• Hej

    Ik zoek nog enkel rollen voor flirts en concurrenten in mijn 1D story. Deze story. In de 1D story hebben Louis en Liam al een vaste relatie en zal Zayn ook wel een vaste relatie krijgen met Perrie, maar flirts voor de jongens zoek ik dus nog en ook voor mijn hoofd personage Marie-Claire Del Fernandez, zoek ik jongens die met haar flirten en concurrenten, dit kunnen zowel vrouwelijke als mannelijke zijn.

    Wat bedoel ik met concurrenten?

    Het verhaal gaat over een meisje dat naar de Olympische Spelen mag met haar paard in de tak Eventing. Dit houdt in Springen, Dressuur en Cross Country. Ik heb dus een hele boel concurrenten nodig.

    Geïnteresseerd? Vul dan het volgende lijstje in:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (voor concurrenten ouder dan 17, mag zelfs veel ouder zijn)
    Hobby's:
    Nationaliteit:
    Likes:
    Dislikes:
    Band met hoofdpersonage (voor concurrenten):
    Uiterlijk+ foto :
    Karakter:
    Naam paard (voor concurrenten):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 15:52 ]

    Meh ik verveel me, na mn lunch zal ik een voor je invullen voor Concurrent/flirt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rol: Concurrent én flirt van Marie-Claire
    Naam: Marcó Sanchez-Allende
    Leeftijd 21 jaar
    Hobby's: Hij deelt mee aan eventing, dus dat is sowieso zijn hobby. Het springen vindt hij het leukste, omdat hij van uitdaging houd. Marcó heeft ook een grote liefde voor snelle auto's, en is wanneer hij niet traint vaak te vinden op of naast het circuit.
    Likes: Zijn moeder, snelle auto's, modellen, zijn moederland Spanje, Rayban & Jack Daniels
    Dislikes: Zijn vader (meer uitleg in karakter), verliezen, saaie gesprekken.
    Band met hoofdpersonage (voor concurrenten): Niet slecht, Marcó is een grote flirt, en flirt met alles wat hij er goed uit vindt zien. Hij heeft een fel karakter, maar doordat hij een typisch moederskindje is en is opgegroeid met twee oudere zussen heeft hij wel zeker respect voor vrouwen.
    Uiterlijk+ foto : Met zijn gespierde lichaam en mysterieuze ogen vallen veel meisjes voor deze charmeur.


    Mark Salling
    Karakter: Marcó is opgegroeid zonder zijn vader, en daarom altijd de enigste jongen geweest in het gezin. Als kind hadden ze het thuis niet breed, zijn moeder werkte veel om de kinderen van school te kunnen voorzien. Zijn twee zussen Priscilla en Michelle zijn de enigste vrouwen die hem echt kennen. Door hun weet hij ook hoe hij zo goed met de dames moet omgaan. Toen Marcó vijftien was ontdekte hij zijn liefde voor springen toen hij op aandringen van Priscilla op een paard stapte. Langzamerhand kwam hij zo in het wereldje van Eventing en later op de Olympische spelen.
    Pas toen hij echt succes begon te krijgen, kwam zijn vader weer in beeld, die mee wou genieten van de roem en geld die de jongen Marcó zijn familie gaf. Maar natuurlijk wou Marcó niks met hem te maken hebben.
    Marcó is een grote flirt, niet trouw in een relatie, maar behandeld mensen wel altijd met respect. Soms is hij verschrikkelijk arrogant, omdat hij er van overtuigd is dat hij de beste Eventing rijder is ter wereld. Een echte charmeur met een hart van goud!

    Naam paard (voor concurrenten): Liberty, een donker bruine ruin.
    Extra: Marcó heeft hoogtevrees.


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Rol: Concurrent én flirt van Marie-Claire
    Naam: Marcó Sanchez-Allende
    Leeftijd 21 jaar
    Hobby's: Hij deelt mee aan eventing, dus dat is sowieso zijn hobby. Het springen vindt hij het leukste, omdat hij van uitdaging houd. Marcó heeft ook een grote liefde voor snelle auto's, en is wanneer hij niet traint vaak te vinden op of naast het circuit.
    Likes: Zijn moeder, snelle auto's, modellen, zijn moederland Spanje, Rayban & Jack Daniels
    Dislikes: Zijn vader (meer uitleg in karakter), verliezen, saaie gesprekken.
    Band met hoofdpersonage (voor concurrenten): Niet slecht, Marcó is een grote flirt, en flirt met alles wat hij er goed uit vindt zien. Hij heeft een fel karakter, maar doordat hij een typisch moederskindje is en is opgegroeid met twee oudere zussen heeft hij wel zeker respect voor vrouwen.
    Uiterlijk+ foto : Met zijn gespierde lichaam en mysterieuze ogen vallen veel meisjes voor deze charmeur.


