• Ik moet over een half uurtje bloed laten prikken en ik ben er echt heel bang voor want ik háát naalden.
    Ieamdn daar ervaring mee en weten wat je goed kan afleiden?
    Ik weet al dat je vooral niet moet kijken, die fout heb ik al een keer gemaakt :').


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ugh, ik heb het ook al meegemaakt. Ik vind dat dat nog méér pijn doet dan gewoon een injectie krijgen D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    De meesten zeggen: 'Denk aan iets anders.' Dat. Helpt. Niet. Hoor.
    Niet kijken dus, zoals je al zei. Misschien een stressbal? Bij mij helpt het altijd erg als er tegen me gepraat wordt en ik dus wel antwoordt moet geven.
    Veel succes!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tussaud schreef:
    Ugh, ik heb het ook al meegemaakt. Ik vind dat dat nog méér pijn doet dan gewoon een injectie krijgen D:

    Ik heb een verdovingszalfje, godzijdank.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Ik heb een verdovingszalfje, godzijdank.


    Bestaat dat? O.o. Ik moest een paar keer bloedprikken, de laatste keer tijdens onze vakantie om te kijken of ik geen rare ziekte had :/


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    (...)

    Bestaat dat? O.o. Ik moest een paar keer bloedprikken, de laatste keer tijdens onze vakantie om te kijken of ik geen rare ziekte had :/

    Mijn moeder werkt in een ziekenhuis en kan dat voor mij meenemen ;D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wat is daar zo eng aan? Ik heb het nu een aantal keren gedaan, maar het doet geen pijn. :')
    En zo'n grote naald is het niet, het valt echt 1000000 procent mee.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het altijd wel meevallen. c: maar goed, er niet naar kijken inderdaad, aan leuke dingen denken of praten met degene die bij je is. Laat diegene je wat vragen stellen en je dus bezighouden. Succes! Voordat je het weet is het alweer voorbij.


    To love is to destroy.

    Tussaud schreef:
    Ugh, ik heb het ook al meegemaakt. Ik vind dat dat nog méér pijn doet dan gewoon een injectie krijgen D:

    Echt waar? Ik vond een injectie krijgen juist erger...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)
    Echt waar? Ik vond een injectie krijgen juist erger...

    Het is lang geleden dat ik nog bloed moest trekken, maar injecties zijn echt vieees!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik snap niet wat mensen daar zo erg aan vinden. Ik bedoel, ja je voelt het heus wel maar het doet bijna geen pijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    Ik snap niet wat mensen daar zo erg aan vinden. Ik bedoel, ja je voelt het heus wel maar het doet bijna geen pijn.

    Tja, vrees voor naalden :/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Poor you, ik ben zowat fobisch voor bloedprikken. Good luck!(flower)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik haat naalden ook heel erg. Ik heb een poosje geleden bloed laten prikken, en het viel uiteindelijk wel mee. Alleen als ze de naald er uit haalt is het even vervelend, en vooral daarna voelt het ook wat naar. Succes!


    Bad decisions make good stories.

    1x in Turkije bloed moeten prikken (zes man hebben toen mijn arm vast moeten houden omdat ik de anders allemaal knock-out had geslagen) & 1x hier gewoon, niks van te voelen. Alleen een blauwe plek aan over gehouden, so no worries!:Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Afleiden? Geen idee... Ik laat die mensen gewoon hun werk doen. Je voelt haast niks. :3


    Take me to wonderland