• Ik heb al eens eerder zo'n topic gehad, alleen was een tijdje van Quizlet.
    Maar zoals veel andere ben ik opzoek naar verhalen.

    • Regelmatig posten.
    • Nederlands (mag wel met Engels gesproken)
    • Genre maakt niet veel uit.
    • Zet even in je bericht waar je story overgaat + een link naar je story
    • Fanfictions zijn ook geweldig 1D, HP etc.

    Dat was het wel zo'n beetje,

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:56 ]


    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    Insanity • Draco [HP]



    Het jaar Harry James Potter werd geboren was voor vele tovenaars en heksen een redding. Ze vierde zijn geboortedag alsof het een traditie was. Maar wat niemand wist is dat in datzelfde jaar nog een belangrijke heks was geboren. Ze droeg de naam Regina met zich mee. Een achternaam had ze niet, want ze was als vondeling neergelegd bij het Zweinstein kasteel. Regina werd één van de machtigste heksen ooit. Haar magie gebruikend voor het slechte doeleinde, waarschijnlijk was dat ook de reden waarom niemand van haar bestaan afwist. Niemand wilde het over Regina hebben. Heer Voldemort was met zijn leger niks vergeleken bij de magie waarover Regina beschikte. Want Voldemort mocht zich dan keer op keer terug trekken, Regina was het echte kwaad waarvoor gevreesd moest worden. En echte kwaadheid neemt nooit rust.


    Chaos is a ladder.

    http://www.quizlet.nl/stories/109385/green-eyes/

    - Fantasy, Actie, Onbekende Personen
    - Alle Leeftijden
    - Proloog komt er z.s.m. aan!

    Green Eyes



    Green Eyes gaat over Volux die geadopteerd is door een Sterrenelf nadat zijn ouders zijn omgekomen.
    Hij kan er zich allemaal niet veel meer van herinneren en hij heeft ook nog niet het gevoel gehad om achter de waarheid te komen.
    Zijn dagen in het vertrek van de oude Sterrenelf hebben veel voordelen, waaronder de vriendschap met zijn kleindochter Poloma, die erg goed in boogschieten is.
    Als ze op een gewone dag het bos in gaan vinden ze een geheimzinnige kaart, die ze uiteraard meenemen.
    Vanaf die dag zal veel veranderen in het leven van Volux en Poloma.
    En waren ze voorbestemd voor het vinden van de geheimzinnige kaart? Of was het puur toeval?

    Ik heb een fanfiction over Pirates of the Caribbean - het gaat over een meisje uit deze tijd, Elvira, die met een tijdmachine in het oude Tortuga terecht komt. En natuurlijk ontmoet ze Jack Sparrow. Ik plaats regelmatig een update, aangezien ik het verhaal bijna afgeschreven heb (de eerste drie delen :)). Ik hoop dat het iets is dat je zoekt ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/109400/potc--back-to-the-future/

    http://www.quizlet.nl/stories/109253/let-it-shine/

    Het gaan over Loura ( Selena gomez ) Ze zit eerst op een theaterschool en krijgt daar een vriendje. Maar als ze op theaterkamp gaan en haar vriendje niet mee gaat krijgt ze in engeland iets met Niall en raakt ze goed bevriend met 1D


    In your heart I found mine. Fill me with your life. Boy, you make it hot on your red planet. Turn it up on your red planet. In your eyes I see truth. I'm so connected to you. Can I make a stop on your red planet? Turn it up on your red planet.



    Mama told me not to waste my life. She said: “Spread your wings, my little butterfly. Don’t let what they say keep you up at night. And they can’t detain you, ‘cause wings are made to fly.” And we don’t let nobody bring us down. No matter what you say, it won’t hurt me. Don’t matter if I fall from the sky. These wings are made to fly.



    •© Harmon & Clonmel


    •Little Mix bestaat (nog) niet•
    •One Direction bestaat•
    Soundtrack
    Trailer
    •Neem een abo; wij waarschuwen niet•
    •Kudo’s en reacties motiveren ons•
    •Nederlands geschreven & gesproken•
    •We posten deze story alleen hier,
    dus als je hem ergens anders ziet,
    waarschuw ons even please•
    •Begint bij 15 abo’s•


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.



    Esmeralda Soana ligt in coma in het ziekenhuis. Om haar heen worden de levens langzamerhand weer opgepakt, maar zelf zit ze vast in een wereld waar ze niet zomaar uit komt. In haar droom weet ze niets van haar leven in de "normale" wereld waardoor het alleen maar onmogelijker word om terug te keren.
    Zal het haar lukken om te ontwaken en haar oude leven weer op te pakken? Of zal ze voor eeuwig in coma blijven? Je leest het hier, in Lost in Dreams.



    Ik probeer zo veel mogelijk te posten, maar hang me er niet aan op als het een keer niet lukt.
    Fantasie

    Reacties, kudo's, opmerkingen, vragen, I love them al!
    Avontuur

    Helemaal ABN geschreven.
    Romantiek


    Enjoy!:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Je leesvoer!

    Dit verhaal gaat over huid en haar.


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Ik ben net weer begonnen met een nieuwe story;

    Sweater Weather || Niall Horan

    • One Direction bestaat niet
    • Nederlands gesproken en geschreven
    • Niall Horan

    "She said she was glad she had been scarred. Whoever loved her now would love her true self and not her pretty face."



    "Not that anyone would ever love her - love becomes a lie when you don't have faith in life anymore."

    Eén jaar geleden.

