• Ik heb al eens eerder zo'n topic gehad, alleen was een tijdje van Quizlet.
    Maar zoals veel andere ben ik opzoek naar verhalen.

    • Regelmatig posten.
    • Nederlands (mag wel met Engels gesproken)
    • Genre maakt niet veel uit.
    • Zet even in je bericht waar je story overgaat + een link naar je story
    • Fanfictions zijn ook geweldig 1D, HP etc.

    Dat was het wel zo'n beetje,

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:56 ]


    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    http://www.quizlet.nl/stories/114692/ill-do-everything-for-you--zayn-malik/

    in 't eerste hoofdstuk staat beschreven waarover het gaat

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 12:59 ]

    The war against our death


    Cover: coming soon
    Soundtrack: one & two
    Start: 10-05-2013
    Language: Dutch
    Unkown characters
    Inspired by the terminator

    Written by IanOshea


    Sidera nostra contrahent solem lunamque



    Together?
    - Forever.



    Forget the risk, and take the fall.
    If it's meant to be, it's worth it all.




    | © BlackMoonx and Peorgie
    | Imagines - lang en kort -
    | One Direction
    | Union J
    | Justin Bieber
    | We doen ook een bromance
    | Nederlands geschreven, en gesproken


    Dream higher than the sky and deeper than the ocean.

    The Uncommon

    Het verhaal gaat over een meisje met dodelijke handen - ze heeft een vloek waardoor al het levende wat ze aanraakt, sterft.

    - Onbekende personen + fantasy + romantiek


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    http://www.quizlet.nl/stories/114535/about-my-feelings--niall-james-horan/

    Over Niall James Horan en Olivia Rose Parker. Niall was plots verdwenen en Olivia, waar hij destijds een relatie mee had, kwam er pas 3 weken later via de tv achter waar hij was. Omdat hij zijn telefoon etc. niet opnam probeerde Olivia hem te vergeten wat natuurlijk mislukte. Nu heeft ze een vriendje Luke terwijl ze Niall nog steeds mist. Hoe zal dit aflopen?

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/103325/my-beautiful-princess--niall-horan/[url/]



    Een vieze stalker achter je aan. Dat zijn van die dingen die wel eens gebeuren, maar meestel gewoon in zo'n oude soap ziet. Of als het in het echt gebeurt dat het wel mee valt. Maar nee, ik heb er echt een achter me aan. Een vieze toerist die ons eiland eenmaal komt bezoeken. Iedereen weet het hier, als je iets met een toerist krijgt ben je een hoer. Ze willen toch alleen maar seks, en daar lijkt heel hun leven om te draaien. En als ze het dan een keer wel uit liefde doen, heeft het nog geen zin. Na een zomer zijn ze weg. Na een zomer zie je ze nooit meer, en flikfloien ze wel weer met een ander aan. Ik moet er niet aan denken dat ik ook maar een moment verliefd word op een toerist. Dat is dan ook vaak de reden dat ik iemand negeer als die met mijn flirt. Maar heel soms gebeurt het gewoon plots. Dan kan je er niks aan doen en maakt het niet uit dat je word beschoud en uit geschoolden word door heel het eiland als hoer. Maar dan komt de verdriet. Dan zie je plots in dat het niet kan. En dan, dan is je hart gebroken, en kan het niet meer gemaakt worden!

    Ruby is een meisje van 17 jaar, en woont op het eiland mooie eiland Bora Bora. ze komt eigenlijk uit Nederland maar is hier heen verhuist van wegen de gezondheid van haar moeder. Die zegt altijd dat dit de mooiste tijd is van je leven, en dat je er voor moet gaan. En ja, je bent 17, en je pubert, daar horen liefdes bij, ruzie en moeilijke beslissingen bij. Maar het moeilijkste is nog, wanneer weet je nou dat je het juiste doet!?

    Hoofdpersoon: Ruby bakker
    Speelt zich af in: Bora Bora
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek


    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.


    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint 9 December 2012
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in

    [/url]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Nog steeds story's zoekende?

    Fake Smile
    Cover by Macabre
    Story by Proudfoot & Leviosae


    De zweetdruppels gleden als grote tranen naar mijn knie, waardoor luide hijggeluiden bestond. Vreselijk moe, ik was vreselijk moe, maar ik stopte niet hiermee. Nooit niet, totdat ik op een dag werd betrapt. Maar dat ging nooit gebeuren. Het mes stopte ik in mijn rugzak, want als je een meisje zag die met een mes rondliep was dat wel heel verdacht. Stap voor stap liep ik in de donkere steegjes naar dat huis, het huis waar ik hoorde te zijn, het huis waar het allemaal ging gebeuren.


