• Dat meldt Deadline vrijdag.
    Regisseur Zack Snyder kondigde al eerder aan dat Batman ook zal verschijnen in de nieuwe film, maar wie hem zou gaan spelen was nog niet bekend. Superman zal gespeeld worden door Henry Cavill, die dat ook al deed in het eerste deel.

    Volgens de regisseur biedt Affleck een "interessant tegenwicht" voor de Superman van Cavill.
    Affleck neemt de rol over van Christian Bale, die Batman speelde in de Dark Knight-trilogie van regisseur Christopher Nolan. Bale heeft eerder al gezegd dat hij drie Batman-films genoeg vond.
    Naast Christian Bale werd Batman eerder gespeeld door Michael Keaton (Batman en Batman Returns), Val Kilmer (Batman Forever) en George Clooney (Batman & Robin).
    De wereldwijde première van de film staat gepland voor 17 juli 2015.

    Bron. NU.nl


    Ik zelf heb hier gemengde gevoelens over. Hij was fantastisch als Rafe in Pearl Harbor. En ik heb al veel kritiek gelezen hoe erg Daredevil faalde en hij nu een nieuwe held speelt.
    Maar... Chris Evans speelde eerst The Human Torch in Fantastic Four en is nu Captain America.
    Heath Ledger kreeg ook veel kritiek toen hij werd gecast als The Joker.

    Ik ben heel erg benieuwd naar World's Finest/Superman VS. Batman.
    Groot fan van allebei de DC helden dus ik kijk er naar uit.

    Ik had liever Richard Armitage, Gerard Butler of Christian Bale weer terug gehad. Maar de Nolan Trilogy is done, de torch wordt overgedragen naar een nieuwe Batman.

    Wat vinden jullie?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wacht gewoon af. Iedereen kan wel vooroordelen gaan maken, maar wie weet is hij een fantastische Batman.

    Ik heb hele gemengde gevoelens to be honest... Ik heb ook al dingen gezien dat Matt Damon Robin zou gaan spelen, maar dat kan natuurlijk ook gewoon fangirls ideeën zijn. I really don't know what to think. We zullen wel zien denk ik maar...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Er is maar één manier om erachter te komen... (: Ze zullen vast wel iets in hem zien, anders had-ie de rol niet gekregen. ^^ Maar het is wel wennen, ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee! Zijn stem was altijd zo sexy :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wait, what? Ik hoorde mijn moeder laatst zeggen dat Orlando Bloom de nieuwe Batman wordt, dat vond ik al een beetje raar want ik kan hem gewoon niet voorstellen als Batman, maar deze man... Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, ik ken geen films van hem volgens mij.


    Chaos is a ladder.

    WHAT, OMG. I'm speechless O.O.
    Honestly, net als wat je zegt, Daredevil vond ik ook een beetje - heel erg - falend, en ik zie hem niet echt een goede Batman neerzetten. Het gaat sowieso voor mij heel anders zijn om geen Christian Bale of JGL als Batman te zien. Maar we kunnen geen conclusies trekken, dus ik ben echt héééél erg benieuwd, and slightly in shock.


    The odds are néver in our favor.

    ColouredWind schreef:
    Ik heb hele gemengde gevoelens to be honest... Ik heb ook al dingen gezien dat Matt Damon Robin zou gaan spelen, maar dat kan natuurlijk ook gewoon fangirls ideeën zijn. I really don't know what to think. We zullen wel zien denk ik maar...


    Ik denk niet dat Matt Robin wordt. Dat was geklier op het internet. En ten tweede heeft hij niet de Richard Grayson looks.
    Al hoop ik wel dat we Robin zien, ook als is het Jason Todd, Tim Drake of Damian Wayne. Ik wil heel graag een nieuwe Robin zien.

