aan over houdt.

    Maar denk ook eens aan degene die staat te filmen. Daar heb ik ook geen goed woord voor over, diegene had het kunnen stoppen, maar is zo triest bezig om het te gaan filmen. In mijn ogen is diegene net zo fout als die moeder.
    Daar heb je een punt, maar de mensen zitten tegenwoordig zo in elkaar dat ze zo weinig mogelijk nog doen om een ander te helpen. Je weet ook niet in welke toestand die persoon was ofzo. Voor hetzelfde geld was het ook een kind en kon die net zo goed de slagen krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik neem toch echt aan dat er wel maatregelen genomen worden...


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    De eerste reactie als je zoiets ziet is natuurlijk je telefoon tevoorschijn halen en beginnen te filmen, hopend dat je veel hits krijgt op facebook/youtube :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Vuelie schreef:
    Ziek gewoon. Ik durf niet te kijken. Voor de zoveelste keer vraag ik me af wat er mis is met de mensheid.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Het is inderdaad erg ja ): Dat kind moet gewoon bij die moeder weggenomen worden, want die heeft straks echt een verschrikkelijke jeugd anders. Echt sneu dat degene die filmt er niets aan doet.

    Aan de andere kant kan ik me ook weer boos maken om de mensen die reacties op het filmpje geplaatst hebben. Ik snap dat ze boos worden op die moeder en meleven met dat kind, maar de racistische dingen die daar dan weer te voren komen. En over dood willen martelen van die vrouw, etc. Zo help je de wereld nu ook niet bepaald en vind ik je eigenlijk ook geen beter mens.
    Sorry, dat moest ik gewoon even kwijt. Ik snap dat je boos wordt, maar dat gaat er dan voor mij ook weer over. Van zulke van pure haat vervulde opmerkingen wordt ik dan ook weer misselijk.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Parzival schreef:
    Het is inderdaad erg ja ): Dat kind moet gewoon bij die moeder weggenomen worden, want die heeft straks echt een verschrikkelijke jeugd anders. Echt sneu dat degene die filmt er niets aan doet.

    Aan de andere kant kan ik me ook weer boos maken om de mensen die reacties op het filmpje geplaatst hebben. Ik snap dat ze boos worden op die moeder en meleven met dat kind, maar de racistische dingen die daar dan weer te voren komen. En over dood willen martelen van die vrouw, etc. Zo help je de wereld nu ook niet bepaald en vind ik je eigenlijk ook geen beter mens.
    Sorry, dat moest ik gewoon even kwijt. Ik snap dat je boos wordt, maar dat gaat er dan voor mij ook weer over. Van zulke van pure haat vervulde opmerkingen wordt ik dan ook weer misselijk.
    Ik hoop dat je nu ook niet naar mij verwijst omdat ik zeg dat ze veroordeeld moet worden, want daarmee bedoel ik namelijk niet de doodstraf ofzo. Maar je hebt daar volkomen gelijk in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik durf het niet te kijken. Hierdoor vind ik wel dat het sommige mensen het niet verdienen om kinderen te hebben of te krijgen.


    26 - 02 - '16

    Waarom filmt iemand dit? GRIJP IN!


    Big girls cry when their hearts are breaking