• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Het is een realistische RPG, dus geen draken, trollen of weet ik veel wat.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning. 1,1
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses / Dochter van de koning 1,3
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame 1,3
    - mismi - Elena Sophia Collins - Persoonlijke dienstmeid Elizabeth / Inzetbaar Spion 1,2
    - Yseult - Ranghiel Ayla Angil - meid 1,5



    Mannen:

    - Tolkien - William Alfwyn Baratheon - Kroonprins / Troonopvolger 1,11
    - Reservatie voor WillNotLearn
    - Ceremonials - Iwan Robbert Starks - Bakkerszoon 1,5
    - Reservatie voor JustMeanXx
    -






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - Ceremonials - Anastasia Marbel Northworde - Dochter van de koning / Prinses 1,3
    - HurtedHeart - Jade Elizabeth Marie McCartny - Jonkvrouw 1,7
    - Endure - Allison Montgomery - Spionne 1,1
    - Tolkien - Amelia Iphigenia Lancaster - Huurlinge 1,2
    - Aurorea - Rosie Annora Wayland - Dame van plezier 1,4


    Mannen:

    - Reservatie voor WillNotLearn - Kroonprins / Troonopvolger
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder / zoon van de hertog 1,1
    - Yseult - Thonolan Domien Dust - Ridder 1,5
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 17:55 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Overexposed schreef:
    (...)

    De oudste was 78, haar naam was Tillie. Bij een Titanic rpg was het haha.


    THAT'S YOU? TILYA! I MISSED YOU!

    Die Gossip Girl-like rpg is echt nooit doorgegaan. :')


    help

    Endure schreef:
    (...)

    he? Ik bedoel gewoon dat iedereen van die jonkies heeft, ik vinx t vaak leuker -en logischer soms, maar dat terzijde- als personages ouder zijn. 20-28 bijv. Maar de meesten hier hebben personage van 16-19


    Nee, ja, dat bedoel ik gewoon. xd

    En zelf ben ik 13. o.o

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:19 ]


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    THAT'S YOU? TILYA! I MISSED YOU!

    Die Gossip Girl-like rpg is echt nooit doorgegaan. :')


    Hahahhaha, jaaaa :3
    Vroeger was mijn naam Aztec.
    God ik mis Tilya en Tillie ook, geniale tijden waren dat.

    We waren halverwege topic een dacht ik, helaas.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Hahahhaha, jaaaa :3
    Vroeger was mijn naam Aztec.
    God ik mis Tilya en Tillie ook, geniale tijden waren dat.

    We waren halverwege topic een dacht ik, helaas.


    We zaten nog niet aan de helft. God, wat heb ik me doodgeërgerd aan die deelnemers. Serieus, als je meedoet aan een RPG is het toch de bedoeling dat je post? Ik heb zeker zes meldingen gegeven, en dan posten ze nog niets. Daar ben ik ook niet veel mee. -.-

    Tilya was geniaal. :Y)

    Ik vind het echt zo grappig als je dan "nieuwe" mensen op q leert kennen, en er dan achter komt dat dat iemand is die je eigenlijk al kent. xd Maar ja, da's ook een beetje logisch dat dezelfde mensen op het RPG forum blijven rondhangen.

    Maar ik moet nu gaan. Ik weet trouwens niet wat mijn naam toen was. Ik denk Charybdis, Jarvis of Stornoway.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:26 ]


    help

    WAAROM BLOEDEN RPG'S ALTIJD ZO SNEL DOOD? D:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    ZombieKiller schreef:
    WAAROM BLOEDEN RPG'S ALTIJD ZO SNEL DOOD? D:


    IK WEET HET NIET.


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    We zaten nog niet aan de helft. God, wat heb ik me doodgeërgerd aan die deelnemers. Serieus, als je meedoet aan een RPG is het toch de bedoeling dat je post? Ik heb zeker zes meldingen gegeven, en dan posten ze nog niets. Daar ben ik ook niet veel mee. -.-

    Tilya was geniaal. :Y)

    Ik vind het echt zo grappig als je dan "nieuwe" mensen op q leert kennen, en er dan achter komt dat dat iemand is die je eigenlijk al kent. xd Maar ja, da's ook een beetje logisch dat dezelfde mensen op het RPG forum blijven rondhangen.

    Maar ik moet nu gaan. Ik weet trouwens niet wat mijn naam toen was. Ik denk Charybdis, Jarvis of Stornoway.


    Hoop dat deze rpg wat langer blijft bestaan.