    In Man of Steel zat al een hint naar Supergirl en zij was ook in de prequel comic. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb geen verstand van Batman, maar op Tumblr kom ik bijna alleen maar negatieve reacties tegen, wat ik eigenlijk altijd een beetje jammer vind als een acteur nog geen kans heeft gehad om zich te bewijzen. Toch jammer dat het niet Jensen Ackles is geworden, haha. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb geen verstand van Batman, maar op Tumblr kom ik bijna alleen maar negatieve reacties tegen, wat ik eigenlijk altijd een beetje jammer vind als een acteur nog geen kans heeft gehad om zich te bewijzen. Toch jammer dat het niet Jensen Ackles is geworden, haha. :Y)



    Jensen vind ik te klein en te breed voor Batman to be honest. Er waren zoveel rumours over Bats op internet. Van Jeffrey Dean Morgan naar Orlando Bloom.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Knight schreef:
    WHAT, OMG. I'm speechless O.O.
    Honestly, net als wat je zegt, Daredevil vond ik ook een beetje - heel erg - falend, en ik zie hem niet echt een goede Batman neerzetten. Het gaat sowieso voor mij heel anders zijn om geen Christian Bale of JGL als Batman te zien. Maar we kunnen geen conclusies trekken, dus ik ben echt héééél erg benieuwd, and slightly in shock.


    Ik vind sommige fans wel heel erg te ver gaan op internet. Zelfs Jared Padalecki had een negatieve/haat tweet op Twitter over Ben. That's just mean, hallo, je bent een acteur.
    Wat zal hij ervan denken als er zoiets over hem wordt gezegd? Dat vind ik nou weer zo jammer.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arashikage schreef:
    Ik vind sommige fans wel heel erg te ver gaan op internet. Zelfs Jared Padalecki had een negatieve/haat tweet op Twitter over Ben. That's just mean, hallo, je bent een acteur.
    Wat zal hij ervan denken als er zoiets over hem wordt gezegd? Dat vind ik nou weer zo jammer.

    Dat doet me gelijk denken aan Phoebe Tonkin, die niks met Batman te maken heeft maar zoveel haat kreeg dat het gewoon absurd werd.


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    (...)
    Dat doet me gelijk denken aan Phoebe Tonkin, die niks met Batman te maken heeft maar zoveel haat kreeg dat het gewoon absurd werd.


    True. Nog steeds.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arashikage schreef:
    (...)

    Jensen vind ik te klein en te breed voor Batman to be honest. Er waren zoveel rumours over Bats op internet. Van Jeffrey Dean Morgan naar Orlando Bloom.


    Zoals ik al zei, ik weet echt bijna niets van Batman. Jensen Ackles is waarschijnlijk ook nooit een serieuze optie geweest, maar hij stelt zich in Supernatural voor als Batman, dus het zou erg grappig zijn als hij de rol had gekregen. :'D
    Maar ik hoop voor de fans dat Ben Affleck het goed zal doen. Met nieuwe acteurs in zo'n bekende rol is het altijd afwachten hoe het uitpakt, al valt het meestal uiteindelijk wel mee.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Zoals ik al zei, ik weet echt bijna niets van Batman. Jensen Ackles is waarschijnlijk ook nooit een serieuze optie geweest, maar hij stelt zich in Supernatural voor als Batman, dus het zou erg grappig zijn als hij de rol had gekregen. :'D
    Maar ik hoop voor de fans dat Ben Affleck het goed zal doen. Met nieuwe acteurs in zo'n bekende rol is het altijd afwachten hoe het uitpakt, al valt het meestal uiteindelijk wel mee.

    Ja, alleen daarom was het al komisch geweest.


    Chaos is a ladder.

    Square schreef:
    (...)

    Zoals ik al zei, ik weet echt bijna niets van Batman. Jensen Ackles is waarschijnlijk ook nooit een serieuze optie geweest, maar hij stelt zich in Supernatural voor als Batman, dus het zou erg grappig zijn als hij de rol had gekregen. :'D
    Maar ik hoop voor de fans dat Ben Affleck het goed zal doen. Met nieuwe acteurs in zo'n bekende rol is het altijd afwachten hoe het uitpakt, al valt het meestal uiteindelijk wel mee.



    Jensen heeft ook de stem ingesproken van Jason Todd/Red Hood/ de tweede Robin in Batman: Under the red hood, dus ik denk ook vandaar en van SPN. c:
    Hij had zoveel Bat lines in SPN zoals 'I'm Batman,' en 'Sammy, I think we found the batcave,' :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus