• Ik heb al eens eerder zo'n topic gehad, alleen was een tijdje van Quizlet.
    Maar zoals veel andere ben ik opzoek naar verhalen.

    • Regelmatig posten.
    • Nederlands (mag wel met Engels gesproken)
    • Genre maakt niet veel uit.
    • Zet even in je bericht waar je story overgaat + een link naar je story
    • Fanfictions zijn ook geweldig 1D, HP etc.

    Dat was het wel zo'n beetje,

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:56 ]


    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'


    A war like mankind will never know....
    A war of the winged


    Remember to be ridiculous.




    Demetria Avalon Smith lijdt aan een chronische pancreasontsteking ook wel pancreatitis genoemd. Ze zal sterven als er niet snel een oplossing komt. Als ze geluk heeft leeft ze nog een maand, anders sterft ze vroeger tenzij natuurlijk dat er een pancreas geschikt voor haar beschikbaar is, wat onwaarschijnlijk is.

    Harry Edward Styles, zit in een wereld beroemde band, One Direction. Zijn leven lijkt perfect, tot de dag dat zijn broer om het leven komt in een auto-ongeval. Hij is zo verdrietig dat hij met de band wil stoppen en hij beweert dat niemand hem begrijpt. Zeker wanneer zijn ouders hem vertellen, dat ze de organen van zijn broer hebben weg gegeven. Hij kan niet leven met de gedachten dat zijn broer in iemand anders verder leeft.


    Main Role: Demetria Avalon Smith
    Featuring: One Direction
    Trailer: Trailer

    The Story


    The night whispers and the darkness embraces you.
    An angel is crying her song, pure and clear.





    But when the night fades, she dissapears.
    Not for that little girl, but for the world.


    'Prepare that girl and give her care,'
    that's what the angel hears.


    And when that girl falls down to deep,
    she can surmount her fears.


    'One day you will fly away,
    just spread your wings, pray and believe.'


    That little girl, she's flown away,
    there's a new task she receives.




    A Madhouse production.
    Onbekende personen
    Story of the year - Urban fantasy
    Starts: 06-01-2013
    Ends: before 01-12-2013


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Feel free to check out Refraction of sunrise || Niall James Horan


    Zomers zijn bij ons altijd anders dan op het vasteland –dat is een algemeen bekend feit. In onze zonsopgang vind je net iets meer oranje, zoals je onze golven net iets vuriger tegen onze net iets wittere stranden ziet slaan. Voor ons is dat normaal. Daar hadden we ons op voorbereid toen we samen die road trip aan het plannen waren, bij mij thuis in juli.
    We wisten niet dat een paar jongens die al die eilandverschijnselen voor het eerst zagen, genoeg waren om ervoor te zorgen dat die zomer zelfs voor ons niet meer te voorspellen was. Lindsey had bijvoorbeeld nooit geweten dat er een dag zou komen waarop ze niet meer naar Green Day wilde luisteren. Mona had geen flauw idee dat ze ooit een vijfsterrenhotel van binnen zou zien.
    …en ik had nooit gedacht dat het me een week en twee dagen zou kosten om smoorverliefd te worden.

    [Misschien dat het op het eerste gezicht wat cliché lijkt, maar ik kan je verzekeren dat het wel meevalt (:]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 16:44 ]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    De 17-jarige Apollo is een romanschrijver. Hij lijdt aan schrijversblok. Op de bruiloft van zijn zus Angie gebeurt er een heleboel wat de rest van zijn leven zal beïnvloeden. Zo is er Kathlynn, het meisje waar hij al zo lang verliefd op is, en Hannah die aan hem kleeft als superlijm. Ook is er zijn broertje Isaac die eigenlijk de enige onschuldige in het verhaal is. Het mysterie van zijn moeders verdwijning hangt als een schaduw over zijn leven.

    http://www.quizlet.nl/stories/103581/apollo/

    dit is geen verhaal van mijzelf, maar hij verdient gewoon meer abo's als 1.