    Mijn moeder legde een hand op mijn schouder. Zachtjes trok ze me weg bij de spiegel. 'Je kan beter niet in de spiegel kijken lieverd,' fluisterde ze in mijn haar, 'het wordt weer beter.'
    Ik luisterde niet naar haar. Zo erg kon het niet zijn. Een paar hechtingen. Een paar vervelend trekkende wondjes. Ik had heus wel meer hechtingen en wondjes gezien in mijn leven. Ik zette weer een stap naar voren - naar de spiegel. 'Lieverd, Caroline, doe dat nu niet. Laat het wachten.' Haar hand verstrakte op mijn schouder. Waarom zou ik wachten? Dat was nergens voor nodig. Ik haalde diep adem en keek in de spiegel - mijn adem stokte.
    Die spiegel aan de wand vormde in een paar seconden plots mijn eigen stukje persoonlijke hel. Ik keek in het gezicht van een meisje. Ze droeg een mooi wit topje waar een paar donkere vlekken bloed zich in hadden gevormd. Haar mooie vlasblonde haar was in een rommelige staart gebonden en een paar plukken vielen voor haar gehavende gezicht. Over haar hele gezicht trokken zich dikke lijnen. Ze trokken haar mond licht naar beneden en ze leken wel door een peuter gemaakt te zijn; een peuter die voor het eerst probeerde rechte lijnen te zetten, maar wie steeds mislukten. Met felle uithalen probeerde de peuter het steeds weer om een mooie, rechte lijn te zetten op het gezicht maar steeds weer mislukte die poging. De donkere lijnen verpesten haar eens mooie gezicht. Ze trokken het als nietjes in een verkeerd geheel, liepen over haar mond en wangen als een wegenkaart.
    'Nee,' stamelde ik ademloos, 'nee, nee, nee -'. Dit kon niet waar zijn. Dit was niet míjn gezicht. Dit was ik niet eens. Dit was niet eens mijn leven. Ik was in de verkeerde nachtmerrie beland.
    [...]

    Soundtrack.




    ''Uit het diepst van mijn hart''


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    Mad Man. • One Direction.

    "If a random Mad Man stole all our fans, how would we get them back?"



    "I would probably... become Vas Happenin' Man and save 'em all!" -Zayn
    "Throw Sherbert on him." -Louis
    "Make him watch Peppa Pig!" -Niall




    But, what if a random Mad Man really kidnapped their fans?
    What would they do?






    | One Direction bestaat. | "Time is Running Out." |
    | Nederlands geschreven. | Nederlands gesproken. |


    You are what you love, not who loves you.

    Pirates of the caribbean 5: In Full moonlight
    http://www.quizlet.nl/stories/112924/pirates-of-the-caribbean-5-in-full-moonlight/

    Jack heeft de Black Pearl terug en ze varen alle zeeën over op een dag varen ze naar Cuba waar Jack, Marihanna ontmoet een oude "vriendin'' van jack
    Zij heeft het bijzonder goed getroffen in de tijd dat jack en zij elkaar niet meer hadden gezien, Marihanna is vrij gelukkig maar haar weder ontmoeting met jack maakt oude gevoelens in haar los...

    '' Just seeing you again remainded me of my love... for the sea'' ....... '' i may not feel the sun on my skin or taste the apples in my mouth but that does not mean i cant feel anything...'' .......... '' leacing you on that island was not my choice i had to'' ......... '' Never trust witches if you dont know them''

    Het was midden in de nacht de meeste van de mannen lagen te slapen maar Jack Zat rechtop in zijn bed met zijn rechter knie omhoog waar hij met zijn rechter arm op leunde.
    Hij keek het raam uit... Er was niets anders dan lucht en zee tot aan de horizon te zien maar jack bleef uit het raam staren. Met zijn vingers gleed hij langs de snede, die Marihanna hem die avond "gegeven'' had. Zagt mompelde Jack ''it's been a long time Marihanna.... a long time'' het kraken van het schip en het geruis van de wind die met het water speelde gaf een vertrouwd gevoel. Jack wreef door zijn gezicht wetend dat hij Marihanna nog zou zien.


    Marihanna schrok wakker alles in haar schreeuwde alles in haar wist dat ze hier niet meer wilde zijn.
    Het begon te regenen de druppels water die tegen de ramen aan waaide gaven een ietwat ongure sfeer, haar benen begonnen te branden en haar hart sneller te kloppen het piraten bloed in haar gierde door haar lichaam het gene wat ze al die tijd onderdrukt gehouden had nam nu de over hand '' i have to leaf i cant be here anymore''


    ''50 an hour'' • Zayn Malik



    Waardeloos
    Is een woord om me te beschrijven.

    Gebruikt
    Is een ander

    Gekocht
    Mijn beroemde lijn? ''50 per uur.''

    In realiteit, dat was alles wat ik was. Waardeloos van het gebruikt worden voor een man zijn plezier.

    En wie had gedacht dat gekocht worden mij kon redden?


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)



    Broking up with somebody,

    That you love,

    Is Always the painfull


    Trying to be Always with somebody you love




    Nederlands geschreven.
    Engels gesproken.
    Ik waarschuw niet dus neem abbo.

    Hope you like this Story


    Personage's


    One Direction.


    Liam J. Payne.


    Olivia B. Caspari


    Katherine L. Brooke

    Ik hoop dat je een kijkje wil nemen.
    xxx(doeg)


    It always seems Impossible until its done.

    Hurts like heaven - Larry Stylinson.

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 15:51 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Veel van mijn verhalen vallen onder je "beschrijving" maar ik zou je vooral willen vragen om hier:
    http://www.quizlet.nl/stories/111626/one-shots-over-vanalles-en-nog-wat-op-aanvraag/
    eens een kijkje te nemen :)
    Ik wil namelijk heel graag veel schrijven maar mijn ideeën zijn een beetje op vandaar :)
    Hope you like it
    xx


    A reader lives a thousand lives