    Hahaha, idd (:

    Stornoway denk ik, of Jarvis. Volgens mij dat laatste.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    ZombieKiller schreef:
    WAAROM BLOEDEN RPG'S ALTIJD ZO SNEL DOOD? D:


    om deze redenrnn, getypt oo mijn mobiel :p :
    1. Mensen posten niks als hun personage alleen is en ondernemen geen actie.
    2. Ze posten steeds niet, vergeten t dan en als iemand er wat van zegt kunnen ze zogenaamd niet meer inspringen.
    3. Ze maken iemand aan en komen dan "ineens" tot de conclusie dat ze t eigenlijk te druk hebben --"


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: William Alfwyn Baratheon
    Leeftijd: Vijfentwintig.
    Geslacht: Mannelijk.
    Functie: Kroonprins/ troonopvolger.
    Koninkrijk: Baratheon.
    Innerlijk: William is door zijn opleiding en zijn geschiedenis niet echt een speelse jongeman te noemen. Oké, hij kan wel eens lachen en heeft een redelijk gevoel voor humor, maar voor de rest is hij een beetje de typische koningszoon. Het is vaak aan hem te zien dat hij sommige onderdelen van het kroonprins-zijn zwaar op hem drukken en hij weet dan ook niet helemaal zeker of hij er klaar voor is, al zeggen veel mensen die hij tegenkomt van wel.
    William is zeker van zijn stuk als het om eigen beslissingen en handelingen draait, hij heeft een goede intuïtie die zelden verkeerd zit en weet altijd wat te doen in zaken van nood. Een land regeren is echter iets anders. William wilt als koning zijn volk kennen, maar hij is bang dat hij anderen beter zal behandelen dan degenen die het misschien meer nodig hebben. Hij is bang dat één verkeerde beslissing het hele rijk in de war zou kunnen sturen en is daarom veel bezig met het bestuderen van koningen voor zijn vaders tijd. Sommigen mogen misschien wel zeggen dat hij er teveel mee bezig is, dat hij haast geobsedeerd is, anderen zeggen dat hij een goede koning zal zijn en dat al dat studeren niet nodig is.
    Wat hobby's betreft, houdt William van zwaardvechten en paardrijden. Het zijn zo'n beetje de enige dingen waar hij daadwerkelijk zeker van is dat hij er goed in is.
    Uiterlijk mét foto:



    Jamie Dornan
    William heeft lichtbruin, krullend haar. Zijn ogen zijn diep en donker. Ze spreken vaak macht uit en ze zijn vaak ook redelijk streng. Als je iets van woede in zijn ogen ziet flakkeren, dan weet je meteen hoe laat het is. Hij heeft een uitgesproken blik, die toch soms erg ondoorgrondelijk en mysterieus kan zijn. Het hangt er vaak vanaf hoe hij zich op dat moment voelt en tegenover welke mensen hij staat. Tegenover de één is hij volledig open, bij de ander zet hij een masker op. Hij heeft een lichte, maar onderhouden baard, is gespierd en atletisch gebouwd, wat te danken is aan de vele jaren dat hij met het zwaard doorbracht.
    Sommige jonkvrouwen laten wel eens een blik op hem vallen, maar hij is niet het persoon dat zich ervoor geneert, integendeel. Soms buit hij het zelfs uit.
    Geschiedenis: Komt.



    Sorry dat ik dit constant in stukjes doe, maar ik ben film aan het kijken.


    help

    Endure schreef:
    (...)

    om deze redenrnn, getypt oo mijn mobiel :p :
    1. Mensen posten niks als hun personage alleen is en ondernemen geen actie.
    2. Ze posten steeds niet, vergeten t dan en als iemand er wat van zegt kunnen ze zogenaamd niet meer inspringen.
    3. Ze maken iemand aan en komen dan "ineens" tot de conclusie dat ze t eigenlijk te druk hebben --"


    Als mijn personage alleen is ga ik juist typen, en iets zoeken om te doen eigenlijk.
    Het is juist het vervelendst als je bijvoorbeeld met iemand aan het praten bent (of iets anders (lol) ) , en diegene reageert opeens niet meer.
    Dan zit je vast. .-.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Of diegene reageert met iets heel korts. Dan geraak je niet meer aan je tien regels.


    help

    Rowboats schreef:
    Of diegene reageert met iets heel korts. Dan geraak je niet meer aan je tien regels.


    Inderdaad. x.x
    Zo'n post die eigenlijk alleen maar beschrijft wat jij hebt gedaan. Dat haat ik echt.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Erm.. Wie komt er weer naar tinychat?




    Rowboats schreef:
    (...)

    http://tinychat.com/lprmp

    Tinychat van AT. Dan moet je er gene meer aanmaken.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Heb nog nooit tinychat gebruikt, dus ik ga het zo eventjes uitvinden.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Rowboats schreef:
    (...)

    We zaten nog niet aan de helft. God, wat heb ik me doodgeërgerd aan die deelnemers. Serieus, als je meedoet aan een RPG is het toch de bedoeling dat je post? Ik heb zeker zes meldingen gegeven, en dan posten ze nog niets. Daar ben ik ook niet veel mee. -.-

    Tilya was geniaal. :Y)

    Ik vind het echt zo grappig als je dan "nieuwe" mensen op q leert kennen, en er dan achter komt dat dat iemand is die je eigenlijk al kent. xd Maar ja, da's ook een beetje logisch dat dezelfde mensen op het RPG forum blijven rondhangen.

    Maar ik moet nu gaan. Ik weet trouwens niet wat mijn naam toen was. Ik denk Charybdis, Jarvis of Stornoway.


    Dat was volgensmij de rpg van mij en Mitshy :3


    Don't be like the rest of them, darling