• Oké dan,
    Ik ben van plan 100 hoofdstukken met elk hoofdstuk 750 woorden erin te schrijven, dus ik maakte een proloog met 750 woorden. Toen ik er klaar mee was ging ik weer naar mijn story en stond er 749. Ik paste het weer aan, en toen stond er weer 750. Drukte ik op opslaan, weer 749?!
    Dat snap ik dus niet, weet iemand hoe dit komt?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 17:10 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Wat een paniek om één woord
    Nee, geen idee


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    huh, ook raar! maar nee, heb geen idee.


    To love is to destroy.

    Ik heb inderdaad ook gemerkt dat dat nog wel eens verschilt. Geen idee waardoor dat komt.
    Maar zo'n punt is het toch ook niet als er één woordje minder is?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Neenee, tuurlijk is het ook niet super erg, maar ik was bang dat dat bij de rest van mijn hoofdstukken ook zal gebeuren en ik vond het gewoon vreemd.


    Some people are art and do art at the same time

    Het is voor Story of the Year, nietwaar?
    Dan moet je zorgen dat je altijd een beetje ruim boven de 750 woorden zit. Dan weet je zeker dat je met 100 hoofdstukken ook aan de 75000 woorden komt :3
    Beetje meer is altijd leuk ^^

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 17:15 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mandrake schreef:
    Het is voor Story of the Year, nietwaar?
    Dan moet je zorgen dat je altijd een beetje ruim boven de 750 woorden zit. Dan weet je zeker dat je met 100 hoofdstukken ook aan de 75000 woorden komt :3
    Beetje meer is altijd leuk ^^


    Ja, tuurlijk.
    Ik was van plan om alleen de proloog 750 woorden te doen, en de rest wat meer boven de 750.
    Maar het is niet erg dat er één woord minder is, ik wil gewoon weten hoe het komt - een foutje?


    Some people are art and do art at the same time

    Lexonice schreef:
    (...)

    Ja, tuurlijk.
    Ik was van plan om alleen de proloog 750 woorden te doen, en de rest wat meer boven de 750.
    Maar het is niet erg dat er één woord minder is, ik wil gewoon weten hoe het komt - een foutje?


    Volgens mij inderdaad een foutje. Ik let daar niet zo erg op, gezien dat ik altijd zorg dat ik goed boven het minimum kom.
    Hoe is het je trouwens gelukt dat precies 750 woorden te krijgen? Echt passen of meten of gewoon een beetje geluk?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 17:25 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je komt een beetje paniekerig over :3

    Het is gewoon een klein foutje.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mandrake schreef:
    (...)

    Volgens mij inderdaad een foutje. Ik let daar niet zo erg op, gezien dat ik altijd zorg dat ik goed boven het minimum kom.
    Hoe is het je trouwens gelukt dat precies 750 woorden te krijgen? Echt passen of meten of gewoon een beetje geluk?


    Een beetje geluk eigenlijk.
    Ach, ik heb die 749 gewoon zo gelaten, aangezien ik de rest van mijn verhaal boven de 750 ga schrijven, kom ik vast wel erboven. Maar nog steeds blijf ik nieuwsgierig of dat gewoon een foutje is, of iets anders.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 18:23 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Heb je toevallig een code ofzo in je proloog getypt? Want volgens mij werden die ook meegeteld als woorden tijdens het schrijven, maar omdat als je het opslaat de code uitgevoerd wordt heb je minder woorden. Ik denk dat het zo iets moet zijn..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik heb daar ook echt altijd last van haha. Zorg gewoon dat je 751 woorden hebt, dan heb je er namelijk 750 als je hem opslaat als het goed is.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Volgens mij ligt dat aan het gebruik van codes enzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?