    Stukje uit het verhaal:

    Meneer Libro's intrek bracht veel veranderingen teweeg. Ook al vroeg niemand zich af wat hij nou precies kwam doen, het werd me al gauw duidelijk. Nu de zaak door hem werd overgenomen en pap overuren moest werken, was hij het vaakst bij ons. Pap vertrok met zonsopgang en kwam ver na zonsondergang pas thuis. In de tussentijd zaten wij opgescheept met een gezwollen trol. Stipt om zes uur 's ochtends moesten we in de houding staan in de gang voor onze slaapkamers, dan ging hij ons een voor een af, speurend naar vlekken, vieze handen of een stinkende adem. Als er iets niet klopte bonste hij zijn wandelstok op de grond. Het was net een tiran die met zijn scepter zwaaide om zijn volk onder bedwang te houden. Gelukkig waren er altijd nog de verzetsstrijders. Een ander probleem was de ruimte. Nu we met zes mensen onder één dak leefden werd onze bewegingsruimte nogal krap. Vooral omdat meneer Libro telde voor drie. Er waren geen slaapkamers meer vrij, en niemand bood aan om zijn kamer te delen, dus sliep meneer Libro op zolder. Ik had pech. Mijn kamer lag precies onder die van hem en wanneer meneer Libro met zijn stok heen en weer liep, viel er zaagsel op mijn hoofd door het plafond.

    Ons huis is altijd al bijzonder geweest. Op de een of andere manier had ik het constante gevoel dat de muren iets verborgen hielden voor wie niet zocht en dat het huis opgelucht ademhaalde als ik 's ochtends de gordijnen opende en al het licht naar binnen kroop. Het huis vond haar nieuwe inwoner duidelijk niks; de planken en treden kreunden bij iedere stap die meneer Libro zette. Ik nam niet eens meer de moeite om het zaagsel uit mijn nek te plukken.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Killing Love // Liam James Payne

    Killing Love // Liam James Payne

    I love you
    But don't tell anyone that
    As you do that
    He kill us




    *Trailer
    *One Direction bestaat.
    *Nederlands geschreven en gesproken.
    *Starts on: 28/08/2012. Stopped on 01/12/2012.
    *Written by: Caleo.
    *I hope u like it!



    Part Two:
    Love Hell // Liam James Payne


    I am someone
    Someone like everyone else
    Even though I have experienced terrible things
    I love you
    And nothing can come between us
    Nothing will separate us
    We always keep fighting
    To the death




    *Part Two of Killing Love.
    *One Direction bestaat.
    *Nederlands geschreven en gesproken.
    *Ook 16+, kan worden overgeslagen.
    *Starts on 29/12/2012.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 9:54 ]


    Reality's overrated.

    Predators


    How far would you go to protect your brother? Far enough. How deep would you dive to save him from himself? Deep enough. How high would you climb to hold him from the edge? High enough. How hard would you train to be strong enough to keep him alive? Hard enough. How many people would you let go to get him a little tighter? Everyone. How much would you sacrifice to give him what he want? Everything.

    ‘I'd do everything for him,’ I whispered hard enough to be heard.
    ‘Why?’
    I was quiet, for a moment - didn't they knew about looking after someone?
    ‘Because he is my brother, that's why.’ I answered, a bit confused. To me it was the most clear thing I had done the past, few years.


    • Based on the novel Divergent
    • © Claver


    Requiem for a dream

    Imprintée | Wolfpack


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Memoria haar verhalen zijn aan te raden (:


    •*• Lululu •*•

    Blood Game • One Direction 5 meisje + 5 jongens (One Direction dus) gaat op vakantie, die anders loopt dan ze hadden verwacht. Verschillende worden 'ontvoerd' en mishandeld, door een onbekende, uiteindelijk komt alles weer goed. :3


    Be yourself. :)

    Verborgen in stilte | Harry Styles |

    In war with ourselfs, we found each other.



    Harry Styles is achttien jaar als de puberteit zijn leven overneemt. Zoals alle tieners wordt hij getroffen door onzekerheid, angst en verwarring.
    Op het internet vindt hij echter een uitweg, een kamp voor tieners die het moeilijk hebben. Hij zal zijn gezinsleven gedurende één maand loslaten en vergeten zo ook zijn populariteit. Gsm's, internet en dergelijk moeten ingeleverd worden. Tientallen jongeren leren elkaar en bovenal zichzelf kennen in stilte en rust.
    Maar alles dreigt mis te lopen als één van de jongeren de stilte doorbreekt en geweld verkondigd.


    ~ Begint op 1/01/2012
    ~ Soundtrack
    ~ Nederlands gesproken en geschreven
    ~ One direction bestaat
    ~ Gebaseerd op 'Das experiment'


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Ik heb fanfictons over 2 bands.
    The Wanted en Tokio Hotel,
    Is dat ook goed? :D


    Yongguk & Daehyun <33



    Abandoned and forgotten
    Lonely and lost
    In an unknown desert
    Looking for my way back home


    Kangaroos and Loneliness
    × Onbekende personen
    × Nederlands geschreven

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 21:01 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran


    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes uren onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?

    • Onbekende personen, KLIK


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.