    De eenentwintig-jaar oude Eve Smith had, toen ze ongeveer tien jaar was, een moeilijk leven. Zonder vriendinnen moest ze elke dag tonnen boeken sjouwen naar school, met haar o zo zware rugtas. Ook werd haar moeder vermoord, deze dader was opgepakt en toen Eve achttien was werd de dader vrijgelaten uit de cel. Eve vond dit onzin; dit was veel te kort. Moeilijke nachten sliep Eve de hele nacht door, met haar vader, die ze niet eens echt mocht. Haar vader en Eve waren allebei geschrokken van de dood van Eve's moeder, en dat de dader zo snel al werd vrijgelaten. Toen Eve eenentwintig was, nam ze wraak. De dader, wat overigens een vrouw was van vijfentwintig, was spoorloos en na de vrijlating meteen verhuisd naar het buitenland. Eve wou wraak nemen. Ze wou íets doen, want ze vond het niet eerlijk dat haar moeder was gedood terwijl de andere moeders gewoon een fijn leventje hadden. Ook vond Eve het niet eerlijk dat de dader juist háár moeder moest uitkiezen, de moeder van het meisje die nooit iets leuks meemaakte in haar leven, enkel ruzie's thuis. In een nacht kwam ze haar bed uit en ze sprong uit het raam, terwijl ze een mes meenam. Wat was ze hiermee van plan? Ging dit lukken? En het belangrijkste, werd ze ook nog eens betrapt?


    Hoofdstukken online;
    Proloog
    OO1


    Some people are art and do art at the same time

    http://www.quizlet.nl/stories/115745/just-relax-for-a-moment-one-direction/


    Ik zou het heel erg appreciëren als je naar mijn nieuwe verhaal wilt kijken,ik weet dat de proloog kort is maar de echte hoofdstukken gaan uitgebreider worden. :)

    Springbreak.

    4 beste vrienden, - 2 meisjes met hun vriendjes - gaan hun springbreak vieren in La. Zon, zee, strand, drugs, seks, alcohol, parties. Ja allemaal. Weinig slaap en veel gefeest. Dit loopt echter iets anders dan de bedoeling was.
    Ik ben dit verhaal net begonnen, ( gister ). Dit is in de belevenis van Kayleigh geschreven.

    Dit verhaal kan echter wel iets lijken op de film "springbreakers" in het begin. Daar is het ook een kinda op gebaseerd. Toch bedenken mijn vriendin en ik het meeste zelf. Dus commentaar als " dit is gejat van de film springbreakers " hoef ik niet. Het is trouwens niet zo dat dit met twee accounts word geschreven. Nee, alleen via mijn account en alleen via mij. Mijn vriendin helpt me met dingen bedenken. C:



    http://www.quizlet.nl/stories/115795/springbreak-/


    na een paar uur lang dansen raakt het zonet nog overvolle hotel langzaam leeg en hoor je niks anders dan gegil. ' heaa?' hoor ik Shelliã naast me lacherig zeggen.. ik hoor dat er geschoten word. Ik kijk om me heen, van de drank en de spanning begin ik te lachen.'WEG!' . Ik ben zo dronken dat ik amper kan lopen. Ook Mike, Shelliã en Jimmy lijken er problemen mee te hebben. Na een tijdje zijn we als enige over. Jimmy, Shelliã, Mike en ik. Met tegen over ons, een stuk of 5 agenten..


    Maybe vind je het leuk, misschien niet. C:.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 20:39 ]


    Life is easy, with your eyes closed.

    ik weet niet of je het kent, het is zeldzaam op Quizlet en toch neem ik een gokje om het te plaatsen ;)

    Assassins Creed ~ The rise of the Assassin ~


    http://www.quizlet.nl/stories/115870/assassins-creed---the-assassin-rises-/

    Wanneer de wereld dreigt ten onder te gaan, zijn zij degene die opstaan.
    Een credo wordt gevormd en een legende gaat de geschiedenis in….


