• Ik heb na een lange tijd weer een pianofilmpje van mij op youtube gezet. Zouden jullie die willen bekijken? (: (Het filmpje staat hier onder) Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. ^^ Voor meer filmpjes, kijk maar op m'n kanaal: http://www.youtube.com/user/xxprec13 (: Comments en abo's zijn welkom hahaha


    The sun will rise and we will try again.

    Le Onde is echt een prachtig nummer en je speelt het heel goed! Ik vind alleen soms dat je de rechterhand wel wat sterker mag spelen op het begin, maar dat is enkel mijn mening.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Le Onde is echt een prachtig nummer en je speelt het heel goed! Ik vind alleen soms dat je de rechterhand wel wat sterker mag spelen op het begin, maar dat is enkel mijn mening.


    Thanks (: Het moest juist zacht gespeeld worden staat op mijn bladmuziek haha :p


    The sun will rise and we will try again.

    030513 schreef:
    (...)

    Thanks (: Het moest juist zacht gespeeld worden staat op mijn bladmuziek haha :p


    Oh wel? Apart. Een jongen speelde het ook tijdens muziek en hij moest het juist wel harder spelen. :'D Fuck logic!


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Oh wel? Apart. Een jongen speelde het ook tijdens muziek en hij moest het juist wel harder spelen. :'D Fuck logic!


    Hahaha, hmm... Er staat echt dat ik het zacht moet spelen. :'D


    The sun will rise and we will try again.