    Mark Salling
    Karakter: Marcó is opgegroeid zonder zijn vader, en daarom altijd de enigste jongen geweest in het gezin. Als kind hadden ze het thuis niet breed, zijn moeder werkte veel om de kinderen van school te kunnen voorzien. Zijn twee zussen Priscilla en Michelle zijn de enigste vrouwen die hem echt kennen. Door hun weet hij ook hoe hij zo goed met de dames moet omgaan. Toen Marcó vijftien was ontdekte hij zijn liefde voor springen toen hij op aandringen van Priscilla op een paard stapte. Langzamerhand kwam hij zo in het wereldje van Eventing en later op de Olympische spelen.
    Pas toen hij echt succes begon te krijgen, kwam zijn vader weer in beeld, die mee wou genieten van de roem en geld die de jongen Marcó zijn familie gaf. Maar natuurlijk wou Marcó niks met hem te maken hebben.
    Marcó is een grote flirt, niet trouw in een relatie, maar behandeld mensen wel altijd met respect. Soms is hij verschrikkelijk arrogant, omdat hij er van overtuigd is dat hij de beste Eventing rijder is ter wereld. Een echte charmeur met een hart van goud!

    Naam paard (voor concurrenten): Liberty, een donker bruine ruin.
    Extra: Marcó heeft hoogtevrees.

    Thanks!!

    Ik heb een vraagje, hoe zit het dan met Niall? Ga jij een vriendin voor hem verzinnen?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Ik heb een vraagje, hoe zit het dan met Niall? Ga jij een vriendin voor hem verzinnen?

    Nee, daar mogen ook mensen zich opgeven als flirt en als ik er echt een goede vind tussen zitten, wordt dat misschien wel zijn vriendinnetje.

    Rol: Concurent en Flirt voor 1 van de jongens

    Naam: Lauren Paige Montrigro

    Leeftijd : 17

    Hobby's: Paardrijden, zingen, flirten en bitchy doen

    Likes: paarden en jongens

    Dislikes: Wormen en gebroken nagels

    Band met hoofdpersonage: Ze zijn "goede"vriendinnen tenminste dat denkt de hoofdpersoon! want achter haar rug om praat Lauren over haar maar Lauren staat wel voor haar klaar omdat ze haar nodig heeft.

    Uiterlijk+ foto :


    LINK: http://wallpapersus.com/wallpapers/2012/11/Blond-Girl-Beautiful-485x728.jpg

    Karakter: Ze is een meisje dat snel vriendinnen maakt! Veel mensen die vertrouwen haar snel maar ze is niet te vertrouwen. ze praat achter je rug om over je en gebruikt je... als ze je nodig heeft is ze poeslief voor je maar anders.... ook is ze een echte flirt en houd ze van aandacht!

    Naam paard: Spring Dreams Lady (roepnaam: Lady)

    uiterlijk paard:


    LINK: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS63ylq0cZKJEFevki1bZbhl__TFJayLYlmeD6hKsP-TmKuW4rU

    Extra: Ze is heel gemotiveerd en wil zo hoog mogelijk komen met haar paard! Ze geniet van de aandacht van de andere ruiters en van jongens uit het publiek

    primarsum schreef:
    Rol: Concurent en Flirt voor 1 van de jongens

    Naam: Lauren Paige Montrigro

    Leeftijd : 17

    Hobby's: Paardrijden, zingen, flirten en bitchy doen

    Likes: paarden en jongens

    Dislikes: Wormen en gebroken nagels

    Band met hoofdpersonage: Ze zijn "goede"vriendinnen tenminste dat denkt de hoofdpersoon! want achter haar rug om praat Lauren over haar maar Lauren staat wel voor haar klaar omdat ze haar nodig heeft.

    Uiterlijk+ foto :


    LINK: http://wallpapersus.com/wallpapers/2012/11/Blond-Girl-Beautiful-485x728.jpg

    Karakter: Ze is een meisje dat snel vriendinnen maakt! Veel mensen die vertrouwen haar snel maar ze is niet te vertrouwen. ze praat achter je rug om over je en gebruikt je... als ze je nodig heeft is ze poeslief voor je maar anders.... ook is ze een echte flirt en houd ze van aandacht!

    Naam paard: Spring Dreams Lady (roepnaam: Lady)

    uiterlijk paard:


    LINK: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS63ylq0cZKJEFevki1bZbhl__TFJayLYlmeD6hKsP-TmKuW4rU

    Extra: Ze is heel gemotiveerd en wil zo hoog mogelijk komen met haar paard! Ze geniet van de aandacht van de andere ruiters en van jongens uit het publiek

    Dank je wel.