    Ezio Auditore Da Firenze - Nothing is True, Everything is permitted

    soundtrack



    gemaakt door : WhiteTigerproductions
    gestart : 18.05.2013
    genere : historie, avontuur,
    muziek : bevat echte soundtrack van de populaire game Assassins Creed die te horen zijn bij elk hoofdstuk.
    waarschuwing : nee, neem een abo.
    taal : Nederlands kan soms Engelse of Italiaanse woorden bevatten
    leeftijd : vanaf 12 +


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Risks || ft. Harry E. Styles

    A school trip where something unexpected happened
    One house full of suspects




    trust nobody.


    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat niet


    Risks gaat over April die wordt gepest. Ze gaat met haar klas op een werkweek. Daar gebeurt iets onverwachts. Haar enige vriendin wordt bijna vermoord, en komt in een coma te liggen. April is hier kapot van. Harry leert April kennen, en ziet hoe ze echt is. Samen gaan ze op onderzoek uit.


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.




    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpful girl,
    And a new future..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Slenderman | Larry Stylinson


    Don't run, or it takes you.


    Slenderman, slenderman, all the people try to run
    Slenderman, slenderman, to him it's a part of the fun.

    Slenderman, slenderman, dressed in darkest suit and tie
    Slenderman, slenderman, you most certainly will die.




    I'm not who you think I am


    De Engelse boyband One Direction gaat op vakantie. Om even los te komen van alle gillende fans, gaan ze naar een plek waar niemand ze kent. Maar dat is niet zo makkelijk als je eenmaal internationaal bent. Uiteindelijk vinden ze een klein houten huisje, in het bos. De jongens hebben het er prima naar hun zin, zeker de jongens Louis en Harry, tussen wie een mooie liefde opbloeit. Maar waar komen die geluiden vandaan? Zijn ze alleen in het bos, of is er nog iemand anders aanwezig? Kunnen ze elkaar nog vertrouwen, of is er iemand die minder zegt dan hij weet?


    - One direction bestaat
    - Nederlands geschreven
    - Romantiek, Komedie, Horror
    - 16+ stukjes

    SOUNDTRACK

    Half past dead || Link






    If we could only have this life for one more day
    If we could only turn back time

    You know I'll be your life
    Your voice
    Your reason to be
    My love, my heart
    Is breathing for this
    Moment in time
    I'll find the words to say
    Before you leave me today









    Het leven lijkt zo gemakkelijk, maar niets is minder waar. Het is een strijd waar je niet zelf voor hebt gekozen en toch zul je moeten vechten tot het einde. Er is geen optie om te stoppen of voor iets anders te kiezen. Je word geboren en zult de dood ingaan met deze strijd. Je toekomst staat al vast, alleen kan je deze naar eigen keuze invullen.
    Bij de een zal dat makkelijker gaan dan bij de ander. De een heeft het leven waar de ander van droomt, maar nooit zult krijgen.Tenminste niet met de instelling die ze hebben. Niet door zichzelf, maar door de mensen om zich heen.


    Nederlands geschreven en gesproken.
    Gebaseerd op eigen ervaringen,
    Andere gebeurtenissen om het verhaal compleet te maken.
    Geschreven door: WishingLarry
    16+, zelfbeschadiging, depressie, eetproblemen, pesten, drugs, alcohol en alles wat erbij hoort zal erin voorkomen.
    Lezen op eigen risico, want ik ben nergens verantwoordelijk voor.
    Het kan altijd nog een bromance verhaal worden. Dat ligt aan de verdere verhaallijn,
    maar wees erop voorbereid.
    Neem abo, want ik waarschuw niet.
    One Direction bestaat niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Slenderman, slenderman, all the people try to run
    Slenderman, slenderman, to him it's a part of the fun.

    Slenderman, slenderman, dressed in darkest suit and tie
    Slenderman, slenderman, you most certainly will die.




    I'm not who you think I am


    De Engelse boyband One Direction gaat op vakantie. Om even los te komen van alle gillende fans, gaan ze naar een plek waar niemand ze kent. Maar dat is niet zo makkelijk als je eenmaal internationaal bent. Uiteindelijk vinden ze een klein houten huisje, in het bos. De jongens hebben het er prima naar hun zin, zeker de jongens Louis en Harry, tussen wie een mooie liefde opbloeit. Maar waar komen die geluiden vandaan? Zijn ze alleen in het bos, of is er nog iemand anders aanwezig? Kunnen ze elkaar nog vertrouwen, of is er iemand die minder zegt dan hij weet?


    - One direction bestaat
    - Nederlands geschreven
    - Romantiek, Komedie, Horror
    - 16+ stukjes

    SOUNDTRACK

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 13:09 ]