    Rol: Concurrent én flirt van Marie-Claire
    Naam: Jack G. Watson
    Leeftijd (voor concurrenten ouder dan 17, mag zelfs veel ouder zijn): 18
    Hobby's: Paardrijden, vooral cross country, fotograferen en kruiswoordpuzzels maken.
    Nationaliteit: Schots
    Likes: McDonald's, kruiswoordpuzzels, sudoku, detectives, IJslanders en Fjorden.
    Dislikes: Wedstrijden verliezen, lezen (hij is dyslectisch) en stallen uitmesten.
    Band met hoofdpersonage (voor concurrenten): Patserige opschepper die Marie-Claire probeert te imponeren, hij doet zich stoer voor, maar vindt haar stiekem een razend aantrekkelijk meisje!
    Uiterlijk+ foto :


    Hij is lang, potig maar gespierd, goed getraind en conditioneel in goede staat. Hij heeft flaporen, maar zijn mooie groene ogen, rode haren, sproetjes en imponerende lach maken zijn slungeligheid schattig. Hij is op de grond een slungeltje, maar als hij eenmaal op een paard zit, is hij imposant en indrukwekkend.
    Karakter: Hij is een opschepper, trots, bevlogen en systematisch. Hij is erg op zichzelf, maar vindt het heerlijk om zich tussen de mensen te begeven en in elk stadje met een meisje de sjansen.
    Naam paard (voor concurrenten): Carambar, een mannetje
    Extra: Hij krijgt altijd rode oren als hij zich schaamt, verlegen is en in verlegenheid wordt gebracht en wanneer hij zenuwachtig is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    Rol: Concurrent én flirt van Marie-Claire
    Naam: Jack G. Watson
    Leeftijd (voor concurrenten ouder dan 17, mag zelfs veel ouder zijn): 18
    Hobby's: Paardrijden, vooral cross country, fotograferen en kruiswoordpuzzels maken.
    Nationaliteit: Schots
    Likes: McDonald's, kruiswoordpuzzels, sudoku, detectives, IJslanders en Fjorden.
    Dislikes: Wedstrijden verliezen, lezen (hij is dyslectisch) en stallen uitmesten.
    Band met hoofdpersonage (voor concurrenten): Patserige opschepper die Marie-Claire probeert te imponeren, hij doet zich stoer voor, maar vindt haar stiekem een razend aantrekkelijk meisje!
    Uiterlijk+ foto :


    Hij is lang, potig maar gespierd, goed getraind en conditioneel in goede staat. Hij heeft flaporen, maar zijn mooie groene ogen, rode haren, sproetjes en imponerende lach maken zijn slungeligheid schattig. Hij is op de grond een slungeltje, maar als hij eenmaal op een paard zit, is hij imposant en indrukwekkend.
    Karakter: Hij is een opschepper, trots, bevlogen en systematisch. Hij is erg op zichzelf, maar vindt het heerlijk om zich tussen de mensen te begeven en in elk stadje met een meisje de sjansen.
    Naam paard (voor concurrenten): Carambar, een mannetje
    Extra: Hij krijgt altijd rode oren als hij zich schaamt, verlegen is en in verlegenheid wordt gebracht en wanneer hij zenuwachtig is.

    Thanks!

    Ik kan er nog wel wat gebruiken.

    ?

    ....

    Ik maak er nog wel een voor je


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik maak er nog wel een voor je

    Dank je! =) je bent mijn reddende engel ^^

    Rol: Flirt
    Naam: Felicity Diana Rhae
    Leeftijd 17
    Hobby's: Schrijven, fotografie en foto's bewerken, wandelen, koken en creatief bezig zijn.
    Nationaliteit: Brits
    Likes: Veel soorten eten, boeken, laptops, do-it-yourself-dingen, de natuur, foto's maken.
    Dislikes: Spruitjes, alleen zijn, verveling, saaie tv programma's, haar faalangst.
    Uiterlijk+ foto :


    Felicity heeft enkele piercings in het gezicht en fel paars geverfd haar. Ze heeft een egale huid en grote ogen. Ze is ongeveer 1 meter 80 lang.
    Karakter: Felicity is een hele vriendelijk meid die erg creatief is. Zowel in haar gedrag als in bijvoorbeeld haar fotografie. Ze kan heel onverwacht reageren, maar ze probeert dit altijd positief te doen. Ze doet dit omdat ze jaren geleden depressief was en dit wil ze nooit meer. Ze heeft faalangst en wil altijd alles perfect doen, ook is ze nogal perfectionistisch. Ze kan soms wat bot zijn, maar dit doet ze niet vaak. Ze is erg onzeker van zichzelf, maar laat dit aan niemand merken.
    Extra: Ze heeft een kat genaamd Miles.


    26 - 02 - '16